Από σήμερα ξεκινά η υλοποίηση του πιλοτικού προγράμματος του Προσωπικού Βοηθού, ενώ από την 1η Νοεμβρίου τίθεται σε εφαρμογή η ηλεκτρονική κάρτα αναπηρίας.
Στις 5 το απόγευμα, στο Σεράφειο του Δήμου Αθηναίων θα γίνει η παρουσίαση της νέας διαδικασίας των «Ψηφιακών Κέντρων Πιστοποίησης Αναπηρίας» και της Εθνικής Πύλης Αναπηρίας από τους υπουργούς Εργασίας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κωστή Χατζηδάκη και Κυριάκο Πιερρακάκη, παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.
Οι ανάγκες που θα εξυπηρετούνται θα είναι πολλές όπως είναι το να βγαίνουν από το σπίτι, να πηγαίνουν στην δουλειά τους, να πηγαίνουν πανεπιστήμιο, να πηγαίνουν τα παιδιά τους σχολείο.
Το κράτος αυτό που κάνει είναι αντί να τους δίνει μόνο το επίδομα – συνεχίζει βέβαια κανονικά την παροχή επιδόματος και συνεχίζει και αυξημένο όπως είδαμε από τα μέτρα του πρωθυπουργού στην ΔΕΘ- αλλά πάνω από αυτό έρχεται το κράτος χρηματοδοτεί τις ανάγκες αυτές.
Προαπαιτούμενο είναι η αναπηρία πάνω από 67%, και αφορά οποιαδήποτε μορφή αναπηρίας και αφορά ηλικίες από 15 εώς 65 ετών
Οι ώρες που θα έχει κάποιος τον βοηθό θα είναι αποτέλεσμα της συνάντησης που θα γίνει στο σπίτι από μία Τριμελή Επιτροπή, η οποία αποτελείται από ένα ψυχολόγο, ένα κοινωνικό λειτουργό και έναν εργοθεραπευτή ή φυσιοθεραπευτή.
Επιδημία Έμπολα στην Ουγκάντα: 16 τα επιβεβαιωμένα κρούσματα
Πλεύρης για Παίδων «Αγία Σοφία»: Δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις – Μεταφορά αναισθησιολόγων για 2 μήνες
ΕΣΥ: Οι αλλαγές στο αγροτικό και τις εργασιακές σχέσεις των γιατρών που σχεδιάζει η κυβέρνηση