Προγραμματίσατε εισαγωγή σε θεραπευτήριο της επιλογής σας σε συνεννόηση με τον γιατρό σας για να σας παρασχεθεί η κατάλληλη θεραπεία; Πριν από την εισαγωγή δεν πρέπει να αμελήσετε να ενημερώσετε τον ασφαλιστή σας για να εξυπηρετηθείτε χωρίς καθυστερήσεις και να αξιοποιήσετε όσο το δυνατόν καλύτερα το συμβόλαιο υγείας σας.

Ζητείστε από τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο να σας ενημερώσει για:

• Το χρονικό διάστημα αναμονής για την εν λόγω πάθηση σύμφωνα με τους όρους του νοσοκομειακού συμβολαίου καθώς όπως πολλές φορές έχουμε επισημάνει ορισμένες ασθένειες αποζημιώνονται μετά την παρέλευση ενός χρονικού διαστήματος από την έναρξη του συμβολαίου.

• Τη διαδικασία αποζημίωσης ανάλογα με την περίπτωση. Διαφορετική διαδικασία ακολουθείται στην περίπτωση συμβεβλημένου και μη συμβεβλημένο θεραπευτηρίου, διαφορετική στο δημόσιο νοσοκομείο και διαφορετική σε νοσοκομείο του εξωτερικού. Σε ορισμένες περιπτώσεις ο ασφαλισμένος θα πρέπει να είναι προετοιμασμένος να πληρώσει και κατόπιν να αποζημιωθεί απολογιστικά από την εταιρεία του.

• Τη χρήση της απαλλαγής. Όταν ο ασφαλισμένος φτάσει στην παραλαβή του εξιτηρίου από το θεραπευτήριο ενδέχεται να καταβάλλει ορισμένα χρήματα από την τσέπη του ( ποσό απαλλαγής που έχει συμφωνηθεί) ανάλογα τις παροχές και τους όρους του συμβολαίου του και πρέπει να είναι ενημερωμένος από πριν .

Στη συνέχεια το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας λαμβάνει μια συμπληρωμένη αναγγελία ασθενείας σχετικά με το περιστατικό από τον ασφαλιστικό σύμβουλο . Συνήθως συνοδεύεται από λεπτομερή γνωμάτευση του θεράποντος ιατρού, αποτελέσματα αιματολογικών/απεικονιστικών εξετάσεων, αντίγραφο βιβλιάριου ασθενείας κ.α. ώστε να δοθεί η απαραίτητη έγκριση για την εισαγωγή του ασφαλισμένου. Βέβαια αρκετά είναι τα ιατρικά περιστατικά ασφαλισμένων για τα οποία οι διαδικασίες γίνονται ταυτόχρονα με την νοσηλεία τους λόγω εσπευσμένης εισαγωγής ή και άλλων ανθρώπινων παραμέτρων που προκύπτουν στην καθημερινότητα.

 

Διαβάστε ακόμη:

Ποια έξτρα επιδόματα παρέχουν τα συμβόλαια υγείας

Τι πρέπει να καλύπτει ένα καλό συμβόλαιο υγείας