Η Janssen Ελλάδος, η φαρμακευτική εταιρεία του Ομίλου της Johnson & Johnson, έλαβε τρεις τιμητικές διακρίσεις στα Healthcare Business Awards 2022, για την εκστρατεία «Σπάμε την Προκατάληψη, Μιλάμε για την Κατάθλιψη», μία σημαντική πρωτοβουλία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού, υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ψυχιατρικής Εταιρείας (ΕΨΕ) και του Ελληνικού Δικτύου Φροντιστών ΕΠΙΟΝΗ.
Η εκστρατεία βραβεύτηκε για τον σκοπό και το περιεχόμενό της στην κατηγορία «Δράσεις με στόχο την ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και πρόληψη που υλοποιούνται σε συνεργασία με συλλόγους», καθώς και για τον κοινωνικό της αντίκτυπο στην κατηγορία «Κοινωνική Ευαισθησία, Περιβάλλον & Διακυβέρνηση (ESG)», λαμβάνοντας αργυρή διάκριση και στις δύο κατηγορίες. Διακρίθηκε και στην κατηγορία «Επικοινωνία», λαμβάνοντας το χάλκινο βραβείο για την επιτυχημένη επικοινωνιακή της στρατηγική και την αποτύπωση των μηνυμάτων της.
Θέτοντας στο επίκεντρο, ως βασικό όχημα της εικαστικής της ταυτότητας, τέσσερα πρόσωπα διαφορετικών ηλικιακών ομάδων, τέσσερα πρόσωπα που ξεπερνάνε τους φόβους, τις προκαταλήψεις και τις ανασφάλειες που αντιμετωπίζουν λόγω της ασθένειας, η εκστρατεία στοχεύσει να επαγρυπνήσει τους ασθενείς και να τους δώσει το έναυσμα να σπάσουν τη σιωπή τους, να μιλήσουν ανοιχτά για τη ζωή τους με την κατάθλιψη, να εμπιστευτούν τους ειδικούς και τους ανθρώπους γύρω τους και να την αντιμετωπίσουν αντικρίζοντας ξανά το φως.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Janssen Ελλάδος, Πολωνίας και Ρουμανίας, Christian Rodseth δήλωσε για τη βράβευση: «Στη Janssen αποστολή μας είναι να διασφαλίσουμε ότι οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο θα έχουν πρόσβαση σε καινοτόμες θεραπείες και ποιοτικές υπηρεσίες υγείας. Μέσα από το καινοτόμο χαρτοφυλάκιο φαρμάκων μας, στόχος μας είναι να προσφέρουμε στους ασθενείς όλες τις βέλτιστες επιλογές για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής και της υγείας τους. Επιπλέον, και μέσα από τον σχεδιασμό και την υλοποίηση σημαντικών πρωτοβουλιών ενημέρωσης, όπως η εκστρατεία «Σπάμε την Προκατάληψη, Μιλάμε για την Κατάθλιψη», υποστηρίζουμε τους ασθενείς και τις οικογένειες τους, ενδυναμώνουμε την κοινωνία στο σύνολό της».
Η Υπεύθυνη Επικοινωνίας της Janssen Ελλάδος, Κέλυ Σταυροπούλου, ανέφερε: «Στη Janssen, πέρα από την επιστημονική καινοτομία, στηρίζουμε ακράδαντα και την αξία της ενημέρωσης των ασθενών και της ελληνικής κοινωνίας. Η κατάθλιψη αποτελεί ένα μείζον πρόβλημα που εκτός από την υγεία, έχει σημαντικό αντίκτυπο και στην κοινωνία. Με την καμπάνια «Σπάμε την Προκατάληψη, Μιλάμε για την Κατάθλιψη», στηρίζουμε ενεργά τους συμπολίτες μας κάθε ηλικιακής ομάδας, να ξεπεράσουν τις προκαταλήψεις και τους φόβους τους και να έρθουν ένα βήμα πιο κοντά στην αποδοχή και την αντιμετώπισή της. Είμαστε υπερήφανοι που για μία ακόμη χρονιά βραβευόμαστε για τις καινοτόμες και κοινωφελείς δράσεις μας».