homescreen

Πόνος στη μέση: Η στάση ύπνου που πρέπει να αποφεύγετε

Πόνος στη μέση: Η στάση ύπνου που πρέπει να αποφεύγετε


ygeiamou.gr team

Συνηθίζετε να κοιμάστε μπρούμυτα; Οι ειδικοί από την κλινική Mayo εξηγούν γιατί αυτή η στάση ύπνου επιβαρύνει την υγεία και δίνουν χρήσιμες συμβουλές για όσους δεν μπορούν να κοιμηθούν αλλιώς

Αναρωτιέστε αν είναι κακή επιλογή να κοιμάστε μπρούμυτα; Οι ειδικοί από την Κλινική Mayo έχουν την απάντηση και είναι «ναι». Πράγματι, ο ύπνος σε αυτή τη στάση μπορεί να μειώσει το ροχαλητό και την υπνική άπνοια, επιβαρύνει όμως σημαντικά την πλάτη και τον αυχένα με συνέπεια τον κακό ύπνο και την δυσφορία καθ ‘όλη τη διάρκεια της επόμενης ημέρας. Δείτε πώς:

Σπονδυλική στήλη

Όσοι κοιμούνται μπρούμυτα σύντομα υποφέρουν από κάποιο είδος πόνου, είτε πρόκειται για τον αυχένα, την μέση ή τις αρθρώσεις, ο οποίος θα επηρεάσει τον ύπνο τους. Όσο αυξάνεται ο πόνος αυτός πολλαπλασιάζονται οι πιθανότητες να… χάσετε τον ύπνο σας με ό,τι συνεπάγεται για τη διάθεση την επομένη.

Όπως εξηγούν οι ειδικοί, ο ύπνος μπρούμυτα ασκεί πίεση στην μέση και τη σπονδυλική στήλη, καθώς το μεγαλύτερο μέρος του σωματικού βάρους σας «πέφτει» στο κέντρο του σώματος.

Η επιβάρυνση της σπονδυλικής στήλης αυξάνει την πίεση και σε άλλα μέρη του σώματος. Επιπλέον, δεδομένου ότι από τη σπονδυλική στήλη περνούν τα νεύρα, η επιβάρυνσή της πιθανώς να προκαλέσει πόνο σε οποιοδήποτε σημείο του σώματος. Το μυρμήγκιασμα και το μούδιασμα ανήκουν στις πιθανές παρενέργειες αυτής της στάσης.

Αυχένας

Όταν κοιμάστε ανάσκελα, συνήθως έχετε το κεφάλι γυρισμένο στο πλάι, με αποτέλεσμα τη δυσκολία ευθυγράμμισης της σπονδυλικής στήλης. Μπορεί να μη φανούν άμεσα αλλά, με την πάροδο του χρόνου, τα προβλήματα στον αυχένα αποτελούν μεγάλη πιθανότητα.

Tips για ύπνο μπρούμυτα

Αν αυτή η στάση αποτελεί μονόδρομο, προσπαθήστε να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές:

  • Χρησιμοποιήστε ένα λεπτό μαξιλάρι ή και κανένα μαξιλάρι. Όσο πιο λεπτό είναι, τόσο μικρότερη θα είναι κλίση μεταξύ αυχένα και κεφαλής.
  • Βάλτε ένα μαξιλάρι κάτω από τη λεκάνη σας. Αυτό θα βοηθήσει να κρατήσετε την μέση σας σε πιο ουδέτερη θέση και να μειώσετε την πίεση που ασκείται στη σπονδυλική στήλη.
  • Κάντε διατάσεις το πρωί. Λίγα λεπτά μόνο θα σας βοηθήσουν να επαναφέρετε το σώμα σας σε ευθυγράμμιση και να ενισχύσετε απαλά τους υποστηρικτικούς μύες. Λίγη προθέρμανση όπως επιτόπιο τρέξιμο πριν τις διατάσεις επιβάλλεται.


Best of Network


Απόρρητο Απόρρητο