Η επείγουσα ιατρική βοήθεια παρέχεται στους ασφαλισμένους με συμβόλαιο υγείας μέσω των συντονιστικών κέντρων κάθε ασφαλιστικής εταιρίας τα οποία αναλαμβάνουν ότι χρειαστεί. Είναι σημαντική βοήθεια την ώρα που ο ασθενής και ο συνοδός βρίσκονται υπό το κράτος του πανικού, κάποιος ψύχραιμος επαγγελματίας να συντονίσει τη διαδικασία για την αντιμετώπιση του έκτακτου περιστατικού.
Το τηλέφωνο του κέντρου επείγουσας βοήθειας της εταιρίας σας αναγράφεται στην κάρτα νοσηλείας σας. Αρκεί να την έχετε στο πορτοφόλι σας.
Τα κέντρα αυτά λειτουργούν όλο το 24ωρο και μπορείτε να ζητήσετε βοήθεια ακόμα και όταν βρίσκεστε στο εξωτερικό.
Οι υπηρεσίες που προσφέρουν ολοένα και εκσυγχρονίζονται τα τελευταία χρόνια.
Τα περισσότερα κέντρα σας παρέχουν μέσω κινητού τηλεφώνου η υπολογιστή ιατρικές συμβουλές και τηλειατρική κατ΄οίκον.
Σας ενημερώνουν για τα συνεργαζόμενα Διαγνωστικά Κέντρα, Γιατρούς και Ιατρεία. Αν κρίνουν ότι το περιστατικό είναι επείγον συντονίζουν τη μεταφορά σας με ασθενοφόρο ή και ελικόπτερο όταν απαιτείται στο θεραπευτήριο που επιθυμείτε.
Εάν έχετε επί προσθέτως πρόγραμμα πρωτοβάθμιας Περίθαλψης, μπορείτε να επικοινωνείτε όσο συχνά θέλετε με τους συνεργάτες της Γραμμής Υγείας για να λάβετε τις πρώτες άμεσες συμβουλές. Οι εταιρίες επισημαίνουν ότι το δίκτυο γιατρών με το οποίο συνεργάζονται δεν είναι υπάλληλοι της εταιρίες αλλά συνεργάτες. Επομένως κατά την άσκηση της δραστηριότητάς τους, ενεργούν με απόλυτη ελευθερία και κατά την κρίση τους. Η Εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη από πράξεις ή παραλείψεις οποιουδήποτε από αυτά τα μέλη.
Ρωτήστε τον ασφαλιστή σας αν είστε καλυμμένοι για όλες τις παροχές που προσφέρουν τα κέντρα επείγουσας βοήθειας.