homescreen

Το μυστικό για γερό μυαλό και λιγότερες ασθένειες μετά τα 60

Το μυστικό για γερό μυαλό και λιγότερες ασθένειες μετά τα 60


ygeiamou.gr team

Η σωματική δραστηριότητα δεν προφυλάσσει απλώς την υγεία των ηλικιωμένων από διάφορους κινδύνους, αλλά παρέχει πολλαπλά οφέλη

Οι σωματικά δραστήριοι ηλικιωμένοι κινδυνεύουν λιγότερο από πρόωρο θάνατο, καρκίνο του μαστού και του προστάτη, κατάγματα, επικίνδυνες πτώσεις, μειωμένη λειτουργικότητα, γνωστική παρακμή, άνοια, νόσο του Αλτσχάιμερ και κατάθλιψη. Εκεί καταλήγει η ανάλυση όλων των σχετικών δημοσιευμένων ερευνών, που αξιολόγησαν τη σχέση της σωματικής δραστηριότητας με την υγεία σε ενήλικες 60 ετών και άνω.

Σύμφωνα με τα ευρήματα που δημοσιεύονται στο Scandinavian Journal of Medicine & Science in Sports, πέρα από την αποφυγή επικίνδυνων παθήσεων, οι σωματικά δραστήριοι ηλικιωμένοι έχουν καλύτερη υγεία κατά τη γήρανση, συνολικά καλύτερη ποιότητα ζωής και βελτιωμένη γνωστική λειτουργία.

Όπως τονίζει ο Conor Cunningham, Καθηγητής στο Ινστιτούτο Δημόσιας Υγείας της Ιρλανδίας και εκπονητής της μελέτης, η έρευνα υπογραμμίζει τα οφέλη της σωματικής δραστηριότητας στη σωματική και κυρίως ψυχική υγεία του ηλικιωμένου πληθυσμού, αφού λειτουργεί προστατευτικά έναντι παθήσεων όπως η κατάθλιψη, η άνοια και η νόσος του Αλτσχάιμερ.



Απόρρητο Απόρρητο