*Γράφει η Ισμήνη Χαραλαμποπούλου

Σε «επίθεση» που δέχτηκε το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο οφείλονται τα σημερινά προβλήματα στην τηλεκπαίδευση. Δεύτερη ημέρα σήμερα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, με την Webex να έχει αποκαταστήσει το χθεσινό πρόβλημα, καθώς οι 31.000 τάξεις λειτουργούν κανονικά.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, μάλιστα, σε λειτουργία βρίσκονται 39.000 τάξεις, καθώς έχουν μπει και περισσότεροι εκπαιδευτικοί από αυτούς που διδάσκουν, οι οποίοι προετοιμάζουν τη δουλειά τους, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Παιδείας.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες, γίνονται προσπάθειες σταθεροποίησης του συστήματος, με το υπουργείο Παιδείας να είναι προετοιμασμένο για παν ενδεχόμενο, σύμφωνα με όσα είπε στον ΘΕΜΑ 104,7 η Γενική Γραμματέας, Αναστασία Γκίκα.

Νέες οδηγίες

Εντωμεταξύ το πρωί της Τρίτης το υπουργείο Παιδειας εξέδωσε νέα ανακοίνωση σχετικά με τις τις ενέργειες ενίσχυσης του συστήματος από τον πάροχο της πλατφόρμας προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι προγραμματισμένες ψηφιακές τάξεις.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση «μετά το πέρας της σημερινής σχολικής ημέρας, ο πάροχος θα προβεί σε περαιτέρω ενέργειες για τη θωράκιση του συστήματος. Κατόπιν αυτών, ένα ποσοστό εκ των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα ενημερωθεί μετά το τέλος των σχετικών διαδικασιών για το νέο ατομικό τους σύνδεσμο ψηφιακής τάξης, ο οποίος θα πρέπει να αποσταλεί εν συνεχεία στους μαθητές τους. Οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί και μαθητές θα εξακολουθήσουν να χρησιμοποιούν το σύνδεσμο που είχαν μέχρι τώρα»

Όπως τονίζεται, «εξαιτίας διαπιστωμένης υπερχρήσης του συστήματος, επισημαίνεται ότι μόνο εκπαιδευτικοί που έχουν μάθημα καλούνται να συνδέονται στο σύστημα».

Από το υπουργείο επισημαίνεται ότι «η πανδημία έχει επιφέρει διεθνώς μια σειρά από επιπτώσεις και μας έχει υποχρεώσει να αλλάξουμε τον τρόπο ζωής και λειτουργίας μας συνολικά σε μικρό χρόνο. Οι συνθήκες είναι σαφώς πρωτόγνωρες για όλους, παρόλα αυτά από την πρώτη μέρα της υγειονομικής κρίσης, από κοινού Πολιτεία και εκπαιδευτική κοινότητα εργαζόμαστε για την όσο το δυνατόν πιο απρόσκοπτη συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Έτσι και σήμερα καλούμαστε ναπροσαρμοστούμε στις συνθήκες διαδικτυακής φόρτωσης που είναι πρωτόφανείς σε όλος τον κόσμο».