homescreen

Αλλάξτε το σώμα σας – 4η Εβδομάδα – Μέρα Δεύτερη

Αλλάξτε το σώμα σας – 4η Εβδομάδα – Μέρα Δεύτερη


ygeiamou.gr team

Αυτή είναι η τέταρτη και τελευταία εβδομάδα του summer fit workout. Πάμε για ένα γερό φινάλε και φύγαμε για παραλία!

Γράφει η personal trainer κ. Σοφία Περδίκη

Φτάνουμε στο τέλος του καλοκαιρινού προγράμματος προπόνησης. Είμαστε στην τελευταία εβδομάδα και πάμε δυνατά για να ολοκληρώσουμε την προσπάθεια μας!

Περισσότερη προσπάθεια, πιο έντονες προπονήσεις λίγο πριν το τέλος και το αποτέλεσμα θα σας ανταμείψει.

Το πρόγραμμα της τέταρτης εβδομάδας περιλαμβάνει:

Ημέρα 1η – Ιnterval Training με step

Ημέρα 2η – Functional Training

Ημέρα 3η – Tabata

Ημέρα 4η – Foam roller power

 

Συνεχίζουμε λοιπόν με Functional training.

Εκτελούμε 5 ασκήσεις σε 2 σετ η κάθε άσκηση από 30 επαναλήψεις.
Στο τέλος του κάθε σετ κάνουμε 30″ διάλειμμα

Άσκηση 1η

Από προβολή καθώς τεντώνουμε τα πόδια κάνουμε άνοιγμα των χεριών με κορμό πάντα χαμηλά. Ενώνουμε ωμοπλάτες πάντα κατά το άνοιγμα. Εκτελούμε 2 σετ από 30 επαναλήψεις σε κάθε πόδι. Στο τέλος όλων των σετ 30″ ξεκούραση.

Άσκηση 2η

Με τις μύτες ποδιών προς τα έξω σε χαμηλή θέση σηκώνουμε φτέρνες και ανοίγουμε χέρια προς τα έξω ταυτόχρονα.  Εκτελούμε 2 σετ – 30 επαναλήψεις. Στο τέλος των σετ 30″ ξεκούραση.

Άσκηση 3η

Ξαπλώνω στο έδαφος με τα χέρια τεντωμένα πίσω απ το κεφάλι κρατώντας βαράκια και τα πόδια λυγισμένα στον αέρα. Ενώνουμε χέρια με πόδια με μικρή κίνηση του κορμού ( η μέση σταθερή στο έδαφος). Εκτελούμε 2 σετ  των 30 επαναλήψεων έκαστο. Στο τέλος των σετ 30″ ξεκούραση.

Άσκηση 4η

Με σταθερό κορμό σε κλίση προς τα πίσω και τα πόδια στο έδαφος κάνουμε κάμψεις δικεφάλων. Εκτελούμε 2 σετ από 30 επαναλήψεις έκαστο. Στο τέλος των σετ 30″ ξεκούραση.

Άσκηση 5η

Από την ίδια στάση με την προηγούμενη άσκηση, με τα χέρια σταθερά ανοιχτά στο πλάι κάνουμε άρσεις εναλλάξ των ποδιών. Εκτελούμε 2 σετ – 30 επαναλήψεις σύνολο. Στο τέλος των σετ 30″ ξεκούραση.

Δείτε το πλήρες πρόγραμμα

Η Σοφία Περδίκη είναι personal trainer και certified Pilates Instructor με ιδιαίτερη εμπειρία στην εκγύμναση ασκουμένων με νευροκινητικά προβλήματα. Είναι απόφοιτος του ΤΕΦΑΑ Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και της Σχολής AF Studies. Έχει εργαστεί για περισσότερο από δεκαπέντε χρόνια ως γυμνάστρια σε σχολεία και εκπαιδευτήρια πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενώ το 2008 δημιούργησε το στούντιο φυσικής αγωγής και ειδικών γυμναστικών Complete Training by Sophia που προσφέρει εξειδικευμένα προγράμματα άσκησης, προγράμματα pilates, pilates reformer και ολοκληρωμένα προγράμματα fitness πάντοτε με προσωπική επίβλεψη από την ίδια ή τους συνεργάτες της.  Complete training by Sophia, Φιλιππίδη 6, Αθήνα 115 24,  6972017822