homescreen

Δυνατή πλάτη χωρίς πόνο: Τέσσερις ασκήσεις για να την αποκτήσετε

Δυνατή πλάτη χωρίς πόνο: Τέσσερις ασκήσεις για να την αποκτήσετε


ygeiamou.gr team

Οι ραχιαίοι συμβάλλουν στη διατήρηση της όρθιας στάσης και στη διατήρηση των φυσιολογικών κυρτωμάτων της σπονδυλικής στήλης. Ακολουθούν οι τέσσερις πιο σημαντικές ασκήσεις για να τους δυναμώσετε

*Γράφει η personal trainer, Σοφία Περδίκη

Η πλάτη σας περιλαμβάνει μερικούς από τους μεγαλύτερους μύες, μύες που χρησιμοποιούνται καθημερινά για να στηρίξουν τη σπονδυλική στήλη και το σώμα σας. Οι μύες της πλάτης αποτελούν επίσης μερικούς από τους μυς του πυρήνα, ιδιαίτερα οι ραχιαίοι.

Η ανάπτυξη αυτών των μυών δεν θα δώσει μόνο στο σώμα σας μια ωραία πλάτη, θα σας βοηθήσει να έχετε μια ισχυρή, ανθεκτική βάση για κάθε είδους απ τις καθημερινές δραστηριότητες. Οι ραχιαίοι συμβάλλουν στη διατήρηση της όρθιας στάσης και στη διατήρηση των φυσιολογικών κυρτωμάτων της σπονδυλικής στήλης.

Το μυϊκό σύστημα του κορμού είναι ο κεντρικός άξονας του σώματος. Είναι αυτός που πάντα θα σας βοηθάει να μείνετε ευθυτενής, να τρέχετε, να περπατάτε, και το πιο σημαντικό θα προστατεύει τη μέση και τη σπονδυλική σας στήλη.

Η ελλιπής ενδυνάμωση των ραχιαίων σε συνδυασμό με καθιστική ζωή, είναι πιθανό να προκαλέσουν μικροενοχλήσεις και πόνους στην περιοχή της μέσης που θα κάνουν δύσκολη την καθημερινότητα σας.

Βάλτε λοιπόν στην κορυφή της λίστας των προτεραιοτήτων σας, με κάθε πρόγραμμα γυμναστικής να μην αμελείτε τους ραχιαίους σας, κάντε όλη την πλάτη σας ακόμα πιο δυνατή και ελκυστική ακολουθώντας τις τέσσερις παρακάτω ασκήσεις.

  • 2 σετ 20 επαναλήψεις η κάθε άσκηση
  • 30» ξεκούραση μεταξύ των σετ

1. Γάτα. Εισπνέω και τραβάω τον κορμό μου ψηλά εκπνέω κάνω μικρή υπερέκταση του κορμού.

2. Από θέση τραπεζάκι σηκώνουμε αντίθετο πόδι – χέρι κάνουμε 10 επαναλήψεις και μένουμε σταθεροί – εκτελούμε άλλα 10.

3. Σε πρηνή κατάκλιση, τα πόδια ακουμπούν στο έδαφος και τα χέρια τεντωμένα δίπλα στον κορμό παράλληλα στο έδαφος μαζεύουμε και τεντώνουμε χέρια.

4. Μένουμε σε πρηνή κατάκλιση και τεντώνουμε χέρια και πόδια και μένουμε σταθερά ψηλά.

 

Δείτε εδώ ολόκληρο το πρόγραμμα των ασκήσεων

 

Η Σοφία Περδίκη είναι personal trainer και certified Pilates Instructor με ιδιαίτερη εμπειρία στην εκγύμναση ασκουμένων με νευροκινητικά προβλήματα. Είναι απόφοιτος του ΤΕΦΑΑ Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και της Σχολής AF Studies. Έχει εργαστεί για περισσότερο από δεκαπέντε χρόνια ως γυμνάστρια σε σχολεία και εκπαιδευτήρια πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενώ το 2008 δημιούργησε το στούντιο φυσικής αγωγής και ειδικών γυμναστικών Complete Training by Sophia που προσφέρει εξειδικευμένα προγράμματα άσκησης, προγράμματα pilates, pilates reformer και ολοκληρωμένα προγράμματα fitness πάντοτε με προσωπική επίβλεψη από την ίδια ή τους συνεργάτες της.
Complete training by Sophia, Φιλιππίδη 6, Αθήνα 115 24, 6972017822

 

Διαβάστε επίσης:

Κοιλιακοί: Αυτές είναι οι πέντε ασκήσεις που θα τους μεταμορφώσουν

Η fitness τρέλα που διαρκεί 15′ και γίνεται εμμονή