homescreen

Το πρόγραμμα για flat κοιλιά και δυνατό κορμό – Χωρίς κοιλιακούς!

Το πρόγραμμα για flat κοιλιά και δυνατό κορμό – Χωρίς κοιλιακούς!


ygeiamou.gr team

Η ενδυνάμωση του κορμού είναι απόλυτη προτεραιότητα για την υποστήριξη της σπονδυλικής στήλης και την σωστή στάση του σώματος. Η κυρία Σοφία Περδίκη personal trainer έχει ετοιμάσει ένα εύκολο πρόγραμμα με στόχο την ενδυνάμωση του πυρήνα. Ξεκινήστε!

*Γράφει η personal trainer Σοφία Περδίκη

Όταν σκέφτεστε βασικές ασκήσεις κοιλιακών, πιθανότατα σκέφτεστε situps, crunches και όλα αυτά τα γνωστά. Αν και συχνά παρασυρόμαστε εστιάζοντας μόνο στους κοιλιακούς, για να έχουμε αποτέλεσμα πρέπει να πάμε πολύ βαθύτερα από αυτό.

Είτε είστε επαγγελματίες είτε απλώς ξεκινάτε με εύκολες προπονήσεις, πρέπει να γνωρίζεται ότι, ο πυρήνας σας παίζει έναν πραγματικά σημαντικό ρόλο. Αυτή η ομάδα μυών υποστηρίζει τη σπονδυλική σας στήλη, σας επιτρέπει να κινείστε προς όλες τις κατευθύνσεις και προστατεύει όλα σας τα όργανα.

Έχοντας έναν ισχυρό πυρήνα μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να αποφύγετε τραυματισμούς (ειδικά τραυματισμούς στην πλάτη) και στην πραγματικότητα να απαλύνετε πόνους στον κορμό σας.

Είτε επιστρέφετε στην φυσική κατάσταση μετά από μια παύση είτε είστε αρχάριος στην άσκηση, η ανάπτυξη ενός δυνατού πυρήνα θα αυξήσει τη σταθερότητα και την ισορροπία σας.

✅4 ασκήσεις απο 30″ η κάθε μια, χωρίς διάλειμμα (ένας κύκλος)
✅2-3 κύκλους σε κάθε προπόνηση.
✅Στο τέλος κάθε κύκλου 1 λεπτό ξεκούραση

1. Από ύπτια θέση με χέρια πλάι στον κορμό και πόδια κάθετα, κατεβάζουμε πρώτα το ένα πόδι για 30″ και μετά το άλλο.

2. Από την ίδια θέση με τα χέρια ψηλά κατεβάζουμε για 30″ αντίθετο πόδι με χέρι.

3. Από την ίδια θέση και κρατώντας χέρια ψηλά, σταθερά κατεβάζουμε και τα δύο πόδια μέχρι το σημείο που δεν σηκώνεται η μέση.

4. Από θέση στήριξης στους αγκώνες, σηκώνουμε τον κορμό σταθερά ψηλά και το ένα πόδι για 30″ ψηλά σταθερό και στη συνέχεια το άλλο.

Δείτε ολόκληρο το πρόγραμμα ασκήσεων:

Η Σοφία Περδίκη είναι personal trainer και certified Pilates Instructor με ιδιαίτερη εμπειρία στην εκγύμναση ασκουμένων με νευροκινητικά προβλήματα. Είναι απόφοιτος του ΤΕΦΑΑ Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και της Σχολής AF Studies. Έχει εργαστεί για περισσότερο από δεκαπέντε χρόνια ως γυμνάστρια σε σχολεία και εκπαιδευτήρια πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενώ το 2008 δημιούργησε το στούντιο φυσικής αγωγής και ειδικών γυμναστικών που προσφέρει εξειδικευμένα προγράμματα άσκησης, προγράμματα pilates, pilates reformer και ολοκληρωμένα προγράμματα fitness πάντοτε με προσωπική επίβλεψη από την ίδια ή τους συνεργάτες της.
Complete Training by Sophia
Health is a state of body, Wellness is a state of being
Instagram: @famous_sp
@fit_for_life_by_sophia fitness,cross training,trx,pilates reformer,zoom classes 🧿
Facebook: Complete Training by Sophia

Διαβάστε επίσης: 

Πέντε ασκήσεις για πιο δυνατό σώμα σε ένα μήνα

Η δυναμική προπόνηση που χτίζει φυσική κατάσταση, βελτιώνει την ισορροπία και καίει θερμίδες



Απόρρητο Απόρρητο