homescreen

Πόνος στη μέση: Η άσκηση – κλειδί που ανακουφίζει τις ενοχλήσεις

Πόνος στη μέση: Η άσκηση – κλειδί που ανακουφίζει τις ενοχλήσεις


ygeiamou.gr team

Πολλές φορές το μυστικό για την ανακούφιση του πόνου στη μέση είναι η ενδυνάμωση των γλουτών και η σταθεροποίηση της λεκάνης. Δείτε την άσκηση που το επιτυγχάνει

*Γράφει η pilates instructor, Κατερίνα Σιούκα

Ο πόνος στη μέση μπορεί συχνά να αποδοθεί σε διαταραχές των μαλακών ιστών στους μύες που περιβάλλουν την οσφυϊκή μοίρα της σπονδυλικής στήλης.

Με άλλα λόγια, ο πόνος δεν σχετίζεται με ένα συγκεκριμένο τραυματισμό στο κάτω μέρος της πλάτης. Αντ’ αυτού, οι γλουτιαίοι μύες και ο απιοειδής μυς που βρίσκονται χαμηλά, κάτω από τη λεκάνη, βρίσκονται σε σύσπαση και συχνά αυτό προκαλεί πόνο στην οσφυική μοίρα.

Αδύναμο ή υποδραστήριοι γλουτοί μπορεί να προκαλέσουν ανισορροπίες στη λεκάνη και τους γοφούς, καθώς και αστάθεια στην κάτω σπονδυλική στήλη με αποτέλεσμα ενοχλήσεις στη μέση.

Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε μια άσκηση για την ενδυνάμωση των γλουτών και σταθεροποίηση της λεκάνης με διάφορες παραλλαγές, την οποία μπορείτε να εντάξετε στο πρόγραμμά σας.

Η Κατερίνα Σιούκα είναι πιστοποιημένη pilates instructor (mat, props, equipment) από τις σχολές GRAFTS HELLAS, LIFE PILATES και FLETCHER PILATES. Yoga instructor πιστοποιημένη από τη σχολή GRAFTS HELLAS, καθώς και prenatal trainer (άσκηση και εγκυμοσύνη) πιστοποιημένη από τη σχολή HUMAN MAMA. Εργάζεται ως pilates instructor από το 2012 και έχει εξειδίκευση στην αποκατάσταση και πρόληψη τραυματισμών. Ως μέλος της ελληνικής ομοσπονδίας καλαθοσφαίρισης (ΕΟΚ) συνεργάζεται και με επαγγελματίες αθλητές. Έχει παρακολουθήσει σεμινάριο Α’ βοηθειών, ρήξης μηνίσκου, χονδροπάθειας και κύστης Baker από τον ΠΟΕΠ. «To Pilates μας μαθαίνει την κίνηση και η κίνηση είναι ευτυχία»

Διαβάστε επίσης

Η συνήθεια που μας επιβαρύνει όσο το κάπνισμα – Διορθώστε την

Τρεις top ασκήσεις για να βρείτε την ισορροπία σας

Τρεις top ασκήσεις για τέλειους κοιλιακούς



Απόρρητο Απόρρητο