Ένας από τους βασικούς ρόλους της έξυπνης τεχνολογίας είναι να διευκολύνει τη ζωή μας. Μέσα από διάφορες εφαρμογές (apps) για tablets και smartphones, οι χρήστες απολαμβάνουν πρόσβαση σε πλήθος δυνατοτήτων που τους επιτρέπουν, μεταξύ άλλων παροχών, να διαχειρίζονται οικονομικές υποχρεώσεις και άλλες υποθέσεις από τη βολή του καναπέ τους είτε να ακολουθούν δωρεάν συμβουλές για υιοθέτηση υγιεινού τρόπου ζωής ή ασφαλούς οδικής συμπεριφοράς.
Με το ενδιαφέρον στραμμένο στον καταναλωτή, τις σύγχρονες ανάγκες του αλλά και με την κουλτούρα της συνεχούς εξέλιξης, πολλές ασφαλιστικές εταιρείες ανέπτυξαν τις δικές τους εφαρμογές, εξασφαλίζοντας στους χρήστες άμεση και εύκολη πρόσβαση στο συμβόλαιό τους αλλά και συμβουλές fitness, υγείας, ιατρικού check up, οδικής βοήθειας, ακόμη και… πόντους ανταμοιβής για τη σωστή οδήγηση.
1. Διαχείριση συμβολαίου
Πρόσβαση σε υπηρεσίες σχετικά με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο προσφέρουν μέσω των έξυπνων εφαρμογών τους διάφορες εταιρείες, επιτρέποντας στον χρήστη με ένα «κλικ» να ενημερωθεί σχετικά με απορίες, να επικοινωνήσει με ασφαλιστικό σύμβουλο , αλλά και να καταβάλει τα ασφάλιστρά του.
Ενδεικτικά, το ΜΙΝΕΤΤΑ App της MINETTA Ασφαλιστικής, εξασφαλίζει πρόσβαση στα στοιχεία του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή και την εικόνα των συμβολαίων, ενώ επιτρέπει την αποστολή φωτογραφιών ή βίντεο, μέσω φορητών συσκευών (smartphones, tablets) για προασφαλιστικό έλεγχο προς επίσπευση των διαδικασιών για τη σύναψη ασφαλιστηρίου συμβολαίου.
Αντίστοιχα, το My Ydrogios App της Υδρόγειος Ασφαλιστική, επιτρέπει την άμεσα ενημέρωση σχετικά με το συμβόλαιο και εύρεση συνεργάτη, υπολογισμό και καταβολή ασφαλίστρων καθώς και κλήση βοηθείας.
2. Οδική βοήθεια και επιβράβευση
Καθώς οι ασφάλειες αυτοκινήτου και ατυχημάτων είναι από τα βασικά ασφαλιστικά προϊόντα, οι εταιρείες έχουν αναπτύξει apps σχετικά με την ασφάλεια στους δρόμους. Οι προαναφερθείσες εταιρείες επί παραδείγματι, υποδεικνύουν τα πλησιέστερα συνεργαζόμενα συνεργεία για την επισκευή του οχήματος μετά από ατύχημα, ενίοτε χωρίς κόστος.
Στο πλαίσιο αυτό, η INTERAMERICAN λάνσαρε την εφαρμογή Drive On, την «Οδική Βοήθεια με ένα κλικ» όπως αναφέρει, και η οποία επιτρέπει στους ασφαλισμένους για αυτόκίνητο ή στο πρόγραμμα Οδικής Βοήθειας της εταιρείας να δημιουργήσουν το δικό τους προφίλ και οποτεδήποτε χρειαστούν, αφού ειδοποιήσουν μέσω της εφαρμογής και επιλέξουν τον τύπο βλάβης, να τους εντοπίσει άμεσα η εταιρεία.
