homescreen

Freeze Dance και άλλα τέσσερα παιχνίδια στο σπίτι που γυμνάζουν γονείς και παιδιά

Freeze Dance και άλλα τέσσερα παιχνίδια στο σπίτι που γυμνάζουν γονείς και παιδιά


ygeiamou.gr team

Καθώς οι ώρες στο σπίτι αυξήθηκαν γονείς και παιδιά μπορούν να παίξουν εύκολα και διασκεδαστικά παιχνίδια που παράλληλα τους γυμνάζουν. Η yoga instructor Βάλια Γιατζάκη μας δίνει πέντε ωραίες και διασκεδαστικές ιδέες

*Γράφει η Βάλια Γιατζάκη, yoga instructor

Τα παιδιά έχουν μεγάλη ανάγκη να βγουν έξω να παίξουν, να διασκεδάσουν και να αλληλεπιδράσουν με συνομηλίκους τους. Είναι πολύ σημαντικό ακόμα και τώρα να διατηρήσουμε αυτή την χαρά αλλά και να τους κρατήσουμε το ενδιαφέρον. Επίσης είναι μια καλή ευκαιρία, να περάσετε ποιοτικό και δημιουργικό χρόνο όλοι μαζί. Αυτό όχι μόνο θα έχει σαν αποτέλεσμα την καλή ψυχολογική κατάσταση τους αλλά θα δυναμώσει ακόμα περισσότερο την σχέση σας. Δείτε παρακάτω πέντε παιχνίδια που μπορείτε να παίξετε μέσα στο σπίτι με απλά καθημερινά αντικείμενα!

1. Freeze Dance: Βάλτε την αγαπημένη σας μουσική και χορέψτε όπως θέλετε. Ένα άτομο σταματά τη μουσική και όλοι οι άλλοι πρέπει να παγώσουν αμέσως. Αν πιάσετε κάποιον να κινείται, βγαίνει εκτός παιχνιδιού. Ο τελευταίος που στέκεται (ή χορεύει σε αυτήν την περίπτωση), κερδίζει.

2. Bowling: Τοποθετήστε μια λωρίδα στο έδαφος η ζωγραφιστέ μια με κιμωλία. Βάλτε αρκετά μακριά  μπουκάλια ή ποτήρια μιας χρήσεως σε πυραμίδα το ένα πάνω από το άλλο. Χρησιμοποιήστε οποιονδήποτε τύπο μπάλας (αν δεν έχετε φτιάξτε με μια κόλλα χαρτί τσακίζοντας ήταν δίνοντας την μορφή μιας μπάλας). Προσπαθήστε να χτυπήσετε όσο το δυνατόν περισσότερα μπουκάλια η ποτήρια. Παρακολουθήστε το σκορ ή απλώς στοχεύστε να τα ρίξετε όλα σε μια σειρά.

3. Egg ‘n’ Spoon Race: Βάλτε ένα κουτάλι στο στόμα και ένα οποιοδήποτε μικρό στρογγυλό αντικείμενο πάνω του (ή αν είστε γενναίοι και έχετε δάπεδα που καθαρίζουν εύκολα, χρησιμοποιήστε ένα πραγματικό αυγό!). Δημιουργήστε μια ωραία διαδρομή για να περιηγηθείτε και να δείτε αν μπορεί να το κάνετε χωρίς το αυγό να σας πέσει από το κουτάλι. Μόλις εξοικειωθείτε κάντε τη διαδρομή όσο πιο γρήγορα μπορείτε.

4. Basketball: Πάρτε καλάθια πλυντηρίου ή κουβάδες και τοποθετήστε τα στο πάτωμα ή κρεμάστε τα από μια λαβή πόρτας. Φτιάξτε τις δικές σας μπάλες με μια εφημερίδα, μαλακά παιχνίδια ή τυλιγμένες κάλτσες. Τοποθετήστε μερικά μέτρα μακριά από τα καλάθια μια γραμμή. Ελάτε όλοι πίσω από την γραμμή και δείτε δείτε πόσες ρίψεις μπορείτε να κάνετε. Εναλλακτικά, ορίστε ένα χρονόμετρο για 1 λεπτό και προκαλέστε τα να βάλουν όσο περισσότερα καλάθια μπορούν.

5. Κινητική αλυσίδα: Χρειάζεστε τουλάχιστον δύο παίκτες για αυτό το διαδραστικό παιχνίδι όπου το πρώτο άτομο ξεκινά εκτελώντας μια συγκεκριμένη κίνηση – αυτό θα μπορούσε να είναι κάτι απλό όπως το άλμα 2 φορές ή πιο περίπλοκο σαν σανίδα για 30″. Το επόμενο άτομο πρέπει να εκτελέσει την πρώτη κίνηση και στη συνέχεια να προσθέσει μια άλλη, σχηματίζοντας μια αλυσίδα. Ο τρίτος παίκτης κάνει τις προηγούμενες δύο κινήσεις, καθώς και τις δικές του. Συνεχίζετε με αυτόν τον τρόπο έως ότου η ακολουθία αλυσίδων σπάσει – συνήθως κάποιος ξεχνάει τη σειρά και βγαίνει εκτός παιχνιδιού. Αυτός που απομένει είναι ο νικητής.

Η Βάλια Γιατζάκη αποφοίτησε από το τμήμα φυσικής αγωγής και αθλητισμού Κομοτηνής (Τ.Ε.Φ.Α.Α)το 2014. Το ίδιο έτος (2014) εκπαιδεύτηκε στην γιόγκα από τον εκπαιδευτικό οργανισμό YogaWorks της Αμερικής (200RTY). Ακολούθως, η αγάπη της για την γυμναστική την οδήγησε και σε άλλες εκπαιδεύσεις όπως αυτήν του Personal Trainer ,Group Fitness Instructor ,Pilates, TRX, Yoga kids. Συμπληρωματικά έχει εκπαιδευτεί στις πρώτες βοήθειες του ερυθρού Σταύρου . Η επαγγελματική της δραστηριότητα έκτοτε περιλαμβάνει την διδασκαλία γιόγκα σε τμήματα ενηλίκων και παιδιών, σε ομαδικά αλλά και σε ατομικά προγράμματα (personal) μεμονωμένα.

Βρείτε την Βάλια Γιατζάκη σε:

 



Απόρρητο Απόρρητο