homescreen

Ασφαλιστικός Όμιλος Eurolife ERB: Στην κορυφή με επίκεντρο τον άνθρωπο

Ασφαλιστικός Όμιλος Eurolife ERB: Στην κορυφή με επίκεντρο τον άνθρωπο


ygeiamou.gr team

Ένας Όμιλος που προωθεί τη φιλοσοφία της αμφίδρομης σχέσης και βρίσκεται πάντα δίπλα στον άνθρωπο, ενθαρρύνοντας τον καθένα από μας να ζήσει τη ζωή που επιθυμεί

Η τελευταία καμπάνια του Ομίλου Eurolife ERB «Τι έχει αξία για σένα;» ήταν μια αφορμή για να εμπλουτίσει ο καταναλωτής την εικόνα που έχει για τον Όμιλο.

Η εντύπωση που έχουν αποκομίσει οι περισσότεροι καταναλωτές είναι ότι πρόκειται για έναν ασφαλιστικό όμιλο σύγχρονο, ευέλικτο, σταθερό και φιλικό, ο οποίος αφουγκράζεται τις νέες προκλήσεις και ανανεώνει τα προϊόντα του για να καλύπτουν διαφορετικούς ανθρώπους με διαφορετικές ανάγκες. Θετικό αντίκτυπο στο κοινό έχουν αφήσει επίσης οι ποικίλες δράσεις εταιρικής ευθύνης του Ομίλου για την ποιότητα ζωής, τον πολιτισμό, την παιδεία και την επιχειρηματικότητα.

Τι αξίζει λοιπόν να ασφαλίσουμε στη ζωή μας; Αυτό μας καλεί να αναρωτηθούμε η καμπάνια του Ομίλου, ενθαρρύνοντας τον καθένα από μας να ζήσει τη ζωή που επιθυμεί. Πολλές φορές τα όνειρά μας «θαμπώνουν» μέσα στην καθημερινότητα. Χρειαζόμαστε παρότρυνση να επικεντρωθούμε σε όλα εκείνα που έχουν πραγματικά αξία στη ζωή μας.

Ο Όμιλος Eurolife ERB βρίσκεται πάντα δίπλα μας και μας ενθαρρύνει να κυνηγήσουμε τις επιθυμίες μας. Επιθυμεί να τον γνωρίσουμε και εμείς λίγο καλύτερα, να μας συστηθεί εξ αρχής για να αναθερμάνει τη σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό – μια σχέση που βασίζεται στα στέρεα θεμέλια και στην αναπτυξιακή πορεία του Ομίλου.

 

 Όμιλος Εurolife: Ηγετική θέση και σταθερή κερδοφορία

Ο Όμιλος Eurolife ERB και μέλος της Fairfax Financial Holdings Limited, κατέχει ηγετική θέση στον ασφαλιστικό κλάδο, επιτυγχάνοντας σταθερά ισχυρή κερδοφορία. Διαθέτει υψηλή κεφαλαιακή επάρκεια που υπερκαλύπτει τις ευρωπαϊκές εποπτικές απαιτήσεις με σκοπό να είναι κάθε στιγμή σε θέση να εκπληρώνει άμεσα τις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει για τους ασφαλισμένους του. Τα οικονομικά μεγέθη του Ομίλου και η αναπτυξιακή του προοπτική αποτελούν εγγύηση για όποιον ακόμα αναρωτιέται αν πρέπει να ανησυχεί ενθυμούμενος συμβάντα του παρελθόντος.

O Όμιλος Eurolife ERB είναι πρώτος σε κερδοφορία στην ελληνική ασφαλιστική αγορά με €21,3 εκατ. λειτουργικά κέρδη προ φόρων και €198,3 εκατ. συνολικά κέρδη προ φόρων (2018). Παράλληλα κατέχει τη δεύτερη θέση σε παραγωγή με €436 εκατ. εγγεγραμμένα ασφάλιστρα (2018). Το σύνολο του ενεργητικού του ανέρχεται σε €2,8 δις. σύνολο ενεργητικού ενώ το συνολικό ποσό αποζημιώσεων που καταβλήθηκε το 2018 φθάνει τα €194 εκατ. Τα έργα υποδομών αποτελούν σταθερή επιλογή για τον Όμιλο, καθώς το 2018 επένδυσε €2,5 εκ.

