homescreen

Έξι απλές ασκήσεις χαλάρωσης με το foam roller

Έξι απλές ασκήσεις χαλάρωσης με το foam roller


ygeiamou.gr team

Αν νιώθετε τους μύες σας σφιχτούς είτε από την άσκηση είτε από την καθημερινότητα, το foam roller είναι μια καλή επιλογή για να ανακουφιστείτε - Η Βάλια Γιατζάκη, yoga instructor μας δείχνει έξι απλές ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να νιώσετε καλύτερα

*Γράφει η Βάλια Γιατζάκη, yoga instructor

Το foam roller είναι το κυλινδρικό όργανο αυτο-μάλαξης, με ανάγλυφη ή όχι επιφάνεια. Με την χρήση του ενισχύεται η χαλάρωση και η ελαστικότητα των μυών καθώς και της μυϊκής περιτονίας.

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί πριν την άσκηση ως μια μέθοδος κινητοποίησης και προθέρμανσης και μετά την άσκηση ως αποθεραπεία. Μπορούμε να κάνουμε «ρολαρίσματα» ή να ασκήσουμε στατική πίεση στα σημεία που πονούν με το βάρος του σώματος μας έχοντας το foam roller από κάτω.

Δείτε παρακάτω μερικές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε.

Άσκηση 1: Γαστροκνήμιο (γάμπα)

Άσκηση 2: Δικέφαλος μηριαίος

Άσκηση 3: Ισχίο

Άσκηση 4: Πλάτη

Άσκηση 5: Άνοιγμα θώρακα

Άσκηση 6: Λαγονοκνημιαίας ταινίας (έξω επιφάνεια γόνατος)

Ρολάρουμε ή μένουμε για 30″ σε κάθε πλευρά

Η Βάλια Γιατζάκη αποφοίτησε από το τμήμα φυσικής αγωγής και αθλητισμού Κομοτηνής (Τ.Ε.Φ.Α.Α)το 2014. Το ίδιο έτος (2014) εκπαιδεύτηκε στην γιόγκα από τον εκπαιδευτικό οργανισμό YogaWorks της Αμερικής (200RTY). Ακολούθως, η αγάπη της για την γυμναστική την οδήγησε και σε άλλες εκπαιδεύσεις όπως αυτήν του Personal Trainer ,Group Fitness Instructor ,Pilates, TRX, Yoga kids. Συμπληρωματικά έχει εκπαιδευτεί στις πρώτες βοήθειες του ερυθρού Σταύρου . Η επαγγελματική της δραστηριότητα έκτοτε περιλαμβάνει την διδασκαλία γιόγκα σε τμήματα ενηλίκων και παιδιών, σε ομαδικά αλλά και σε ατομικά προγράμματα (personal) μεμονωμένα.

 



Απόρρητο Απόρρητο