Στο πλαίσιο της υγείας στην Ψηφιακή εποχή και πώς η πανδημία της Covid-19 δημιούργησε μια νέα αναγκαιότητα, αναφέρθηκε μιλώντας στην ημερίδα του ygeiamoy ο Κωνσταντίνος Χαμπίδης, Διευθυντής του Γραφείου του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Ο τρόπος που θα έρθει πιο κοντά ο πολίτης στη φροντίδα υγείας ήταν μια πρόκληση και η καλή συνεργασία του Υπουργείου Υγείας με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης απέδωσε καρπούς, σύμφωνα με τον κύριο Χαμπίδη και με πρωταρχικό στόχο «να σωθούν ζωές το συντομότερο δυνατόν».
«Αρχικά έπρεπε να κατανοήσουμε ότι η υπάρχουσα γραφειοκρατία δεν βοηθά τον πολίτη. Έτσι, δε ζητήσαμε τίποτα παραπάνω από την παρουσία του σε ένα φαρμακείο ή με την πρόσβασή του μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Σε δεύτερο χρόνο, όπως ανέφερε, η τεχνολογία συνέβαλε θετικά στο εμβολιαστικό πλάνο και για τους επαγγελματίες υγείας:«Μέσω ενός τάμπλετ και δυο μόλις κλικ, ο πολίτης μπορούσε να προσέλθει να εμβολιαστεί».
Έπειτα, και η άυλη συνταγογράφηση έδωσε νέες δυνατότητες στους πολίτες, διευκολύνοντας την πρόσβαση: «Θεωρείται σημαντικό το ότι μπορούσε να «χτιστεί» μια πελατειακή βάση για τα 4 εκατομμύρια πολίτες και με όφελος της γρήγορης συνταγογράφησης», συμπλήρωσε ο κύριος Χαμπίδης.
Τέλος, οι πληροφορίες του πολίτη θεωρούνται εξίσου σημαντικές. Μάλιστα, η χώρα μας ήταν και η πρώτη που έκδωσε ψηφιακό πιστοποιητικό εμβολιασμού: «Μας κάνει περήφανους αυτό το γεγονός, γιατί πετύχαμε μια σημαντική προσπάθεια και να δούμε ότι ο εμβολιασμός συνδέεται με καλές πρακτικές στην επόμενη φάση ψηφιοποίησης» κατέληξε ο κύριος Χαμπίδης.
Διαβάστε ακόμη:
Γιάννης Τούντας: Η Δημόσια Δαπάνης Υγείας θα πρέπει να αυξηθεί
Άγις Τσουρός: Η Δημόσια Υγεία σήμερα πρέπει να είναι στο προσκήνιο