Μπορεί να εφαρμόζεται το «Μένουμε Σπίτι» λόγω της ανάγκης να περιοριστεί η εξάπλωση του κορωνοϊού, ο Δήμος Παλλήνης ωστόσο δεν σταματά την εξυπηρέτηση των δημοτών του, ούτε κάτω από αυτές τις συνθήκες και συνεχίζει απρόσκοπτα να προσφέρει τις υπηρεσίες του μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας που ήδη διέθετε και αναβάθμισε πρόσφατα.
Με ένα κλικ, στην ιστοσελίδα του Δήμου, www.pallini.gr οι δημότες μπορούν εύκολα και απλά να εξυπηρετηθούν για οποιαδήποτε συναλλαγή με τον Δήμο.
Στην ιστοσελίδα διατίθενται και ηλεκτρονικές φόρμες εντύπων αιτήσεων, δηλώσεων και δικαιολογητικών για έκδοση πιστοποιητικών, βεβαιώσεων κλπ. Η παράδοση των εγγράφων θα γίνεται ταχυδρομικά ή κατόπιν ραντεβού.
Υπενθυμίζουμε ότι λόγω των αυστηρών μέτρων κατά της διάδοσης του κορωνοϊού, δεν είναι δυνατή η αυτοπρόσωπη εξυπηρέτηση των δημοτών στις δημοτικές υπηρεσίες.
Οι δημότες εξυπηρετούνται και στα τηλέφωνα:
210 6604678 για Πρωτόκολλο
210 6604689 για Δημοτολόγιο-Ληξιαρχείο
697 0971645 και 210 6034138 για Πολεοδομία
213 2031632/656/658/661 για Πρόνοια-Κέντρο Κοινότητας
Διαβάστε επίσης:
Κορωνοϊός: Τα 418 επιβεβαιωμένα κρούσματα και οι υπολογισμοί για 3.000
Μέτρα για τον κορωνοϊό: Ο «χάρτης» της αγοράς – «Φρένο» σε συναθροίσεις άνω των 10 ατόμων