homescreen

Καινοτόμα ασφαλιστικά προϊόντα κερδίζουν έδαφος μετά την πανδημία

Καινοτόμα ασφαλιστικά προϊόντα κερδίζουν έδαφος μετά την πανδημία


Αγγελική Βελεσιώτη

Οκτώ στους 10 Έλληνες φαίνεται πως είναι πιο δεκτικοί σε προϊόντα και υπηρεσίες που καλύπτουν ανάγκες που μέχρι τώρα ήταν υποασφαλισμένες ή εξαιρετικά ακριβές

Δεκτικοί σε καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες, καλύπτοντας νέες ανάγκες που μέχρι τώρα ήταν υποασφαλισμένες ή εξαιρετικά ακριβές, εμφανίζονται περίπου οκτώ στους 10 Έλληνες.

Ειδικότερα, όπως προκύπτει από κλαδική έρευνα που εκπονήθηκε από την Accenture και την υποστήριξη της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ), με τίτλο «Greek Insurance Market: Covid triggers a cycle of accelerated digital transformation», το 73% των Ελλήνων «καλοβλέπει», τόσο την ταξιδιωτική ασφάλιση, όσο και τα μοντέλα pay as you go/drive κ.λπ.

Όπως είχε γράψει το ygeiamou, η ταξιδιωτική ασφάλιση καλύπτει οποιονδήποτε ταξιδιώτη έναντι οποιασδήποτε δύσκολης κατάστασης, στην οποία μπορεί να βρεθεί στη διάρκεια του ταξιδιού του. Η έναρξη ισχύος της ασφάλισης συμπίπτει με τον χρόνο αναχώρησης από τον τόπο μόνιμης κατοικίας για το ταξίδι – τόσο εντός, όσο και εκτός Ελλάδος – και λήγει με την επιστροφή, ενώ η ενεργοποίησή της ισχύει μετά την εξόφληση των ασφαλίστρων. Τα τελευταία δε, διαφέρουν από εταιρία σε εταιρία, με τους παράγοντες που επηρεάζουν το κόστος τους να είναι η διάρκεια του ταξιδιού, το κράτος προορισμού, η ηλικία, αλλά και η φύση του ταξιδιού (αναψυχής ή επαγγελματικό). Ενδεικτικά, το κόστος για ένα ταξίδι πέντε ημερών στην Ευρώπη ξεκινά από τα 25 ευρώ, σε ΗΠΑ – Καναδά από τα 60 ευρώ και σε Ασία – Αφρική από τα 40 ευρώ. Σε περίπτωση δε, που από το «πακέτο» της ασφάλισης απουσιάζει η κάλυψη περί ακύρωσης ή διακοπής ταξιδιού, τότε τα ασφάλιστρα είναι χαμηλότερα. Όσον αφορά στα ετήσια συμβόλαια, η τιμολόγηση σε αυτά ξεκινά από τα 100 ευρώ στην Ευρώπη και από τα 150 ευρώ παγκόσμια.

Όσον αφορά στα μοντέλα pay as you go/drive, η ασφάλιση του οχήματος μετατρέπεται σε ένα μεταβαλλόμενο και όχι σταθερό κόστος, δηλαδή, όσο περισσότερο οδηγεί ο ασφαλισμένος, τόσο περισσότερο πληρώνει και το αντίστροφο. Η παράμετρος αυτή δε, – της χρήσης του οχήματος, μπορεί να είναι προαιρετική και εφόσον την επιλέξει ο οδηγός λαμβάνεται υπόψη και ενσωματώνεται στη διαμόρφωση του ασφαλίστρου, μαζί με τις λοιπές προτιμήσεις του (επίπεδα κάλυψης ζημιών – συμβατικές μέθοδοι τιμολόγησης). Σε περίπτωση που οι οδηγοί επιλέγουν το «πακέτο» χιλιομέτρων που τους ταιριάζει και καταφέρνουν και μειώνουν στο τέλος, τα διανυθέντα χιλιόμετρα, λαμβάνουν έκπτωση. Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς, η επίμαχη μέθοδος εμφανίζει ποικίλα πλεονεκτήματα, όπως τη διευκόλυνση των νοικοκυριών με χαμηλό εισόδημα που συνήθως έχουν και μικρότερη χρήση οχημάτων, να αγοράσουν υπηρεσίες ασφάλισης αυτοκινήτου με χαμηλότερο κόστος και στα όρια των δυνατοτήτων τους, ενώ ενδεχομένως μπορεί να οδηγήσει και σε εξοικονόμηση.

Διαβάστε επίσης 

Ευρωπαϊκή Kάρτα Aσφάλισης: Τι είναι και πως συνδέεται με την ταξιδιωτική ασφάλιση

Νοσηλεία στο εξωτερικό: Το ποσοστό κάλυψης που μπορείτε να πετύχετε

 



Απόρρητο Απόρρητο