homescreen

Το φυσικό αγχολυτικό που δρα σε 20′

Είναι το πιο φτηνό και υγιεινό αγχολυτικό που μπορείτε να βρείτε, αξιοποιήστε το!

Περισσότερα

Το μυστικό για δυνατή μνήμη και γερό μυαλό σε κάθε ηλικία

Μια ενδιαφέρουσα ανακάλυψη Γερμανών ερευνητών δείχνει ότι ο δρόμος για την ενίσχυση της γνωστικής λειτουργίας, της μνήμης και της ικανότητας επίλυσης προβλημάτων περνάει από την άθληση, ακόμη και για τους 30ρηδες!

Περισσότερα

Πόνος στον ώμο: Η μέθοδος που τον κάνει παρελθόν

Μια πρωτοποριακή, αναίµακτη και ελάχιστης επεµβατικότητας μέθοδος, αποτελεί τον νεότερο τρόπο αποκατάστασης της µερικής ρήξης τενόντων του ώμου

Περισσότερα

Πέντε συμπεριφορές που καμουφλάρουν την κατάθλιψη

Οι περισσότεροι γνωρίζουμε τα κλασικά συμπτώματα της κατάθλιψης. Τι γίνεται όμως όταν αυτή καμουφλάρεται πίσω από μια καθημερινότητα που δεν δείχνει παθολογική; Ιδού πέντε μοτίβα συμπεριφοράς που ενδεχομένως να κρύβουν την κατάθλιψη

Περισσότερα

Ποια είναι η διάρκεια του μεσημεριανού ύπνου που μειώνει κατά 48% τον κίνδυνο για την καρδιά

Ο μεσημεριανός ύπνος μια ή δύο φορές την εβδομάδα συνδέεται με μειωμένο κίνδυνο καρδιακής προσβολής και εγκεφαλικού σύμφωνα με νέα έρευνα

Περισσότερα

Απιστία: Τι και πώς να το πείτε στα παιδιά σας

Απιστίες γίνονται και θα γίνονται όσο γυρίζει η Γη. Μπορεί να συμβεί ακόμη και στον -ευτυχισμένο, με τρία παιδιά- γάμο σας. Ένα από τα μεγαλύτερα ερωτήματα εάν έχετε παιδιά, μετά την αποκάλυψη της απιστίας, είναι «Τι τους λέμε τώρα»;

Περισσότερα

Θησαυρισμός: Γιατί κάποιοι μαζεύουν τα πάντα και δεν πετούν τίποτα

Ο θησαυρισμός ή παρασυσσώρευση είναι μια διαταραχή κατά την οποία το άτομο βιώνει έντονο άγχος και δυσφορία στο να αποχωριστεί ή να πετάξει πράγματα που είτε δε χρειάζεται, είτε δεν έχει χώρο να τα κρατήσει

Περισσότερα

Αυτό είναι το φυσικό ηρεμιστικό του νου

Ο ρόλος της σεροτονίνης στη διάθεση, τη μνήμη, αλλά και την ψυχική διάθεση

Περισσότερα

Έτσι θα απομακρύνετε τον κίνδυνο της άνοιας σε 2′

Μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης άνοιας έχουν οι μεγαλύτεροι σε ηλικία άνθρωποι που κάνουν δύο λεπτά διαλειμματικής προπόνησης υψηλής έντασης την εβδομάδα, υποστηρίζει νέα έρευνα

Περισσότερα

Εγκεφαλικό επεισόδιο: 3 ασκήσεις για ασθενείς

Οι ασθενείς με ημιπάρεση μετά από εγκεφαλικό επεισόδιο μπορούν να γυμναστούν και να ανακτήσουν σταδιακά τη λειτουργικότητα της πλευράς που έχει υποστεί βλάβη. Ακολουθούν τρεις χαρακτηριστικές ασκήσεις

Περισσότερα