homescreen

Συμβόλαια Υγείας: Σε ποιες περιπτώσεις δεν αποζημιώνονται οι ασφαλισμένοι

Συμβόλαια Υγείας: Σε ποιες περιπτώσεις δεν αποζημιώνονται οι ασφαλισμένοι


Αγγελική Βελεσιώτη

Στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς εξηγούν τα σημεία – κλειδιά που θα πρέπει να εξετάσει προσεκτικά κάθε ενδιαφερόμενος για αγορά ενός συμβολαίου υγείας προκειμένου να αποφύγει δυσάρεστες εκπλήξεις

«Πλέον έχουμε περάσει στην εποχή που η ανάγκη για ασφαλιστική κάλυψη υγείας είναι στην πρώτη γραμμή, μιας και το κράτος δεν είναι σε θέση να προσφέρει μία αξιοπρεπή νοσηλεία για διάφορους λόγους». Αυτό τονίζει στο ygeiamou.gr o ασφαλιστικός πράκτορας και συντονιστής, πρόεδρος του Συλλόγου ασφαλιστών και του τμήματος υπηρεσιών στο επιμελητήριο Τρικάλων, κ. Απόστολος Κόκκοβας, σημειώνοντας πως οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρίες, με ιδιαίτερα χαμηλό κόστος, δίνουν ουσιαστική λύση στο παραπάνω πρόβλημα, προσφέροντας άμεση ρευστότητα για θέματα υγείας που ξεπερνούν τις 500.000 ευρώ.

Όπως, ωστόσο, εξηγεί υπάρχουν μερικά σημεία – κλειδιά, τα οποία θα πρέπει να προσέξουν και να εξετάσουν προσεκτικά οι ασφαλισμένοι πριν προχωρήσουν με την αγορά ενός συμβολαίου υγείας, προκειμένου να μην βρεθούν προ εκπλήξεων και, μάλιστα, ενόσω υφίσταται νοσηλεία. «Είναι καλύτερα και πιο έντιμο από την αρχή να γνωρίζει κάποιος πότε δεν θα αποζημιωθεί», υπογραμμίζει χαρακτηριστικά. Πιο αναλυτικά:

1. Συγγενείς παθήσεις: Οι περισσότερες εταιρίες δεν τις καλύπτουν υπάρχουν, όμως, και κάποιες που προσφέρουν κάλυψη σε δύο, πέντε, δέκα έτη κ.ο.κ.. Τι είναι οι συγγενείς παθήσεις; Πρόκειται για κάτι που το έχεις εκ γενετής, δεν το γνωρίζεις και καλείσαι να το αντιμετωπίσεις ξαφνικά στην ζωή σου. «Φαντάσου να είσαι 10 χρόνια ασφαλισμένος με νοσοκομειακό πρόγραμμα και να διαπιστώσεις ότι δεν θα λάβεις αποζημίωση», αναφέρει ο κ. Κόκκοβας.

2. Οτιδήποτε προϋπάρχει και δεν έχει δηλωθεί στην αρχική αίτηση εγκυμονεί κινδύνους μη αποζημίωσης για τον ασφαλισμένο. «Τα ομαδικά συμβόλαια υγείας έχουν τη δυνατότητα να καλύψουν και τις προϋπάρχουσες παθήσεις μετά από κάποιους μήνες. Σε κάθε περίπτωση οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να ξεκαθαρίσουν από την αρχή την κατάσταση της υγείας τους, απαντώντας με ειλικρίνεια στο σχετικό ερωτηματολόγιο που τους παρέχει η εκάστοτε εταιρία», προσθέτει ο ίδιος.

3. Υπάρχουν περίοδοι αναμονής κάλυψης ενός περιστατικού, ανάλογα με την εκάστοτε εταιρία και τους όρους της, για 12 μήνες η και περισσότερο. Ενδεικτικές παθήσεις, όπως αμυγδαλιές, κήλη, βουβωνοκήλη, χολοκυστεκτομή, ρήξη μηνίσκου, ρινικό διάφραγμα κ.λπ. καλύπτονται μετά το πέρας των επίμαχων χρονικών αναμονών.

4. Η κάλυψη του ατυχήματος είναι άμεση. Για την ασθένεια οι περισσότερες εταιρίες καλύπτουν μετά τις πρώτες 30 ημέρες νοσηλεία στην Ελλάδα και μετά από 180 ημέρες στο εξωτερικό.

5. Πανδημίες: Οι περισσότερες εταιρίες τις εξαιρούν. Υπάρχουν, όμως και εκείνες, οι οποίες τις εντάσσουν στα νοσοκομειακά τους προγράμματα ή την ασφάλεια ζωής.

«Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με το υψηλό επίπεδο των επαγγελματιών ασφαλιστών της Ελλάδος, είναι αρκετά για να ξεκινήσει μία ξεκάθαρη και μακροχρόνια συνεργασία σε υγιή βάση, η οποία θα αντιμετωπίζει αποτελεσματικά τις ανάγκες των ασφαλισμένων», καταλήγει ο κ. Κόκκοβας.

Διαβάστε ακόμη

Κορωνοϊός – Ανασφάλιστοι ασθενείς: Ο ρόλος της ιδιωτικής ασφάλισης

Ιδιωτική ασφάλιση: Τι πρέπει να προσέξει ένας 20αρης και τι ένας 50άρης



Απόρρητο Απόρρητο