homescreen

Υπέρταση: Η trendy άσκηση που μειώνει αποτελεσματικά τον κίνδυνο

Υπέρταση: Η trendy άσκηση που μειώνει αποτελεσματικά τον κίνδυνο


ygeiamou.gr team

Μια ιδιαίτερα δημοφιλής μέθοδος άσκησης δεν προσφέρει μόνο μεγαλύτερη ευλυγισία, αλλά και βελτίωση των τιμών της αρτηριακής πίεσης

Νέα έρευνα από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης που δημοσιεύθηκε στην The American Journal of Hypertension διαπιστώνει ότι το Pilates που διεξάγεται σε στρώμα μπορεί να αποτελέσει μια αποτελεσματική στρατηγική για τη βελτίωση της καρδιαγγειακής υγείας σε νεαρές παχύσαρκες γυναίκες, έναν πληθυσμό που διατρέχει υψηλότερο κίνδυνο υπέρτασης και πρώιμων καρδιαγγειακών επιπλοκών.

Θυμίζουμε ότι το Pilates, αγαπημένο πολλών celerbrities, εστιάζει στην ενδυνάμωση του κορμού, την ευλυγισία, την σωστή στάση σώματος και τον έλεγχο της αναπνοής.

Οι ερευνητές μελέτησαν νεαρές παχύσαρκες γυναίκες ηλικίας 19-27 ετών με υψηλές τιμές πίεσης και ΔΜΣ από 30 έως 40 κατά τη διάρκεια ενός προγράμματος Pilates σε στρώμα διάρκειας 12 εβδομάδων.

Οι συμμετέχουσες δεν είχαν χρόνιες νόσους, δεν κάπνιζαν και αθλούνταν λιγότερο από 90′ την εβδομάδα. Στο πλαίσιο του προγράμματος παρακολούθησαν τρία προγράμματα Pilates την εβδομάδα διάρκειας  μιας ώρα έκαστο. Κάθε συνεδρία περιελάμβανε ζέσταμα (10′), ασκήσεις στο στρώμα (40′) και αποθεραπεία (10′). Το πρόγραμμα προοδευτικά έγινε πιο απαιτητικό με την πάροδο των εβδομάδων και διενεργήθηκε υπό την εποπτεία ενός πιστοποιημένου εκπαιδευτή Pilates.

Η έρευνα κατέδειξε ότι το γυμναστικό αυτό πρόγραμμα μείωσε σημαντικά την αρτηριακή δυσκαμψία και τις τιμές της πίεσης, καθώς και την αορτική πίεση.

Οι ερευνητές καταλήγουν ότι το pilates είναι μια αποτελεσματική πρόταση για την θωράκιση της υγείας των νέων γυναικών και την προστασία τους από την υπέρταση.



Απόρρητο Απόρρητο