Η μεγαλύτερη επένδυσή του ωστόσο είναι το ανθρώπινο δυναμικό του. Απασχολεί πάνω από 350 άτομα προσωπικό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ενώ το δίκτυο των ασφαλιστικών συνεργατών σε ολόκληρη την Ελλάδα αποτελείται από 1200 συμβεβλημένους ασφαλιστικούς συμβούλους.

Συμπερασματικά, με την ώθηση της Fairfax και τη συνεργασία του με τη Eurobank, ο Όμιλος επιτυγχάνει οικονομική ευρωστία και υπερκαλύπτει με άνεση τους απαιτούμενους δείκτες φερεγγυότητας.

Προσαρμογή στην ψηφιακή εποχή

Ο Όμιλος διαθέτει προβάδισμα στην τεχνολογία και την καινοτομία υλοποιώντας έργα για τον ψηφιακό του εκσυγχρονισμό.

Μέσω του portal Eurolife Partners όλοι οι συνεργάτες μπορούν, εύκολα και γρήγορα, να ετοιμάσουν προσφορές, να εκδώσουν και να παρακολουθούν συμβόλαια και να προχωρούν σε τιμολογήσεις, για όλες τις ροές του Ομίλου Eurolife ERB. Επίσης μπαίνοντας στην πλατφόρμα Eurolife Connect κάθε πελάτης μπορεί να έχει πλήρη εικόνα του ασφαλιστικού προφίλ του στον Όμιλο, αποκτώντας άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες όπως συμβόλαια, αιτήματα αποζημιώσεων και πληρωμή ασφαλίστρων. Ένα ακόμα πρωτοποριακό και σύγχρονο εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών είναι η πλατφόρμα Salesforce CRM που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Salesforce, την κορυφαία εταιρεία ανάπτυξης συστημάτων CRM παγκοσμίως. Με την πλατφόρμα αυτή, τα στελέχη του Ομίλου μπορούν να διαχειρίζονται σε πραγματικό χρόνο τα αιτήματα των πελατών τους, δίνοντάς τους πλήρη εικόνα για τα προγράμματα, τα αιτήματα και τις συναλλαγές κάθε πελάτη, προσφέροντας μια αποτελεσματική, σύγχρονη και προσωποποιημένη εμπειρία εξυπηρέτησης.

Η τεχνική νοημοσύνη μπήκε θριαμβευτικά στη λειτουργία του Ομίλου. Τo εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη DataRobot, μια πρωτοποριακή εταιρεία που ασχολείται με το ΑΙ και τις εφαρμογές του, χρησιμοποιεί μοντέλα αυτοματοποιημένης γνώσης (machine learning), δίνοντας πρόσβαση σε μεγάλο αριθμό αλγορίθμων. Με ανάλυση δεδομένων, επιτρέπει αυτοματοποιημένη μάθηση για τάσεις, ζημιές, ακυρώσεις συμβολαίων κ.λπ.

Οι προκλήσεις του μέλλοντος

Το αύριο απαιτεί εκπαιδευμένα στελέχη και εκσυγχρονισμό των υποδομών. Ο Όμιλος δίνει έμφαση στην περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου συνεργατών, στον σχεδιασμό και την προώθηση νέων προϊόντων, στην αξιοποίηση των assets του και στην ανάπτυξη νέων έργων και υποδομών τεχνολογίας. Παράλληλα, ανοίγει παράθυρο ευκαιρίας στους νέους επαγγελματίες, από όποιο αντικείμενο κι αν προέρχονται, στοχεύοντας να γίνει ένας employer of choice. Ο Όμιλος Eurolife ERB ήδη στελεχώνει τις διάφορες διευθύνσεις του με ανθρώπους διαφορετικών ειδικοτήτων (από αναλογιστές και συμβούλους πωλήσεων, μέχρι marketing, data scientists και developers).

Δίνει προτεραιότητα στην εκπαίδευση, επιλέγοντας ευέλικτες εκπαιδευτικές δραστηριότητες. Συγκεκριμένα, παρέχει στο δίκτυο των συνεργατών του επαγγελματική πιστοποίηση, επανεκπαίδευση και επαναπιστοποίηση, εργαστήρια ανάπτυξης δεξιοτήτων, καθώς και το ΠΜΣ Advanced Program in Management for Insurance Executives, το οποίο πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιά.

Κοντά στον άνθρωπο μέσω των προγραμμάτων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης

Ένας Όμιλος που προωθεί τη φιλοσοφία της αμφίδρομης σχέσης και βρίσκεται πάντα δίπλα στον άνθρωπο, δεν θα μπορούσε να μην αναλάβει γενναιόδωρες πρωτοβουλίες στον πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής του ευθύνης.

