Το 94% των φοιτητών παρακολούθησε online μαθήματα εν μέσω καραντίνας και το κυριότερο πρόβλημα που συνάντησε ήταν η κακή σύνδεση στο διαδίκτυο, όπως προκύπτει από έρευνα της εταιρείας Interview.
![Τηλεκπαιδευση_και_Πανεπιστημιο-2](https://i1.prth.gr/images/w880/files/2020-11-18/Τηλεκπαιδευση_και_Πανεπιστημιο-2.jpg)
![Τηλεκπαιδευση_και_Πανεπιστημιο-4](https://i1.prth.gr/images/w880/files/2020-11-18/Τηλεκπαιδευση_και_Πανεπιστημιο-4.jpg)
Το 52% θεωρεί θετική/μάλλον θετική την εμπειρία της τηλεκπαίδευσης και το 37% αρνητική/ μάλλον αρνητική. Εντούτοις, περισσότεροι από τους μισούς φοιτητές δεν θεωρούν ότι η μπορεί να παράγει εξίσου καλούς επιστήμονες με τη διά ζώσης διδασκαλία.
![Τηλεκπαιδευση_και_Πανεπιστημιο-14](https://i1.prth.gr/images/w880/files/2020-11-18/Τηλεκπαιδευση_και_Πανεπιστημιο-14.jpg)
![Τηλεκπαιδευση_και_Πανεπιστημιο-15](https://i1.prth.gr/images/w880/files/2020-11-18/Τηλεκπαιδευση_και_Πανεπιστημιο-15.jpg)
Οι περισσότεροι επέλεξαν την πλατφόρμα Zoom για να παρακολουθήσoυν online μαθήματα και θεωρούν ως μεγαλύτερο πλεονέκτημα αυτής της πρακτικής ότι δεν χρειάζεται να μετακινηθούν.
![Τηλεκπαιδευση_και_Πανεπιστημιο-3](https://i1.prth.gr/images/w880/files/2020-11-18/Τηλεκπαιδευση_και_Πανεπιστημιο-3.jpg)
![Τηλεκπαιδευση_και_Πανεπιστημιο-5](https://i1.prth.gr/images/w880/files/2020-11-18/Τηλεκπαιδευση_και_Πανεπιστημιο-5.jpg)
Οι φοιτητές που ρωτήθηκαν ήταν μοιρασμένοι ανάμεσα στην άποψη ότι με το τέλος της πανδημίας η εκπαίδευση πρέπει να γυρίσει στα προηγούμενα δεδομένα και στην άποψη ότι πρέπει να υπάρξει συνδυασμός τηλεκπαίδευσης και διά ζώσης διδασκαλίας.
![Τηλεκπαιδευση_και_Πανεπιστημιο-8](https://i1.prth.gr/images/w880/files/2020-11-18/Τηλεκπαιδευση_και_Πανεπιστημιο-8.jpg)
![Τηλεκπαιδευση_και_Πανεπιστημιο-1](https://i1.prth.gr/images/w880/files/2020-11-18/Τηλεκπαιδευση_και_Πανεπιστημιο-1.jpg)