homescreen

Τέσσερις ασκήσεις για καλύτερη ισορροπία – Δοκιμάστε τις

Τέσσερις ασκήσεις για καλύτερη ισορροπία – Δοκιμάστε τις


ygeiamou.gr team

Η ικανότητα της ισορροπίας είναι σημαντική για το σώμα μας, καθώς αντικατοπτρίζει την γενικότερη κατάσταση της υγείας μας - Η yoga instructor, Βάλια Γιατζάκη παρουσιάζει τέσσερις ασκήσεις για να βελτιώσουμε την ισορροπία μας

*Γράφει η yoga instructor, Βάλια Γιατζάκη

Η ισορροπία σχετίζεται με την ικανότητα του εγκεφάλου να αντιλαμβάνεται τις κινήσεις και την θέση του σώματος στο περιβάλλον. Ο εγκέφαλος συλλέγει και επεξεργάζεται τις πληροφορίες που στέλνουν οι τρεις κύριοι αισθητήριοι παράγοντες, που είναι τα μάτια, τα μικροσκοπικά τριχίδια στο εσωτερικό του αφτιού και οι αισθητήριοι υποδοχείς στους μυς και τις αρθρώσεις. Συμπερασματικά, μάτια, αφτιά, μύες, αρθρώσεις, νεύρα και εγκέφαλος, όλα μαζί συνεργάζονται αρμονικά ώστε το σώμα να διατηρεί την ισορροπία του και να αποφεύγονται οι πτώσεις.

Γιατί η ισορροπία είναι τόσο σημαντική στη ζωή μας 

Η ικανότητα της ισορροπίας είναι σημαντική για το σώμα μας. Δίνει εικόνα για τη γενικότερη κατάσταση της υγείας μας. Επίσης χωρίς την ισορροπία δεν θα μπορούσαμε να περπατήσουμε, να καθίσουμε, ούτε καν να σηκωθούμε από τη θέση μας.

Τι επηρεάζει την ισορροπία;

  • Παθήσεις του αφτιού.
  • Μυοσκελετικοί τραυματισμοί.
  • Παθήσεις της καρδιάς και του κυκλοφορικού συστήματος.
  • Κακή φυσική κατάσταση.
  • Η ηλικία.
  • Τραυματισμοί στο κεφάλι.
  • Φάρμακα.
  • Πιο σπάνια, πιο σοβαρές παθολογίες πχ όγκοι, σκλήρυνση κατά πλάκας, νόσος Πάρκινσον.

Παρακάτω θα βρείτε 4 αποτελεσματικές ασκήσεις για την βελτίωση και την διατήρησης της ισορροπίας.

1η Άσκηση

Σταθείτε στο ένα πόδι για 30″ πρώτα με ανοιχτά μάτια και έπειτα με κλειστά και αλλάξτε.

2η Άσκηση

Περπατήστε σε μια ευθεία γραμμή με το ένα πόδι μπροστά από το άλλο έτσι ώστε τα δάχτυλα του πίσω ποδιού να ακουμπούν την φτέρνα του μπροστινού.

3η Άσκηση

Σταθείτε ακίνητοι με τον ένα πόδι μπροστά στο άλλο έχοντας πρώτα τα μάτια ανοιχτά και έπειτα κλειστά και προσπαθήστε να ισορροπήσετε.

4η Άσκηση

Σταθείτε σε μια ασταθή επιφάνεια (bosu, δίσκο ισορροπίας, μαξιλάρι) με τα δυο ή με το ένα για πιο δύσκολο και μείνετε όσο μπορείτε μετά αλλάξτε πόδι.

Δείτε το βίντεο των ασκήσεων

Η Βάλια Γιατζάκη αποφοίτησε από το τμήμα φυσικής αγωγής και αθλητισμού Κομοτηνής (Τ.Ε.Φ.Α.Α)το 20114 Το ίδιο έτος (2014) εκπαιδεύτηκε στην γιόγκα από τον εκπαιδευτικό οργανισμό YogaWorks της Αμερικής (200RTY). Ακολούθως, η αγάπη της για την γυμναστική την οδήγησε και σε άλλες εκπαιδεύσεις όπως αυτήν του Personal Trainer ,Group Fitness Instructor ,Pilates, TRX, Yoga kids. Συμπληρωματικά έχει εκπαιδευτεί στις πρώτες βοήθειες του ερυθρού Σταύρου . Η επαγγελματική της δραστηριότητα έκτοτε περιλαμβάνει την διδασκαλία γιόγκα σε τμήματα ενηλίκων και παιδιών, σε ομαδικά αλλά και σε ατομικά προγράμματα (personal) μεμονωμένα.

Βρείτε την Βάλια Γιατζάκη σε:

 

Διαβάστε επίσης

Η άσκηση που νικά το στρες και διώχνει τη θλίψη

Ξεκινάτε γυμναστική από Δευτέρα; Πέντε tips για να μη μείνετε στα λόγια…

Freeze Dance και άλλα τέσσερα παιχνίδια στο σπίτι που γυμνάζουν γονείς και παιδιά



Απόρρητο Απόρρητο