homescreen

Νέα ασφαλιστικά προϊόντα «κομμένα και ραμμένα» στις ανάγκες μας

Νέα ασφαλιστικά προϊόντα «κομμένα και ραμμένα» στις ανάγκες μας


Μαίρη Λαμπαδίτη

Στον τομέα της ασφάλισης υγείας τονίστηκε ότι η ασφαλιστική αγορά πρέπει να αφουγκραστεί τις ανάγκες των πολιτών και να ανταποκριθεί

Οι Έλληνες  καταβάλλουν κάθε χρόνο «από την τσέπη τους» γύρω στα 5,5 δισ. ευρώ για δαπάνες υγείας και οι ασφαλιστικές εταιρείες μόλις 500 εκ. ευρώ.

Τα στοιχεία αυτά καυτηρίασε για πολλοστή φορά ο πρόεδρος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου στο πλαίσιο του ετήσιου συνεδρίου του κλάδου που πραγματοποιήθηκε στην Ύδρα, σημειώνοντας: «Δεν είναι λογικό ένας λαός που έχει τόσο έντονα πληγεί από την οικονομική κρίση να πληρώνει διπλάσια λεφτά από την τσέπη του για δαπάνες υγείας, σε σχέση με τον μέσο Ευρωπαίο. Χρειάζονται κίνητρα, προκειμένου τα ελληνικά νοικοκυριά να μπορέσουν να ασφαλιστούν».

Οι συζητήσεις μεταξύ κυβέρνησης και ασφαλιστικών εταιρειών δεν περιορίζονται μόνο στο συνταξιοδοτικό. Ο υφυπουργός εργασίας και κοινωνικών υποθέσεων Νότης Μηταράκης κάλεσε τις ασφαλιστικές εταιρίες, να δημιουργήσουν νέα προϊόντα και στον τομέα της υγείας τα οποία θα «κουμπώνουν» στις κοινές δράσεις πολιτείας –εταιριών που βρίσκονται στο τραπέζι της συζήτησης.

Ειδικά για τα προϊόντα στον τομέα της ασφάλισης υγείας τονίστηκε ότι η ασφαλιστική αγορά πρέπει να αφουγκραστεί τις ανάγκες των πολιτών και να ανταποκριθεί.

Για παράδειγμα, το αίτημα για Συμπράξεις Δημοσίου – Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) στην υγεία με τις ασφαλιστικές εταιρείες να διαχειρίζονται τμήμα της πλεονάζουσας παραγωγικής δυναμικότητας των κρατικών νοσοκομείων φαίνεται ότι θα αργήσει να μπει στο τραπέζι. Σύμφωνα με πληροφορίες οι πολίτες δεν έδειξαν αυξημένο ενδιαφέρον για παροχή ασφάλισης υγείας με χαμηλό ασφάλιστρο και αναβαθμισμένη νοσηλεία σε ειδικές πτέρυγες των δημοσίων νοσοκομείων.

Νέα προϊόντα υγείας σχεδιάζονται και για τους άνω των 65 ετών αφού σ’ αυτό το πεδίο παρουσιάζεται ενδιαφέρον, εφόσον η ασφάλιση στις μεγαλύτερες ηλικίες κοστίζει περισσότερο.