Η σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ ασθενών και ιατρών είναι σημαντική. Η εμπιστοσύνη, η γνωριμία, η πορεία κάποια θεραπείας δημιουργεί ισχυρούς δεσμούς. Είναι αναμενόμενο ότι ο καθένας μπορεί να θέλει συγκεκριμένο γιατρό για να αντιμετωπίσει το θέμα υγείας που τον απασχολεί. Την ώρα που υπάρχει ένα ασφαλιστήριο Υγείας είναι προφανές ότι ο κάτοχός του θέλει να το χρησιμοποιήσει με το ερώτημα εάν μπορεί να απευθυνθεί στον δικό του γιατρό. Γίνεται αυτό; Δηλαδή είναι εφικτό να καλύψουν τα ασφαλιστικά προγράμματα τέτοιες ανάγκες; Βασικό είναι να ξεκαθαριστεί πώς αν πρόκειται για νοσηλεία, μπορείτε στις περισσότερες περιπτώσεις των ιδιωτικών προγραμμάτων υγείας να επιλέξετε και τον γιατρό και το νοσοκομείο.
Για τις άλλες περιπτώσεις, συνήθως για ιατρικές επισκέψεις, τα ασφαλιστήρια προγράμματα έχουν δημιουργήσει ένα δικό τους δίκτυο -συνεργαζόμενων- ιατρών στους οποίους μπορεί να απευθυνθεί ο ασφαλισμένος. Συνεπώς δεν υπάρχει περιθώριο επιλογής ενός δικού μας συγκεκριμένου ιατρού. Όμως, υπάρχουν και ορισμένα συμβόλαια τα οποία καλύπτουν κάποιες -περιορισμένες- επισκέψεις σε ιατρούς κατά τη βούληση του κατόχου τους.
Άρα, σε αυτή την περίπτωση ικανοποιείται η απαίτηση του κατόχου τους. Η σημαντική υποστήριξη -λύση- έρχεται από τα ομαδικά συμβόλαια στα οποία ο ενδιαφερόμενος ασφαλισμένος επισκέπτεται τον γιατρό του, τον πληρώνει και στη συνέχεια φέρνει τις αποδείξεις και του καταβάλλονται από την ασφαλιστική εταιρεία τα αντίστοιχα ποσά. Ακόμη καλύτερη λύση για να απευθύνεται κάποιος στον δικό του ιατρό και να λαμβάνει τις υπηρεσίες που θέλει είναι τα προγράμματα που παρέχουν εξωνοσοκομειακή κάλυψη. Τα προγράμματα αυτά εξυπηρετούν ακριβώς αυτή την ανάγκη επιλογής ιατρού.
Θέλετε να ασφαλιστείτε ή να αλλάξετε εταιρία; Όλα όσα θα σας ρωτήσει ο ασφαλιστής
Έξι ερωτήσεις για να επιλέξετε το σωστό ασφαλιστικό πακέτο
Τρία πράγματα που ενοχλούν περισσότερο τους υποψήφιους για ασφάλιση