Γράφει η Λίνα Κεκέση
Οι ανακοινώσεις των αρμόδιων φορέων σχετικά με την κίνηση στα σούπερ μάρκετ φαίνεται πως έχουν ανταπόκριση από το καταναλωτικό κοινό. Πελάτες και εργαζόμενοι συνεργάζονται χωρίς προβλήματα για την ομαλή λειτουργία των σούπερ μάρκετ αλλά και για να αποφευχθεί ο συνωστισμός που είχε παρατηρηθεί τις προηγούμενες ημέρες.
To protothema.gr έκανε αυτοψία σε κεντρικό σούπερ μαρκετ στους Αμπελόκηπους στην Αθήνα και φαίνεται ότι οι καταναλωτές σε συνεργασία με τους υπαλλήλους του σούπερ μάρκετ προσπαθούν να προσαρμοστούν στα νέα μέτρα της κυβέρνησης προκειμένου να αποφευχθεί ο συνωστισμός.
Οι εικόνες που παρουσιάζει τώρα το protothema.gr είναι πολύ διαφορετικές από τις εικόνες του περασμένου Σαββάτου όπου επικρατούσαν μεγάλες ουρές στα ταμεία των σούπερ μαρκετ.
Σήμερα, στην είσοδο των καταστημάτων υπάρχουν στελέχη ασφαλείας έστι ώστε να ελέγχουν τους πελάτες του σούπερ μάρκετ. Ο υπάλληλος που υποδέχεται τον πελάτη , του δίνει την κάρτα εισόδου η οποία γράφει: «Παρακαλούμε όπως πριν την έξοδό σας , να παραδώσετε την κάρτα στα ταμεία ή στην υποδοχή».
Ο πελάτης παίρνοντας αυτή την κάρτα , σταματάει μπροστά στην υποδοχή, πλένει τα χέρια του με αντισηπτικό όπως φαίνεται στις φωτογραφίες και στη συνέχεια παίρνει το καρότσι του και ψωνίζει σε απόσταση ασφαλείας τουλάχιστον δύο μέτρων από τους υπόλοιπους πελάτες.
Οι ουρές στα ταμεία των προηγούμενων ημερών δεν υπάρχουν και όπως φαίνεται στς φωτογραφίες ο κάθε πελάτης τηρεί την αποσταση του ενός με δύο μέτρων για να πληρώσει στο ταμείο.
«Με αυτό το σύστημα ελέγχουμε το συνολικό αριθμό των ανθρώπων. Πρέπει και οι άνθρωποι που μπαίνουν μέσα να τηρούν με τους άλλους πελάτες τους κανόνες ασφαλείας . Στην ουρά θα πρέπει να έχουν απόσταση δύο μέτρα ο ένας από τον άλλον και αυτό γίνεται για την ασφάλεια όλων μας . Θα πρέπει να παίρνει τρία αντισηπτικά ο κάθε πελάτης για να εξυπηρετηθούν όλοι οι συμπολίτες μας. Υπάρχει επάρκεια στα προιόντα και δεν πρέπει να ανησυχεί ο κόσμος», λέέι στο protothema.gr o υπέυθυνος του σούπερ μάρκετ.
Διαβάστε περισσότερα: