homescreen

TRX και Bosu: Έξυπνο πρόγραμμα για ισορροπία και ευεξία

TRX και Bosu: Έξυπνο πρόγραμμα για ισορροπία και ευεξία


ygeiamou.gr team

Οι ασκήσεις σταθεροποίησης και ισορροπίας μας βοηθούν να γυμναστούμε πιο έξυπνα, μειώνοντας τον κίνδυνο τραυματισμού καθώς προπονούμαστε, προσφέροντας μοναδική αίσθηση ευεξίας

Γράφει η personal trainer κ. Σοφία Περδίκη

Πόσες φορές χρειάστηκε να πάρετε αυτή την βαθιά ανάσα για να γυρίσετε στο σπίτι φορτωμένοι με σακούλες του σούπερ μάρκετ ή από ένα ταξίδι κουβαλώντας βαλίτσες και πράγματα;

Τώρα, φανταστείτε ότι κάποιος κινηματογραφούσε την στιγμή αυτή για μια έρευνά του με τίτλο «γιατί η λειτουργική προπόνηση είναι σημαντική». Πώς θα φαίνεται η στάση του σώματός σας και η μορφή σας; Πιθανόν, όχι τόσο καλή. Τι θα γινόταν λοιπόν αν μειωθεί σημαντικά το βάρος κάθε τσάντας; Τότε πώς θα φαινόταν η στάση σας; Πιθανότατα θα βελτιωθεί η μορφή και η ευθυγράμμισή του κορμού σας.

Αυτή η προσέγγιση λοιπόν λειτουργεί με το TRX και το bosu: βοηθούν στην εκφόρτωση του βάρους του σώματός σας για να μεγιστοποιήσετε την καλή στάση σώματος και της δύναμή σας.

Όταν πρόκειται για τον σχεδιασμό ενός προγράμματος γυμναστικής εμείς πάντα συμπεριλαμβάνουμε ενστικτωδώς ένα είδος σταθεροποίησης, ιδιοδεκτικότητας και ισορροπίας. Το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα είναι να γυμναστούμε πιο έξυπνα, μειώνοντας τον κίνδυνο τραυματισμού καθώς προπονούμαστε. Στο παρελθόν, η κατάρτιση ισορροπίας συχνά συνδεόταν μόνο με αθλητές υψηλού επιπέδου. Σήμερα, αυτός ο τρόπος σκέψης δεν υπάρχει. Στην πραγματικότητα, πολλοί από τους κορυφαίους αθλητές του σήμερα καθώς και οι προπονητές τους θα σας πουν ότι η κατάρτιση σταθεροποίησης και ισορροπίας είναι ζωτικής σημασίας στοιχεία για τη συνολική αθλητική απόδοση και με μακροπρόθεσμα αποτελέσματα ευεξίας.

Το πρόγραμμα

  • 4 ασκήσεις
  • 2 πλευρές Bosu
  • πόδια στο TRX
  • ενδυνάμωση χεριών, κορμού, ποδιών, κοιλιάς
  • 4 ασκήσεις από 30″ στην σειρά
  • 3 κύκλους – 1′ ξεκούραση μεταξύ κάθε κύκλου

✅Με τα πόδια στο TRX και τα χέρια με στήριξη στις παλάμες στην κυρτή πλευρά της μπάλας Bosu μαζεύουμε γόνατα στο στήθος.

✅Από την ίδια θέση με τεντωμένα γόνατα ανεβάζουμε λεκάνη όσο πιο ψηλά μπορούμε.

✅Γυρίζουμε τη μπάλα Bosu ανάποδα με την κυρτή πλευρά στο πάτωμα και μαζεύουμε γόνατα στο στήθος.

✅Από την ίδια θέση σηκώνουμε τη λεκάνη ψηλά με τεντωμένα γόνατα.

Δείτε το πλήρες βίντεο με τις ασκήσεις στη μία πλευρά της μπάλας Bosu

Δείτε το πλήρες βίντεο με τις ασκήσεις στην άλλη πλευρά της μπάλας Bosu

 

Η Σοφία Περδίκη είναι personal trainer και certified Pilates Instructor με ιδιαίτερη εμπειρία στην εκγύμναση ασκουμένων με νευροκινητικά προβλήματα. Είναι απόφοιτος του ΤΕΦΑΑ Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και της Σχολής AF Studies. Έχει εργαστεί για περισσότερο από δεκαπέντε χρόνια ως γυμνάστρια σε σχολεία και εκπαιδευτήρια πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενώ το 2008 δημιούργησε το στούντιο φυσικής αγωγής και ειδικών γυμναστικών Complete Training by Sophia που προσφέρει εξειδικευμένα προγράμματα άσκησης, προγράμματα pilates, pilates reformer και ολοκληρωμένα προγράμματα fitness πάντοτε με προσωπική επίβλεψη από την ίδια ή τους συνεργάτες της. Complete training by Sophia, Φιλιππίδη 6, Αθήνα 115 24, 6972017822



Απόρρητο Απόρρητο