Το πρόγραμμα των δωρεάν απογευματινών χειρουργείων θα ολοκληρωθεί λόγω λήξης της χρηματοδότησης από το Ταμείο Ανάκαμψης - Περιορισμένη παρέμεινε η συμμετοχή των ασθενών