Η ΔΕΗ, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, στηρίζει τους καταναλωτές.
Και για αυτό το λόγο, προχωρά σε μια σειρά μέτρων οικονομικής ελάφρυνσης των πολιτών, ενώ παράλληλα βοηθά όλους τους πελάτες της να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους και να εξυπηρετηθούν από το σπίτι τους, καλώντας στο τηλεφωνικό κέντρο της ΔEΗ 11770 ή μέσα από την ιστοσελίδα www.dei.gr.
Συγκεκριμένα από τις 26 Μαρτίου 2020 και για το επόμενο τρίμηνο, η ΔEΗ προσφέρει
• Δωρεάν πάγιο για όλους τους πελάτες χαμηλής τάσης.
• Έκπτωση 8% στους ευάλωτους πελάτες κατηγορίας Β’ & Γ’ (ηλικιωμένοι άνω των 70 ετών, άτομα σε μηχανική υποστήριξη, που δεν εντάσσονται στο ΚΟΤ). Οι ευάλωτοι πελάτες-δικαιούχοι του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου συνεχίζουν να τιμολογούνται με τα ειδικά προνομιακά τιμολόγια και μεγάλες εκπτώσεις.
• €5 έκπτωση για όλους τους πελάτες e-bill, παλαιούς και νέους. Συμβουλεύουμε όλους τους καταναλωτές μας να εγγραφούν από το κινητό, το tablet ή τον υπολογιστή τους στην υπηρεσία e-bill και να επωφεληθούν τόσο από τις απλοποιημένες διαδικασίες, όσο και από την έκπτωση στους λογαριασμούς τους.
• Έκπτωση 8% για νοικοκυριά και επιχειρήσεις χαμηλής τάσης με κατανάλωση πάνω από 2.000 KWh, ώστε να μην επιβαρυνθούν από τις υψηλές καταναλώσεις για όσο διάστημα παραμείνουν στο σπίτι με τις οικογένειές τους, αλλά και για τις επιχειρήσεις, που αυτή την περίοδο δοκιμάζονται.
Παράλληλα, η ΔEΗ έχει ήδη προβεί σε σειρά παρεμβάσεων για την ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των πελατών της από το τηλεφωνικό κέντρο 11770 και την ιστοσελίδα της www.dei.gr, ώστε να βοηθήσει τους πελάτες της να παραμείνουν στο σπίτι. Συγκεκριμένα:
• Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο καθημερινά από τις 7:00 το πρωί έως τις 21:00 το βράδυ.
• Οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετηθούν από το 11770 για όλες τις συναλλαγές τους (νέα συμβόλαια, αλλαγές στοιχείων, διακανονισμοί κ.λπ.).
• Στην ιστοσελίδα της ΔEΗ www.dei.gr/epayment όλοι οι πελάτες μπορούν να πληρώσουν απλά και γρήγορα χωρίς καμία επιπλέον προμήθεια, με όλες τις χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες.
Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 εξυπηρετεί όσους πελάτες δεν είναι εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές πληρωμές, δίνοντάς τους οδηγίες βήμα βήμα για την πληρωμή μέσω της ιστοσελίδας της ΔEΗ.
• Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 θα μπορεί, σε περίπτωση που ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής υπερβαίνει τα 3 λεπτά, να καλεί όσους πελάτες το επιθυμούν, ώστε να βελτιωθεί η διαδικασία εξυπηρέτησής τους.
Πως επωφελούνται οι πελάτες με Κοινωνικό Τιμολόγιο από τα νέα τιμολογιακά μέτρα;
Οι πελάτες που είναι ενταγμένοι στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ) εκτός από την έκπτωση που λαμβάνουν ήδη από την πολιτεία 0,075€/kWh (ΚΟΤ Α) και 0,045€/kWh (ΚΟΤ Β), επωφελούνται όπως και όλοι οι υπόλοιποι οικιακοί πελάτες από την κατάργηση του παγίου και του 2ου κλιμακίου στη χρέωση ενέργειας για καταναλώσεις άνω των 2.000kWh. Εάν επιλέξουν να λαμβάνουν και το λογαριασμό τους μόνο ηλεκτρονικά, επωφελούνται περαιτέρω από τη σχετική έκπτωση των 5€ ανά διμηνιαίο λογαριασμό.
Κορωνοϊός: Προειδοποίηση από τον ΟΗΕ για πιθανή παγκόσμια έλλειψη τροφίμων από τα έκτακτα μέτρα
Κορωνοϊός: Έκπτωση 25% για έγκαιρη εξόφληση φόρων και εισφορών – Τι ισχύει για τον ΦΠΑ
ΚΑΔ Επιχειρήσεων: Δείτε τι προβλέπεται για το επίδομα των 800 ευρώ – Η πλήρης λίστα