«Επιστρέφοντας» κάθε χρόνο στην κοινωνία μέρος της κερδοφορίας του, σχεδιάζει και υλοποιεί στοχευμένες δράσεις σε 3 βασικούς πυλώνες (ποιότητα ζωής, παιδεία/πολιτισμός, επιχειρηματικότητα).

Σημαντικό αποτύπωμα στην κοινωνία έχει ήδη αφήσει η συνεργασία του Ομίλου με τη HOPEgenesis για την αντιμετώπιση της υπογεννητικότητας στην Ελλάδα, μέσω εκπόνησης σχετικών ερευνών και την υλοποίηση οδοιπορικών ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την υπογεννητικότητα σε απομακρυσμένες και ακριτικές περιοχές της χώρας. Μέσω των ερευνών ανιχνεύονται οι παράγοντες του προβλήματος της υπογεννητικότητας καθώς και οι προεκτάσεις του στην κοινωνία και την οικονομία. Με τα οδοιπορικά η ομάδα παρέχει ενημέρωση σε γυναίκες που είτε είναι ήδη έγκυες είτε επιθυμούν να γίνουν, για τις υπηρεσίες φροντίδας και υποστήριξης που μπορεί να τους προσφέρει η HOPEgenesis κατά τη διάρκεια της κύησης και του τοκετού.

Πολλά και διαφορετικά «πρόσωπα» έχει η συνεργασία με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, με σκοπό την προώθηση του πολιτισμού και της γνώσης. Ο Όμιλος υποστηρίζει όλες τις δράσεις του ΜΚΤ, όπως τον ετήσιο Παιδικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής, τα εκπαιδευτικά Summer Camps για παιδιά, τα interactive Workshops Σαββατοκύριακου για παιδιά και οικογένειες, το event Cycladic Late Night για νέους ενήλικες και τις εκπαιδευτικές Μουσειοσκευές που ταξιδεύουν σε σχολεία ολόκληρης της χώρας.

Την ίδια ώρα ο Όμιλος ως Πάγιος Χορηγός του καλλιτεχνικού προγράμματος της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, υποστηρίζει τα εκπαιδευτικά και κοινωνικά προγράμματά της, με πιο πρόσφατη την περιοδεία της όπερας κουκλοθέατρου El retablo de maese Pedro σε εννιά πόλεις Β. Ελλάδας.

Ο εθελοντισμός βρίσκεται στο DNA του Ομίλου. Σε συνεργασία με την ethelon, αναπτύσσει πρωτοβουλίες εθελοντικής δράσης με πιο πρόσφατο παράδειγμα την υλοποίηση της Εβδομάδας Εθελοντισμού του Ομίλου, κατά την οποία οι εργαζόμενοι πρόσφεραν βοήθεια σε κοινωνικά ευάλωτες ομάδες. Επίσης, σε συνεργασία με την ethelon, ο Όμιλος συμμετέχει και στην υλοποίηση επιμέρους δράσεων για την υποστήριξη φορέων, παρέχοντάς τους τον εξοπλισμό και τα υλικά που χρειάζονται, ώστε να συνεχίζουν απρόσκοπτα το έργο τους.

Γνωρίζοντας πλέον βαθύτερα όλες τις πλευρές που συνθέτουν το προφίλ του Ομίλου Eurolife ERB, ποια χαρακτηριστικά του θα ξεχωρίζαμε; Πρωτίστως την  ειλικρινή συνεργασία, την αμοιβαία εμπιστοσύνη, και την συνέπεια. Επιπλέον θα επισημαίναμε την ταχύτητα με την οποία περνάει στην ψηφιακή εποχή , το υψηλό επίπεδο των συνεργατών και το  αποτύπωμα ευαισθησίας που αφήνει στην κοινωνία. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι όλα αυτά εξελίσσονται μέσα σε ένα σταθερό πλαίσιο οικονομικής ευρωστίας με προοπτικές ανάπτυξης.

Σ’ αυτά τα χαρακτηριστικά θα ήταν ωφέλιμο να επικεντρωθεί ο καθένας από μας που αναζητά προστασία μέσω των προγραμμάτων ασφάλισης. Ο καθένας από μας που επιθυμεί να ασφαλίσει όλα όσα τελικά έχουν αξία για τη ζωή του.