homescreen

Φακοί επαφής: Το λάθος που πρέπει να αποφύγετε και 5 τρόποι να γλυτώσετε τη μόλυνση

Δείτε πώς μπορείτε να διατηρήσετε καθαρούς τους φακούς επαφής σας και τι μπορεί να συμβεί αν δεν ακολουθείτε πιστά τους κανόνες υγιεινής

Περισσότερα

Αϋπνία: Οκτώ μυστικά για καλύτερο, βαθύ και ποιοτικό ύπνο

Έχετε κουραστεί να… αισθάνεστε κουρασμένοι κάθε μέρα, μετά το ατελείωτο στριφογύρισμα στο κρεβάτι πριν τελικά καταφέρετε να κοιμηθείτε; Διαβάστε μερικά tips που θα σας βοηθήσουν να κοιμάστε καλύτερα και να ξεκουράζεστε περισσότερο!

Περισσότερα

Έχετε σκολίωση; Αυτές οι ασκήσεις θα σας ανακουφίσουν

Η μέθοδος πιλάτες είναι η ιδανική μέθοδος για να ανακουφιστούν οι πάσχοντες από σκολίωση. Ακολουθούν οι δυο καλύτερες ασκήσεις για την καλύτερη αιμάτωση, ευκαμψία και βελτίωση της κινητικότητας

Περισσότερα

Υπέρταση: Ο θεραπευτικός συνδυασμός που τη ρυθμίζει – Τι να αλλάξουν οι ασθενείς το καλοκαίρι

Ο υγιεινός τρόπος ζωής, με αιχμή του δόρατος τη διατροφή, την άσκηση και ένα αδιαπραγμάτευτο «όχι» στο κάπνισμα, αποτελεί το «υπερόπλο» στη φαρέτρα μας έναντι της αρτηριακής υπέρτασης. Ενημερωθείτε για όλα όσα πρέπει να προσέξετε εν γένει και ιδίως τώρα το καλοκαίρι σε συνάρτηση με τη φαρμακευτική αγωγή, τη διατροφή, καθώς και τη σωστή διαχείριση στρεσογόνων καταστάσεων εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού και όχι μόνο, στη συνέντευξη-«οδικό χάρτη» για την αντιμετώπιση της υπέρτασης που παραχώρησε στο ygeiamou.gr ο καρδιολόγος Στυλιανός Κωνσταντινίδης

Περισσότερα

Πόνος στην μέση: Επτά τρόποι αντιμετώπισης χωρίς χειρουργείο

Ζώντας με τον χρόνιο πόνο ο οργανισμός εξαντλείται τόσο σωματικά, όσο και ψυχολογικά. Για τις περιπτώσεις χρόνιου πόνου στην μέση, η Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Τζον Χόπκινς στις Ηνωμένες Πολιτείες αναφέρεται σε επτά τρόπους που θα μπορούσαν να συμβάλουν στην αντιμετώπιση της κατάστασης. Ενημερωθείτε

Περισσότερα

Αυτή είναι η άσκηση που βελτιώνει την ευλυγισία, τη διάθεση και την δύναμη

Σημαντική βελτίωση στην ισορροπία, τη μυική ενδυνάμωση, την ευλυγισία, αλλά και την ψυχική διάθεση των ηλικιωμένων προσφέρει η γιόγκα σύμφωνα με νέα έρευνα

Περισσότερα

Ουρολοιμώξεις: Έξι αποτελεσματικοί τρόποι να προφυλαχθείτε

Ποια είναι τα συμπτώματα της ουρολοίμωξης και πότε εκδηλώνονται – Ποιες είναι οι αιτίες και οι παράγοντες κινδύνου που προκαλούν το πρόβλημα και πώς μπορείτε να προλάβετε την ανάπτυξή του

Περισσότερα

Τρεις top ασκήσεις που νικούν την χαλάρωση των χεριών

Πάρα πολλοί άντρες και γυναίκες θέλουν να αλλάξουν τα χέρια τους. Χαλαρά μπράτσα και τρικέφαλοι είναι από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα. Να πώς θα τα ξεπεράσετε!

Περισσότερα

Τριγλυκερίδια: Πέντε top κινήσεις για να τα κρατήσετε υπό έλεγχο

Αυξημένα τριγλυκερίδια; Ακολουθήστε τις συμβουλές των ειδικών του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ για να μειώστε τα επίπεδά τους στο αίμα και να προστατεύστε την υγεία της καρδιάς σας

Περισσότερα

Τέσσερις ασκήσεις που χτίζουν τέλειους κοιλιακούς

Ένας ισχυρός πυρήνας δεν αποτελείται μόνο από γραμμωμένους κοιλιακούς, αλλά εκμεταλλεύεται ένα ισχυρό σύστημα μυών, από τα ισχία μέχρι τους ώμους – Δείτε πώς θα τον κατακτήσετε

Περισσότερα