homescreen

Η δίαιτα που τονώνει και χαρίζει ενέργεια

Η δίαιτα που τονώνει και χαρίζει ενέργεια


ygeiamou.gr team

Ένα τριήμερο πρόγραμμα διατροφής που θα σας βοηθήσει να έχετε ενέργεια αλλά και να χάσετε βάρος

Το μυστικό για ανακτήσετε την χαμένη σας ζωντάνια και φυσικά να απαλλαγείτε από τα περιττά κιλά είναι απλό: φάτε πιάτα με βάση τα λαχανικά, τα ψάρια και τα πουλερικά, χρησιμοποιήστε αποκλειστικά εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο και περιορίστε το αλάτι.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα τριών ημερών:

Ημέρα 1η 

Πρωινό: Τσάι χωρίς ζάχαρη, 1 ακτινίδιο, 1 φλ. γάλα (1,5%), 30 γρ. δημητριακά ολικής άλεσης χωρίς ζάχαρη

Δεκατιανό: 5 ολόκληρα καρύδια ή 8 αμύγδαλα ή 8 φουντούκια ή 8 φιστίκια Αιγίνης

Μεσημεριανό: 120 γρ. φιλέτο κοτόπουλου με λαχανικά ψητά ή στον ατμό με λεμόνι και 1 κ.γ. ελαιόλαδο

Απογευματινό: 1 γιαούρτι (2%)

Βραδινό: 1 τοστ με τυρί με λίγα λιπαρά, 1 μεγάλη σαλάτα λάχανο-καρότο

 

Ημέρα 2η

Πρωινό: Τσάι χωρίς ζάχαρη, 1 μικρή φέτα ψωμί ολικής άλεσης, 1 κ.γ. μαργαρίνη, 1 φλ. γάλα (1,5%) ή 1 γιαούρτι (2%)

Δεκατιανό: 1 ακτινίδιο ή 1 πορτοκάλι ή 1 γκρέιπφρουτ

Μεσημεριανό: 1 μερίδα ψάρι ψητό ή σχάρας ή ατμού, σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 1 μικρή φέτα ψωμί ολικής άλεσης

Απογευματινό: 1/2 χούφτα καρύδια

Βραδινό: 1 πράσινη σαλάτα, 160 γρ. ψητές ή βραστές γαρίδες, 1/2 φλ. ρύζι άγριο ή καστανό

 

Ημέρα 3η

Πρωινό: Τσάι χωρίς ζάχαρη, 1,5 κ.σ. τυρί τύπου κότατζ, 2 φρυγανιές ολικής άλεσης, 1 πορτοκάλι ή 1 γκρέιπφρουτ

Δεκατιανό: 1 μπανάνα

Μεσημεριανό: 1 μερίδα σπανακόρυζο ή πρασόρυζο, 1 φέτα ψωμί ψωμί ολικής άλεσης

Απογευματινό: 1 γιαούρτι (2%), 10 σταφίδες

Βραδινό: 1 σαλάτα λάχανο-καρότο, 1 ομελέτα με 2 αυγά και μανιτάρια χωρίς λάδι, 30 γρ. τυρί με λίγα λιπαρά, 1 μικρή φέτα ψωμί ολικής άλεσης

Ευχαριστούμε για την συνεργασία τον κ. Στέφανο Περτσμελίδη κλινικό διαιτολόγο – διατροφολόγο



Απόρρητο Απόρρητο