Οι ενδιαφερόμενοι να συνάψουν ένα ασφαλιστήριο υγείας, θα έρθουν αντιμέτωποι και με μία κατηγορία ερωτήσεων τις οποίες θα χαρακτηρίζαμε αδιάκριτες και ενοχλητικές καθώς αφορούν ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα.
Από την άλλη πλευρά, οι ασφαλιστές που διαμεσολαβούν, οφείλουν να θέσουν αυτές τις ερωτήσεις για να εντοπίσουν τις ανάγκες του πελάτη και να του προτείνουν το κατάλληλο πρόγραμμα υγείας.
Ας δούμε ποιες είναι οι πέντε πιο δυσάρεστες ερωτήσεις στις οποίες καλείται να απαντήσει ο ενδιαφερόμενος:
1. Η ηλικία του ενδιαφερόμενου, είναι μια ερώτηση που ενοχλεί ιδίως τις γυναίκες αλλά είναι απαραίτητη για να σκιαγραφηθεί το προφίλ των αναγκών.
2. Η κατάσταση της υγείας. Σ’ αυτήν την περίπτωση πρέπει να αναφερθούν οι προϋπάρχουσες ασθένειες. Για παράδειγμα αν πάσχετε από διαβήτη, αν έχετε «τσιμπημένη» χοληστερόλη. Με βάση αυτά τα δεδομένα, ο ασφαλιστής θα σας προτείνει ένα πρόγραμμα υγείας το οποίο ενδεχομένως και να προβλέπει «εξαιρέσεις» στις καλύψεις.
3. Αν είστε έγκυος ή αν προτίθεστε να μείνετε έγκυος. Σ’ αυτή την περίπτωση πρέπει να γνωρίζετε ότι το συμβόλαιο προβλέπει αναμονή συνήθως δύο ετών. Δηλαδή δύο χρόνια μετά τη σύναψη του συμβολαίου θα καλυφθούν τα έξοδα των εξετάσεών σας και θα λάβετε επίδομα τοκετού.
4. Ποιο είναι το ύψος του εισοδήματός σας. Πρέπει να γνωρίζει ο ασφαλιστής σε γενικές γραμμές ( δεν είναι εφοριακός) τις οικονομικές σας δυνατότητες για να σας προτείνει ένα συμβόλαιο με συμφέρον ασφάλιστρο.
5. Το είδος της εργασίας σας. Πρέπει να συνεκτιμήσει τους πιθανούς κινδύνους ή τις παθήσεις που μπορεί να προκληθούν στο μέλλον εξαιτίας της φύσης της εργασίας σας.