Για την εφαρμογή των μέτρων ενάντια στον κορωνοϊό στα σχολεία αλλά και την αξιολόγηση η οποία προκάλεσε αντιδράσεις σε μέρος της εκπαιδευτικής κοινότητας μίλησε μεταξύ άλλων η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως.
Όπως είπε στον ΣΚΑΪ το πρωί της Τετάρτης, ο νόμος, για την αξιολόγηση θα εφαρμοστεί. «Μιλάμε για αξιολόγηση σχολείου, εκπαιδευτικού έργου και εκπαιδευτικής μονάδας. Προβλέπεται ότι οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί θα καταγράψουν την πορεία του εκπαιδευτικού έργου σε ορισμένους άξονες και μετά όλα τα στοιχεία συγκεντρώνονται σε επίπεδο περιφερειακής εκπαίδευσης» εξήγησε η υπουργός Παιδείας.
Στην συνέχεια αντικρούοντας την κριτική σημείωσε πως «ο νόμος είναι συγκεκριμένος. Δεν λέει πουθενά για επίπτωση ή συνέπεια από την αξιολόγηση. Το σχολείο διαπιστώνει πού υπάρχουν ελλείψεις. Την κάνουμε την αξιολόγηση για να βελτιωθούμε. Δεν μπορείς να βελτιώσεις κάτι αν δεν το καταγράψεις. Δεν έχει κύρωση οικονομική για τα σχολεία». Σημείωσε, επίσης, ότι η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα γίνεται από τρεις αξιολογητές: τον διευθυντή, τον επιθεωρητή του σχολείου και τον σύμβουλο παιδαγωγικής ευθύνης προσθέτοντας ότι «δεν θα προβλέπεται απόλυση». Όσον αφορά τον αριθμό των σχολείων που έχουν καταθέσει πλήρη αναφορά αξιολόγησης είπε ότι είναι 6.300 σε σύνολο περισσότερων από 13.000 σε όλη τη χώρα.
Πιο πολλά κρούσματα σε σχολεία περιοχών με χαμηλό εμβολιασμό
«Τα σχολεία είναι καθρέφτης της κοινωνίας μας» επισήμανε στον ΣΚΑΪ η Νίκη Κεραμέως, αποκαλύπτοντας ότι σε περιοχές με υψηλότερη εμβολιαστική κάλυψη στον ενήλικο πληθυσμό τα κρούσματα στα σχολεία είναι λιγότερα, ενώ όπου έχουμε χαμηλότερη εμβολιαστική κάλυψη τα κρούσματα στα σχολεία είναι υψηλότερα.
«Είναι κλειστά τμήματα σε επτά σχολεία από τα σχεδόν 14.000 σχολεία. Επενδύσαμε σε αυξημένα τεστ… Πάνω από το 90% των θετικών κρουσμάτων στα παιδιά προέρχονται από σελφ τεστ» ανέφερε δε. «Έχουμε και ράπιντ τεστ, εργαστηριακά τεστ» πρόσθεσε. Αναφερόμενη στο εμβόλιο κάλεσε τους πολίτες «να αξιοποιήσουν το μοναδικό αυτό δώρο της επιστήμης», απευθύνοντας έκκληση να εμβολιαστούν και τα παιδιά.