homescreen

Lockdown: Η καλύτερη προπόνηση που εκτονώνει τα παιδιά στο σπίτι

Lockdown: Η καλύτερη προπόνηση που εκτονώνει τα παιδιά στο σπίτι


ygeiamou.gr team

Κατά τη διάρκεια του lockdown τα παιδιά δεν έχουν τη συνήθη ρουτίνα των αθλητικών και υπαίθριων δραστηριοτήτων τους. Έχουν πολλή ενέργεια που χρειάζεται εκτόνωση. Για το λόγο αυτό, η personal trainer Σοφία Περδίκη, παρουσιάζει ένα πρόγραμμα στο σπίτι κατάλληλο για παιδιά!

*Γράφει η personal trainer, Σοφία Περδίκη

Όλοι είμαστε πολύ περισσότερο χρόνο στο σπίτι αυτή τη στιγμή, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να βρούμε νέους τρόπους για να διασκεδάσουμε  και να απασχολήσουμε τα παιδιά.

Με την απουσία του σχολείου, των παιδικών πάρτι και των συνηθισμένων χόμπι και δραστηριοτήτων τους, όλα μοιάζουν και είναι λίγο θολά γύρω μας… Τα παιδιά βαριούνται και εκεί ξεκινά ο δικός μας Γολγοθάς.

Πολλά παιδιά αισθάνονται ανήσυχα στο σπίτι τους κατά τη διάρκεια του lockdown και οι γονείς αγωνίζονται να τα κρατήσουν χαρούμενα, ασφαλή και υγιή. Υπάρχει μια απλή λύση για τον μετριασμό αυτού του προβλήματος, η άσκηση.

Κατά τη διάρκεια του lockdown τα παιδιά δεν έχουν τη συνήθη ρουτίνα των αθλητικών και υπαίθριων δραστηριοτήτων τους. Έχουν πολλή ενέργεια που χρειάζεται εκτόνωση.

Η δημιουργία ενός προγράμματος γυμναστικής δεν φροντίζει μόνο για τη φυσική κατάσταση, όλα δείχνουν ότι συμβάλλει επίσης θετικά στην ψυχική ευεξία.

Τα πολύ μικρά παιδιά θα ήταν ευχαριστημένα με τρέξιμο σε ένα πάρκο, χοροπήδημα ή και με διάφορες απλές ασκήσεις. Ελαφρώς μεγαλύτερα παιδιά μπορεί να ενδιαφέρονται για αθλήματα ή χορό.

Εάν έχετε έφηβους, η προπόνηση cardio, χορός ή προπόνηση δύναμης (με προσοχή) θα ήταν μια εξαιρετική επιλογή. Εάν τίποτα δεν λειτουργεί, απλώς βάλτε μουσική και χορέψτε μαζί. Δεν έχει σημασία αν δεν ξέρετε πώς να χορέψετε σημασία έχει ότι θα γελάσετε!

  • 5 ασκήσεις 20″ η κάθε άσκηση στη σειρά χωρίς διάλειμμα (ένας κύκλος)
  • Στο τέλος των ασκήσεων 2′ διάλειμμα.
  • Επαναλαμβάνω τον κύκλο 3-4 φορές

1. Jumping jacks

2. Jump squat

3. Αναπήδηση με το ένα πόδι εναλλάξ μια στην μια πλευρά του στρώματος μια στην άλλη.

4.Plank (σανίδα) στις παλάμες.

5. Από θέση σανίδας αναπήδηση και με τα δυο πόδια μαζί μια δεξιά μια αριστερά από το στρώμα.

Δείτε εδώ ολόκληρο το πρόγραμμα των ασκήσεων

 

Η Σοφία Περδίκη είναι personal trainer και certified Pilates Instructor με ιδιαίτερη εμπειρία στην εκγύμναση ασκουμένων με νευροκινητικά προβλήματα. Είναι απόφοιτος του ΤΕΦΑΑ Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και της Σχολής AF Studies. Έχει εργαστεί για περισσότερο από δεκαπέντε χρόνια ως γυμνάστρια σε σχολεία και εκπαιδευτήρια πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενώ το 2008 δημιούργησε το στούντιο φυσικής αγωγής και ειδικών γυμναστικών Complete Training by Sophia που προσφέρει εξειδικευμένα προγράμματα άσκησης, προγράμματα pilates, pilates reformer και ολοκληρωμένα προγράμματα fitness πάντοτε με προσωπική επίβλεψη από την ίδια ή τους συνεργάτες της.
Complete training by Sophia, Φιλιππίδη 6, Αθήνα 115 24, 6972017822

 

Διαβάστε ακόμη

Lockdown: Τέσσερις ασκήσεις που καίνε θερμίδες και δυναμώνουν την καρδιά



Απόρρητο Απόρρητο