homescreen

Η απόλυτη προπόνηση για δυνατό κορμό και επίπεδη κοιλιά

Η απόλυτη προπόνηση για δυνατό κορμό και επίπεδη κοιλιά


ygeiamou.gr team

Η προπόνηση που χαρίζει δύναμη, μειώνει το λίπος, βελτιώνει τη φυσική κατάσταση, ενώ παράλληλα χαρίζει ένα πιο σφιχτό κορμό και μια πιο επίπεδη κοιλιά. Ξεκινήστε αμέσως!

Γράφει η personal trainer κ. Σοφία Περδίκη

Αυτή η προπόνηση με medicine ball αναμιγνύει την cardio προπόνηση και την προπόνηση αντοχής για να σας βοηθήσει να οικοδομήσετε δύναμη, να μειώσετε λίπος και να βελτιώσετε την φυσική σας κατάσταση, ενώ σας χαρίζει ένα πιο σφιχτό κορμό και μια πιο επίπεδη κοιλιά.

Υπάρχει ένας λόγος που χρειάζεστε medicine ball για αυτές τις πέντε κορυφαίες ασκήσεις καύσης λίπους. Μια ζυγισμένη μπάλα είναι ένα μεγάλο εκπαιδευτικό εργαλείο επειδή μπορείτε να το προσθέσετε σε σχεδόν οποιαδήποτε άσκηση για καλύτερη σταθερότητα του πυρήνα σας και βελτίωση του συντονισμού σας.

Για καλύτερα αποτελέσματα, κάντε αυτό το workout σε δύο ή τρεις μη συνεχόμενες ημέρες την εβδομάδα. Σύντομο και αποτελεσματικό.

Θα χρειαστείτε: Medicine ball (3-10 κιλά)

Κάντε κάθε κίνηση όσο πιο γρήγορα μπορείτε για ένα λεπτό, με σωστή τεχνική, περνώντας από τη μία άσκηση στην άλλη χωρίς ξεκούραση.

Μόλις ολοκληρώσετε την τελευταία κίνηση, ξεκουραστείτε για 1′ και επαναλάβετε ολόκληρο το πρόγραμμα 2 με 3 φορές.

Άσκηση 1η – Τοποθετώ την μπάλα ανάμεσα στα γόνατα και με άρση του κορμού χτυπάμε την μπάλα με τις παλάμες.

Άσκηση 2η – Ακουμπάμε την μπάλα με λυγισμένο το ένα γόνατο και το αντίθετο χέρι να την στηρίζει, ενώ τεντώνουμε και μαζεύουμε το άλλο χέρι με πόδι. Αλλάζουμε πλευρά.

Άσκηση 3η – Έχοντας σταθερά ψηλά τη λεκάνη και το ένα πόδι τεντωμένο ψηλά πετάμε την μπάλα και την πιάνουμε ξανά. Αλλάζουμε πόδι.

Άσκηση 4η – Κρατάμε την μπάλα στα χέρια, σηκώνουμε τη λεκάνη ψηλά και το ένα πόδι  ψηλά τεντωμένο και ενώνουμε μπάλα με πόδι. Αλλάζουμε πόδι.

Άσκηση 5η – Με σταθερό κορμό ψηλά με μικρή κλίση προς τα πίσω εκτελούμε στροφή του κορμού προς την μια πλευρά και επαναφορά μπροστά. Αλλάζουμε πλευρά.

Δείτε το πλήρες πρόγραμμα άσκησης εδώ

Η Σοφία Περδίκη είναι personal trainer και certified Pilates Instructor με ιδιαίτερη εμπειρία στην εκγύμναση ασκουμένων με νευροκινητικά προβλήματα. Είναι απόφοιτος του ΤΕΦΑΑ Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και της Σχολής AF Studies. Έχει εργαστεί για περισσότερο από δεκαπέντε χρόνια ως γυμνάστρια σε σχολεία και εκπαιδευτήρια πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενώ το 2008 δημιούργησε το στούντιο φυσικής αγωγής και ειδικών γυμναστικών Complete Training by Sophia που προσφέρει εξειδικευμένα προγράμματα άσκησης, προγράμματα pilates, pilates reformer και ολοκληρωμένα προγράμματα fitness πάντοτε με προσωπική επίβλεψη από την ίδια ή τους συνεργάτες της.
Complete training by Sophia, Φιλιππίδη 6, Αθήνα 115 24, 6972017822

 



Απόρρητο Απόρρητο