homescreen

Ασφαλιστήριο υγείας: Πόσο απαραίτητη είναι η προέγκριση νοσηλείας

Ασφαλιστήριο υγείας: Πόσο απαραίτητη είναι η προέγκριση νοσηλείας


Μαίρη Λαμπαδίτη

Μεγάλη προσοχή απαιτείται από τον ασφαλισμένο που αναμένει την εισαγωγή του σε νοσοκομείο και την σχετική ενημέρωση προς την ασφαλιστική εταιρεία. Διαβάστε πώς μπορεί να του στοιχίσει η αμέλεια αυτή

H προέγκριση μιας νοσηλείας από το αρμόδιο τμήμα της ασφαλιστικής εταιρίας είναι μια τυπική διαδικασία η οποία όμως προστατεύει τον ασφαλισμένο από ταλαιπωρίες, άγχος και οικονομική επιβάρυνση.

Όταν η νοσηλεία ή η επέμβαση είναι προγραμματισμένη υπάρχει χρονικό περιθώριο ο ασφαλισμένος ή ο ασφαλιστικός του σύμβουλος να ενημερώσουν εγγράφως την ασφαλιστική εταιρεία και να πάρουν προέγκριση της δαπάνης. Πρόκειται για μία διαδικασία, η οποία, όπως τονίζουν στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς, καλό θα ήταν να κοινοποιείται πριν το συμβάν, έτσι ώστε να αποφεύγονται τυχόν προστριβές.

Αν ο ασφαλισμένος αμελήσει να πάρει προέγκριση θα πρέπει να πληρώσει από την τσέπη του τα έξοδα της νοσηλείας και στη συνέχεια μετά την έξοδό του από το νοσοκομείο να καταθέσει τις αποδείξεις του ιδιωτικού θεραπευτηρίου στην ασφαλιστική εταιρία για να πάρει την αποζημίωσή του. Ειδικότερα πρέπει να προσκομίσει όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά, ήτοι τα τιμολόγια, τις αποδείξεις παροχής υπηρεσιών, το εισιτήριο, αλλά και το εξιτήριο.

Ωστόσο σε πολλές περιπτώσεις, η «απολογιστική» πληρωμή καθυστερεί ή δεν εγκρίνεται με αποτέλεσμα ο ασφαλισμένος να μην καταφέρει εκ των υστέρων να πάρει τα χρήματα που προβλέπει το συμβόλαιο υγείας του.

Αντίθετα εάν η εταιρία εγκρίνει την κάλυψη των εξόδων νοσηλείας, τότε η εξόφληση γίνεται απευθείας από εκείνη. Σε περίπτωση, που έχετε απαλλαγή, τότε πληρώνετε μόνο το ποσό, που σας αναλογεί, λαμβάνοντας υπόψη και το ποσοστό της συμμετοχής του δημόσιου φορέα. Έστω, δηλαδή, ότι το κόστος της νοσηλείας σας κυμαίνεται στα 8.000 ευρώ. Εάν προβλέπεται απαλλαγή 1.000 ευρώ, τότε η αποζημίωση, που θα λάβετε, θα είναι 7.000 ευρώ.

Σε περίπτωση έκτακτου περιστατικού η εισαγωγή δηλώνεται στη γραμμή υγείας της ασφαλιστικής εταιρείας ή στο γραφείο υποδοχής του νοσοκομείου ή και στον ασφαλιστικό σύμβουλο , αφού χρόνος δεν υπάρχει και όλα γίνονται γρήγορα προς όφελος του ασθενή.

Να θυμάστε ότι οι ασφαλιστικές εταιρίες συχνά ερευνούν αν το περιστατικό είναι όντως έκτακτο η υπήρχε μια πάθηση που είχε αποκρυφθεί κατά τη σύναψη του συμβολαίου.

Διαβάστε επίσης

Ασφαλιστική αποζημίωση: Πότε κινδυνεύετε να τη χάσετε – Η μεγάλη παγίδα

Ασφαλιστική αποζημίωση: Πότε ελλοχεύει ο κίνδυνος δέσμευσης από το κράτος

Αποζημίωση μετά από ατύχημα: Το ξέρατε ότι εξαρτάται από το «καλό» σας χέρι;



Απόρρητο Απόρρητο