Προβλήματα δυσλειτουργίας του νέου συστήματος ηλεκτρονικής συνταγογράφησης αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Ιατρικός Σύλλογος Πειραιά.

Η ανακοίνωση του Συλλόγου αναφέρει συγκεκριμένα τα εξής:

«Επαληθεύονται οι φόβοι μας και, την πρώτη ημέρα εφαρμογής του, το νέο σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης πότε δυσλειτουργούσε και πότε δεν έδινε καθόλου πρόσβαση. Έχουμε δεκάδες καταγγελίες ότι το σύστημα που διαφημίστηκε ότι θα εκσυγχρονίσει την συνταγογράφηση είναι πολύ αργό και δυσλειτουργικό. Για άλλη μία φορά κάποιοι αποφασίζουν για εμάς, χωρίς εμάς. Η λειτουργία του νέου συστήματος επιλέχθηκε χωρίς να έχουν γίνει οι απαραίτητες δοκιμές, χωρίς να έχουν δοθεί οι κατάλληλες οδηγίες, χωρίς να έχει γίνει η απαραίτητη ενημέρωση και η εκπαίδευση των Ιατρών. Η απάντηση της ΗΔΙΚΑ στα θέματα δυσλειτουργίας ήταν «διαγράψτε τα cookies και το ιστορικό περιήγησης». Αν είναι δυνατόν!! Τελικά η νέα πλατφόρμα δεν απλοποίησε καμμία διαδικασία, αντίθετα στη μεταφορά χάθηκαν πολλές από τις λειτουργίες που διευκόλυναν τους χρήστες. Οι βιαστικές αποφάσεις υλοποίησης ενός τόσο σοβαρού εγχειρήματος και μάλιστα εν μέσω έξαρσης αναπνευστικών λοιμώξεων, έφερε υπέρογκα προβλήματα. Ζητάμε από τους αρμόδιους να διορθώσουν άμεσα τα προβλήματα αυτά, διότι η σημερινή πρώτη μέρα εφαρμογής μόνο αρνητικά συναισθήματα δημιουργεί, καθώς και τεράστια ταλαιπωρία σε Ιατρούς και Ασθενείς. Ας μην ξεχνάμε ότι σε λίγες μέρες επίκειται η εφαρμογή του νέου συστήματος των ηλεκτρονικών ραντεβού, για το οποίο έχουμε ήδη επισημάνει σε προηγούμενο Δελτίο Τύπου μας τα πολλά θέματα που θα προκύψουν. Γι’ αυτό επαναλαμβάνουμε την πρότασή μας να συνεχίσουν να ισχύουν τα τηλεφωνικά ραντεβού, καθώς και τα έκτακτα/επείγοντα ραντεβού εκτός πλατφόρμας».

Ειδήσεις σήμερα

Ηλεκτρονική συνταγογράφηση: Χρόνο για εκπαίδευση ζητά ο ΙΣΑ με εξώδικο στην ΗΔΙΚΑ

Ηλεκτρονική συνταγογράφηση: Τι λέει η ΗΔΙΚΑ για τις «αρρυθμίες» στο νέο σύστημα

Φραγκούλης: Οι αρρυθμίες της συνταγογράφησης δεν είναι το πρόβλημα – Πηγή του κακού οι αποζημιώσεις