Η ενημέρωση της ασφαλιστικής εταιρείας για το ιατρικό ιστορικό του πολίτη που θέλει να ασφαλίσει την Υγεία του, και να έχει πρόσβαση στα ιδιωτικά θεραπευτήρια αποκτώντας ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα, είναι ένα κομβικό θέμα που καθορίζει την χωρίς απρόοπτα σχέση εταιρείας και ασφαλισμένου. Είναι και ο κύριος λόγος που στη διαδρομή αυτής της σχέσης μπορεί να ανακύψουν προβλήματα μικρά, μεσαία ή μεγάλα τα οποία φέρνουν εντάσεις, διαμαρτυρίες και μπορεί να φθάσουν μέχρι και την ακύρωση του συμβολαίου. Η γενική οδηγία είναι πώς πρέπει ο υποψήφιος για ασφάλιση να είναι απολύτως ειλικρινής για την υγεία του την ώρα που συνάπτει την ασφάλιση. Να δηλώσει καθετί που αφορά την αγωγή που λαμβάνει, ακόμα και το όποιο πρόβλημα έχει, έστω και μη βεβαιωμένο.
Αποφυγή προβλημάτων
Έχει διαπιστωθεί στην πράξη ότι στην περίπτωση που η ασφαλιστική εταιρία εντοπίσει σε περίπτωση νοσηλείας του ασφαλισμένου ότι υπάρχει κάτι που δεν το είχε αναφέρει στην εκκίνηση του συμβολαίου του, τότε είναι πολύ πιθανό να μην καλύψει το ανακύψαν θέμα, ακόμα και εάν δεν έχει σχέση με τη νόσο που ο ασφαλισμένος αμέλησε να ενημερώσει.
Δηλαδή εάν εντοπιστεί ανακρίβεια, ασάφεια, μη αναφορά, τότε μπορεί να αρνηθεί να πληρώσει τη νοσηλεία για οποιοδήποτε λόγο. Ελαστικότερα κάποιες εταιρείες μπορεί να το αντιμετωπίσουν βάζοντάς το ως εξαίρεση οπότε και δεν καλύπτεται. Ωστόσο ενδέχεται σε άλλες περιπτώσεις να οδηγηθεί η ασφαλιστική και σε ακύρωση του συμβολαίου εάν αυτό που «ξεχάστηκε» να αναφερθεί ήταν σοβαρό.
Συνεπώς το «μυστικό» σε αυτές τις περιπτώσεις που θέλει κάποιος να αποκτήσει ένα πρόγραμμα Υγείας είναι να υπάρχει ειλικρίνεια και διαφάνεια. Μόνο έτσι θα διασφαλιστεί η σωστή συνεργασία με την ασφαλιστική και θα υπάρχει η βεβαιότητα κάλυψης τυχόν προβλημάτων όταν θα χρειαστεί να γίνει χρήση του συμβολαίου.
Ασφαλιστικό συμβόλαιο: Γιατί ο ασφαλιστής σας ζητά παλιές εξετάσεις για τη σύναψή του
Ασφάλιση – Ιατρικό ιστορικό: Πέντε περιπτώσεις που η εταιρεία θα ζητήσει επανέλεγχο
Ασφαλιστικό συμβόλαιο: Κατανοείτε τους όρους; Γιατί είναι σημαντικό