homescreen

Τρέξιμο στο κρύο: Έξι tips για κορυφαίες επιδόσεις

Τρέξιμο στο κρύο: Έξι tips για κορυφαίες επιδόσεις


ygeiamou.gr team

Έξι σημαντικά tips για να μη χάσετε την αερόβια προπόνησή σας ακόμη και όταν η θερμοκρασία δεν είναι σύμμαχος, από την yoga instructor Βάλια Γιατζάκη. Ακολουθήστε τα και απογειώστε τις επιδόσεις σας

*Γράφει η Βάλια Γιατζάκη, yoga instructor

Το χειμερινό τρέξιμο είναι μια πρόκληση. Όταν οι θερμοκρασίες είναι χαμηλές δυσκολευόμαστε να βγούμε έξω και να αφήσουμε την ζεστασιά του σπιτιού μας. Ωστόσο, με τα γυμναστήρια κλειστά είναι ένας καλός τρόπος να κρατήσουμε την φόρμα μας ακόμα και αν έχει κρύο. Απαιτεί όμως ειδική προετοιμασία έτσι ώστε να μπορείτε να αποδώσετε καλά, να αποτρέψετε τραυματισμούς και να απολαύσετε το τρέξιμο σας. Παρακάτω θα βρείτε όλα όσα χρειάζεστε να ξέρετε.

1. Φορέστε τα κατάλληλα ρούχα. Είναι σημαντικό όταν τρέχουμε σε αυτές τι συνθήκες να φοράμε κατάλληλα ρούχα, ελαφριά τα οποία δεν κρατάνε τον ιδρώτα έτσι ώστε να μην αυξάνεται το βάρος και δυσκολεύουν την προσπάθεια μας. Ένα ισοθερμικό μπλουζάκι και κολλάν είναι ιδανικά είτε κάτω από ένα φούτερ η μια φόρμα ανάλογα ποσό κρύο έχει . Ένα λεπτό αντιανεμικό μπουφάν είναι απαραίτητο για όλες τις καιρικές συνθήκες και προστατεύει από τον αέρα και την πιθανότητα της βροχής.

2. Κρατήστε το κεφάλι και τα χέρια σας ζεστά. Φορέστε σκουφάκι και γάντια τα οποία μπορείτε εύκολα να τα βάλετε στις τσέπες σας όταν ζεσταθείτε. Επίσης είναι σημαντικό και ένα περιλαίμιο όπου θα κρατήσει τον αυχένα σας ζεστό εμποδίζοντας το κρύο αέρα να εισβάλει στο σώμα σας.

3. Φορέστε τα κατάλληλα παπούτσια. Μετά από βροχή η και από χιονόπτωση το έδαφος δεν είναι το κατάλληλο για τρέξιμο. Προτιμήστε παπούτσια με μεγάλη πρόσφυση και με άνετες ζεστές κάλτσες που θα κρατήσουν τα πόδια σας ζεστά.

4. Κάντε μια μικρή προθέρμανση μέσα στο σπίτι. Κινητοποιήστε όλο το σώμα πριν βγείτε έξω. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα αισθάνεστε το σώμα σας τόσο βαρύ και σκληρό αφού οι μύες σας θα είναι ζεστοί.

5. Μείνετε ενυδατωμένοι. Η ενυδάτωση είναι σημαντική πριν κατά την διάρκεια και μετά το τρέξιμο.

6. Τελειώστε γρήγορα. Η θερμοκρασία του σώματος σας θα μειωθεί γρήγορα αφού ολοκληρώσετε το τρέξιμο, όποτε προετοιμαστείτε εκ των προτέρων. Ελαχιστοποιήστε την απόσταση από το τέλος διαδρομής. Εάν μπορείτε, ολοκληρώστε το τρέξιμο μπροστά στην πόρτα του σπιτιού σας. Εάν χρειάζεται να πάρετε το αμάξι για να επιστρέψετε να έχετε ένα χοντρό μπουφάν και ένα ζεστό ρόφημα.

Η Βάλια Γιατζάκη αποφοίτησε από το τμήμα φυσικής αγωγής και αθλητισμού Κομοτηνής (Τ.Ε.Φ.Α.Α)το 2014 Το ίδιο έτος (2014) εκπαιδεύτηκε στην γιόγκα από τον εκπαιδευτικό οργανισμό YogaWorks της Αμερικής (200RTY). Ακολούθως, η αγάπη της για την γυμναστική την οδήγησε και σε άλλες εκπαιδεύσεις όπως αυτήν του Personal Trainer ,Group Fitness Instructor, Pilates, TRX, Yoga kids. Συμπληρωματικά έχει εκπαιδευτεί στις πρώτες βοήθειες του ερυθρού Σταύρου . Η επαγγελματική της δραστηριότητα έκτοτε περιλαμβάνει την διδασκαλία γιόγκα σε τμήματα ενηλίκων και παιδιών, σε ομαδικά αλλά και σε ατομικά προγράμματα (personal) μεμονωμένα.

Βρείτε την Βάλια Γιατζάκη σε:

Διαβάστε επίσης

Η εναλλακτική άσκηση που ενισχύει τη δύναμη και το μυαλό των παιδιών

Τόνωση: Οι πέντε καλύτερες ασκήσεις για να γεμίσουμε ενέργεια το πρωί

Πρώτη φορά γιόγκα; Δέκα top tips για αρχάριους



Απόρρητο Απόρρητο