Η συνεργασία της Allianz Ελλάδος με την εταιρεία CQS απέσπασε το Customer Distinction Award στην κατηγορία Best Outsourcing Partnership στα Eθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2021, που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.
Η Allianz Ελλάδος στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης της λειτουργίας του Κέντρου Επικοινωνίας της με στόχο την αναβάθμισή του και την επίτευξη των επιχειρηματικών της στόχων, τον Ιούνιο του 2021 ανέθεσε τη λειτουργία εισερχομένων κλήσεων στην εταιρεία CQS, ηγέτιδα ελληνική εταιρεία στη διαχείριση πελατειακών σχέσεων.
O σκοπός της συνεργασίας είναι η δημιουργία ενός μοντέλου πρότυπης εξυπηρέτησης για την ασφαλιστική αγορά σε μία ενιαία δομή, μέσα από την οποία βελτιστοποιείται και μεγιστοποιείται η αποδοτικότητα της εξυπηρέτησης, τόσο για τον τελικό πελάτη όσο και για τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή.
Η εξέλιξη και η εμβάθυνση της συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών αποτυπώθηκε στην υπέρβαση των στόχων που είχαν τεθεί για τους βασικούς δείκτες εξυπηρέτησης και ικανοποίησης πελάτη, μέσα σε διάστημα μόλις 6 μηνών και οι οποίοι συνεχίζουν να έχουν ανοδική πορεία. Η επιτυχία της συνεργασίας δεν θα ήταν εφικτή χωρίς ένα κοινό πλάνο συνεχούς εκπαίδευσης και αμφίδρομης επικοινωνίας μέσα από ψηφιακά εργαλεία που αναπτύχθηκαν από την ομάδα της CQS καθώς και την κοινή προσέγγιση των δύο ομάδων στην προσφορά μίας άριστης εμπειρίας εξυπηρέτησης στον πελάτη.