Από την άλλη η Generali με την εφαρμογή My Drive παρέχει οδηγικές συμβουλές με τη χρήση της τηλεματικής τεχνολογίας και επιβραβεύει την ασφαλή οδήγηση (ταχύτητα, τρόπο στροφών, ομαλό φρενάρισμα ή επιτάχυνση κ.α.), προσφέροντας έως και 15% έκπτωση στα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου στους σωστούς οδηγούς.
3. Τηλεϊατρικές υπηρεσίες
Εφαρμογές όπως το Μedi ON της INTERAMERICAN και το My e-Doctor της Generali, προσφέρουν στους ασφαλισμένους τους πλήθος ιατρικών υπηρεσιών εξ αποστάσεως.
Το Μedi ON δίνει τη δυνατότητα για εύκολο και γρήγορο έλεγχο ανησυχητικών συμπτωμάτων ανά πάσα στιγμή, αξιολογώντας τα στοιχεία που αποστέλλει ο χρήστης και για την παροχή μια πρώτης εκτίμησης της κατάστασης υγείας του. Επιπλέον και με ένα κλικ, ο ασφαλισμένος επικοινωνεί με τη «Γραμμή Υγείας 1010» της INTERAMERICAN για να επιπλέον συμβουλές ή καθοδήγηση από εξειδικευμένο ιατρικό προσωπικό, μέσω chat ή τηλεφώνου.
Το My e-Doctor περιλαμβάνει επικοινωνία με γιατρό μέσω βιντεοκλήσης για άμεση ιατρική βοήθεια, ψηφιακό ραντεβού και τηλεσυνεδρίες με γιατρούς, αυτόματο έλεγχο και πρώτη εκτίμηση συμπτωμάτων μέσω του symptom checker που διαθέτει η εφαρμογή, δημιουργία προσωπικού ιατρικού φακέλου για την καταγραφή ενός ιατρικού ιστορικού του ασφαλισμένου σε έναν ψηφιακό φάκελο υγείας, διαθέσιμο ανά πάσα στιγμή και προσβάσιμο στον γιατρό της εφαρμογής εφόσον επιθυμεί καθώς και διατροφολογική συμβουλευτική.
4. Συμβουλές fitness
Η Generali, μέσω της πρωτοποριακής εφαρμογής My Health IQ, επιτρέπει στον ασφαλισμένο χρήστη να καταγράψει τις δραστηριότητες, τη φυσική του κατάσταση και τη διάθεσή του, τρεις παράγοντες που επηρεάζουν την υγεία, και να γίνει η καλύτερη εκδοχή του εαυτού του μέσα από πιο υγιεινές συνήθειες που προτείνονται, διαμορφώνοντας το προσωπικό τους σκορ υγείας και ευεξίας. Τo σκορ υγείας του My Health IQ συνυπολογίζει βασικούς παράγοντες (φύλο, ηλικία, ύψος, βάρος, περίμετρο μέσης, τιμές αίματος κ.α.) τους οποίους αξιοποιεί για τον σχηματισμό αξιόπιστης αξιολόγησης της υγείας και του τρόπου ζωής.
H Eurolife με την εφαρμογή Walk to Win παρακινεί τον χρήστη να καταγράψει τα βήματα που πραγματοποιεί καθημερινά με στόχο να φτάσει ή υπερβεί τα 8.000 βήματα την ημέρα, δηλαδή τουλάχιστον 240.000 βήματα το μήνα. Η εφαρμογή εντάσσει τον χρήστη σε μια ομάδα που αγαπάει το ευ ζην, προσφέροντας κέρδη που αυξάνονται όσο περισσότερο περπατά και συμπληρώνει με επιτυχία τα quiz γνώσεων του Walk to Win.
Διαβάστε επίσης
Κολονοσκόπηση: Πώς αποζημιώνονται όσοι έχουν ιδιωτική ασφάλιση υγείας
Ασφάλεια «πακέτο» με την αγορά υπηρεσιών και αγαθών – Πρέπει να αγοράσετε το «σετ»;