homescreen

Πιασμένος αυχένας; Έξι ασκήσεις που ανακουφίζουν

Πιασμένος αυχένας; Έξι ασκήσεις που ανακουφίζουν


ygeiamou.gr team

Η yoga instructor Βάλια Γιατζάκη παρουσιάζει έξι απλές ασκήσεις που γίνονται παντού και ανακουφίζουν από το ενοχλητικό πόνο στον αυχένα. Δοκιμάστε τες

*Γράφει η yoga instructor Βάλια Γιατζάκη

Ο πόνος στον αυχένα είναι ένα σύμπτωμα που μπορεί να έχει διάφορες αιτίες. Συνήθως προέρχεται από κακή στάση σώματος και κεφαλής στο εργασιακό περιβάλλον, σε διάφορες δραστηριότητες καθώς και στον ύπνο. Αυτό που συνήθως συμβαίνει είναι ότι συσπάται το μυϊκό σύστημα γύρω από τον αυχένα και δημιουργεί ή επιδεινώνει τον πόνο. Αυτό που είναι πολύ σημαντικό είναι να διατηρήσουμε την καλή κινητικότητα του αυχένα και χαλαρούς τους αυχενικούς μύες. Παρακάτω θα βρείτε έξι ασκήσεις που μπορείτε να τις κάνετε παντού κάθε στιγμή που αισθάνεστε «σφίξιμο» στον αυχένα.

Άσκηση 1
Φέρτε το δεξί χέρι στο κεφάλι και τραβήξτε απαλά προς τον δεξί ώμο. Κρατήστε τους ώμους προς τα πίσω και προς τα κάτω. Μείνε για 30″ και αλλάξτε μεριά.

Άσκηση 2
Στρίψτε το κεφάλι προς την δεξιά μεριά φέρνοντας το πηγούνι πάνω από των ώμο. Όταν δεν πάει άλλο βοηθήστε με το ίδιο χέρι πιέζοντας μαλακά προς την ίδια κατεύθυνση. Μείνετε για 30″ και αλλάξτε μεριά.

Άσκηση 3
Τραβήξτε μαλακά το κεφάλι διαγώνια προς τα κάτω, προς την δεξιά μεριά. Κρατήστε τους ώμους μακριά από τα αυτιά. Μείνετε για 30″ και αλλάξτε μεριά.

Άσκηση 4
Πλέξτε τα δάχτυλα πίσω από το κεφάλι, φέρτε το πιγούνι κοντά στον θώρακα κλείνοντας τους αγκώνες στο κέντρο. Κρατήστε τους ώμους μακριά από τον αυχένα. Με την εισπνοή ανοίξτε τα χέρια στο πλάι, πάνω και λίγο προς τα κάτω. Επαναλάβετε για 3 φορές μένοντας 30″ σε κάθε θέση.

Άσκηση 5
Παράλληλη κίνηση του κεφαλιού με το έδαφος μπροστά και πίσω (ή αλλιώς κινείστε το κεφάλι σας σαν να κάνετε διπλοσάγονο). Επαναλάβετε για 5 φορές.


Άσκηση 6
Φέρτε το χέρι προς τα μέσα και με την εισπνοή ανοίξτε στο πλάι. Επαναλάβετε 5 φορές και έπειτα αλλάξτε μεριά.

 

 

Η Βάλια Γιατζάκη αποφοίτησε από το τμήμα φυσικής αγωγής και αθλητισμού Κομοτηνής (Τ.Ε.Φ.Α.Α)το 2014 Το ίδιο έτος (2014) εκπαιδεύτηκε στην γιόγκα από τον εκπαιδευτικό οργανισμό YogaWorks της Αμερικής (200RTY). Ακολούθως, η αγάπη της για την γυμναστική την οδήγησε και σε άλλες εκπαιδεύσεις όπως αυτήν του Personal Trainer ,Group Fitness Instructor ,Pilates, TRX, Yoga kids. Συμπληρωματικά έχει εκπαιδευτεί στις πρώτες βοήθειες του ερυθρού Σταύρου . Η επαγγελματική της δραστηριότητα έκτοτε περιλαμβάνει την διδασκαλία γιόγκα σε τμήματα ενηλίκων και παιδιών, σε ομαδικά αλλά και σε ατομικά προγράμματα (personal) μεμονωμένα.

Βρείτε την Βάλια Γιατζάκη σε:

Διαβάστε επίσης

Πόνος στη μέση: Επτά απλές ασκήσεις που ανακουφίζουν – Δοκιμάστε τις

Τόνωση: Οι πέντε καλύτερες ασκήσεις για να γεμίσουμε ενέργεια το πρωί

Καραντίνα: Επτά εύκολες ασκήσεις στο σπίτι για δυνατό σώμα και καλή διάθεση



Απόρρητο Απόρρητο