homescreen

Δυο top ασκήσεις για όσους κάνουν τρέξιμο

Δυο top ασκήσεις για όσους κάνουν τρέξιμο


ygeiamou.gr team

Εάν σας αρέσει το τρέξιμο, τότε σίγουρα πρέπει να βάλετε τις ασκήσεις που ακολουθούν στο πρόγραμμά σας

Στο πρώτο video βλέπουμε μια λειτουργική διάταση των πρόσθιων μυών κνήμης, γόνατος και ισχίου  δηλαδή των μυών που υπερλειτουργούν στα δρομικά αθλήματα.

Ακολουθεί ενδυνάμωση τετρακέφαλου και λαγονοψοΐτη – πλειομετρική άσκηση – που βελτιώνει την ισχύ και την ταχύτητα και την νευρομυϊκή συναρμογή

Στη συνέχεια γίνεται ενδυνάμωση προσαγωγών, οι οποίοι συνήθως είναι αδύναμοι σε δρομείς.

Οι προσαγωγοί στηρίζουν το γόνατο και προλαμβάνουν μυϊκές ανισορροπίες, επομένως και λανθασμένα πρότυπα τρεξίματος καθώς και τραυματισμούς. Επίσης διευκολύνουν τις γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης

Η πρώτη άσκηση

Δείτε πώς μπορείτε να κάνετε το πρώτο μέρος της προηγούμενης άσκησης στο στρώμα

 

Η Ιωάννα Λυκουργιά είναι φυσικοθεραπεύτρια, απόφοιτη του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Το κλινικό ενδιαφέρον κυρίως για την αποκατάσταση μυοσκελετικών και αθλητικών κακώσεων, σε συνδυασμό με την αγάπη της για την άσκηση, την οδήγησαν στην πραγματοποίηση σεμιναρίων Pilates. Οι γνώσεις της από τη σχολή φυσικοθεραπείας συνδυαστικά με την πιστοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος εκπαίδευσης Pilates (mat, reformer, cadillac, props) της επιτρέπουν να φέρει την ειδική γνώση πάνω σε ένα μεγάλο εύρος καταστάσεων. Επομένως, γνωρίζοντας πως κάθε άτομο αποτελεί μοναδικό κλινικό περιστατικό, είναι σε θέση να εντάξει τον ασθενή σε ένα θεραπευτικό πρόγραμμα άσκησης, προσαρμοσμένο στις εκάστοτε ανάγκες του. Το ενδιαφέρον της ως instructor είναι να εμφυσήσει την αγάπη της για την άσκηση με σεβασμό στη μοναδικότητα του σώματος και να βοηθήσει στη βελτίωση όλων αυτών των στοιχείων, που θα οδηγήσουν σε μια πιο λειτουργική καθημερινότητα. Εργάζεται στο Physio Kinetics