homescreen

Καραντίνα: Τρεις εύκολες ασκήσεις για δυνατά χέρια και γλουτούς

Καραντίνα: Τρεις εύκολες ασκήσεις για δυνατά χέρια και γλουτούς


ygeiamou.gr team

Τρεις εύκολες ασκήσεις για να μη χάσετε τη φόρμα σας κατά τη διάρκεια της καραντίνας, χρησιμοποιώντας δύο μπουκάλια νερό! Μη χάνετε χρόνο, ξεκινήστε

*Γράφει η pilates instructor, Κατερίνα Σιούκα

Οι μέρες της καραντίνας επέστρεψαν και αν δεν θέλετε να χάσετε τη φόρμα σας ή θέλετε να γυμνάσετε ολόκληρο το σώμα σας, τότε αυτή η σειρά ασκήσεων χρησιμοποιώντας μόνο δύο μπουκάλια νερό είναι ιδανική για εσάς!

Χρησιμοποιούμε τα μπουκάλια με νερό για να γυμναστεί το πάνω μέρος του σώματός μας, ενώ προσθέτοντας επιπλέον κινήσεις  θα δοκιμαστεί και η ισορροπία μας.

Αυτή η σειρά ασκήσεων μπορεί να λειτουργήσει από μόνη της ή και να προστεθεί σε ένα άλλο από τα αγαπημένα σας μαθήματα.

Άσκηση 1η

Άσκηση 2η

Άσκηση 3η

Η Κατερίνα Σιούκα είναι πιστοποιημένη pilates instructor (mat, props, equipment) από τις σχολές GRAFTS HELLAS, LIFE PILATES και FLETCHER PILATES. Yoga instructor πιστοποιημένη από τη σχολή GRAFTS HELLAS, καθώς και prenatal trainer (άσκηση και εγκυμοσύνη) πιστοποιημένη από τη σχολή HUMAN MAMA. Εργάζεται ως pilates instructor από το 2012 και έχει εξειδίκευση στην αποκατάσταση και πρόληψη τραυματισμών. Ως μέλος της ελληνικής ομοσπονδίας καλαθοσφαίρισης (ΕΟΚ) συνεργάζεται και με επαγγελματίες αθλητές. Έχει παρακολουθήσει σεμινάριο Α’ βοηθειών, ρήξης μηνίσκου, χονδροπάθειας και κύστης Baker από τον ΠΟΕΠ. «To Pilates μας μαθαίνει την κίνηση και η κίνηση είναι ευτυχία»

Διαβάστε επίσης

Η συνήθεια που μας επιβαρύνει όσο το κάπνισμα – Διορθώστε την

Η άσκηση που διώχνει τον πόνο και μειώνει την πίεση – Τρία top tips για να τη βάλετε στη ζωή σας

Τρεις top ασκήσεις για δυνατή πλάτη χωρίς πόνο



Απόρρητο Απόρρητο