homescreen

«Αντίο» στα χαλαρά χέρια με τέσσερις εύκολες ασκήσεις

«Αντίο» στα χαλαρά χέρια με τέσσερις εύκολες ασκήσεις


ygeiamou.gr team

Θα συμφωνήσουμε ότι τα χαλαρά μπράτσα δεν είναι και τόσο κολακευτικά, αλλά ευτυχώς υπάρχει τρόπος να τα δυναμώσουμε

Μήπως χαιρετώντας ένα φίλο από μακρυά ξαφνικά αισθάνεστε το χέρι σας να κουνιέται περισσότερο από το συνηθισμένο; Ή μήπως κάνατε μια εικόνα του εαυτού σας με κοντομάνικο και τώρα αναρωτιέστε αν μέχρι το καλοκαίρι προλαβαίνετε να τονώσετε τα χαλαρά μπράτσα σας;

Ωστόσο, η αλήθεια είναι εδώ. Τα χέρια σας δεν μπορούν να γίνουν πιο μακριά από της Michelle Obama αλλά η ελπίδα δεν έχει χαθεί, επειδή όλα όσα χρειάζεται να προσθέσετε στην εβδομαδιαία προπόνηση σας είναι μερικές εύκολες ασκήσεις τρικεφάλων, μας επισημαίνει η personal trainer κ. Σοφία Περδίκη.

Τι είναι τρικέφαλοι;

Τα τρικέφαλα είναι – όπως υποδηλώνει το όνομά τους είναι μία ομάδα τριών μυών στο πίσω μέρος του χεριού που ξεκινούν από τον ώμο μέχρι τον αγκώνα (πίσω πλευρά των δικεφάλων). Χρησιμοποιούνται για λεπτές κινητικές δεξιότητες, όπως το γράψιμο, καθώς και όταν κάνετε σουτ στο μπάσκετ ή στο τένις ή όταν κάνετε γιόγκα – σκεφτείτε πόσο σας πονάνε τα χέρια όταν ο δάσκαλος της yoga σας κάνει την άσκηση από τη θέση «σκύλος» προς τα κάτω για «κόμπρα» και μετά ξανά θέση «σκύλος» και ξανά «κόμπρα».

Το «Lunch Lady arms» είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται όταν κουνάμε τα χέρια και αυτά τρεμοπαίζουν – όχι και τόσο κολακευτικό αλλά συμβαίνει. Βέβαια είναι κάτι που αλλάζει, εύκολα δύσκολα δεν έχει σημασία, σημασία έχει να κάνουμε μια αρχή!

Ας δούμε τέσσερις εύκολες ασκήσεις που μπορούμε να κάνουμε στο σπίτι, στο γυμναστήριο, σε ένα πάρκο ή οπουδήποτε! Μεταξύ κάθε σετ κάνουμε 30 δευτερόλεπτα διάλειμμα.

Άσκηση 1η

Εκτάσεις τρικεφάλων με βαράκι –  3 σετ των 20 επαναλήψεων.

Άσκηση 2η

Πιέσεις τρικεφάλων σε ένα κουτί (παγκάκι, σκαλί, καρέκλα) – 3 σετ των 20 επαναλήψεων.

Άσκηση 3η

Με τεντωμένα χέρια και παράλληλο κορμό στο έδαφος μικρές πιέσεις χεριών προς τα πάνω – 3 σετ των 20 επαναλήψεων.

Άσκηση 4η 

Με λυγισμένο γόνατο ακουμπώντας σε ένα σταθερό σημείο με κορμό παράλληλο στο έδαφος κάνουμε εκτάσεις τρικεφάλων με ένα βαράκι – 2 σετ των 20 επαναλήψεων σε κάθε χέρι.

 

Δείτε το βίντεο με το πλήρες πρόγραμμα

Η Σοφία Περδίκη είναι personal trainer και certified Pilates Instructor με ιδιαίτερη εμπειρία στην εκγύμναση ασκουμένων με νευροκινητικά προβλήματα. Είναι απόφοιτος του ΤΕΦΑΑ Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και της Σχολής AF Studies. Έχει εργαστεί για περισσότερο από δεκαπέντε χρόνια ως γυμνάστρια σε σχολεία και εκπαιδευτήρια πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενώ το 2008 δημιούργησε το στούντιο φυσικής αγωγής και ειδικών γυμναστικών Complete Training by Sophia που προσφέρει εξειδικευμένα προγράμματα άσκησης, προγράμματα pilates, pilates reformer και ολοκληρωμένα προγράμματα fitness πάντοτε με προσωπική επίβλεψη από την ίδια ή τους συνεργάτες της.