Με σημαντικές βραβεύσεις διακρίθηκε πρόσφατα η Interamerican, έχοντας κατακτήσει συνολικά πέντε βραβεία για τη στρατηγική «Leads Generation & Nurturing» στις υπηρεσίες Ζωής και Υγείας. Μέσα από συνεχή παρουσία στα top performance κανάλια, με συνεχή παρακολούθηση και βελτιστοποιήσεις, η Interamerican αύξησε σημαντικά τα αποτελέσματά της σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, γι’ αυτό και απέσπασε πέντε σημαντικές διακρίσεις.
Συγκεκριμένα το 2022 έκλεισε για το Health & Financial Future Tribe της Interamerican με δύο βραβεία, στα Sales Excellence Awards 2022, στην κατηγορία «Innovation in Sales/New–Alternative Sales Channel in Health Insurance & Sales through Internet e-Commerce in Health Insurance», ενώ στα Content Marketing Awards 2022, απέσπασε ένα βραβείο στην κατηγορία «Best Content Marketing Program» και στα E-volution Awards 2023, κέρδισε δύο βραβεία για τις κατηγορίες «Best Email & Marketing Automation Strategy for Leads Nurturing in Health Insurance & Best Leads Generation Strategy in Health Insurance».
Στοχευμένες επενδύσεις σε digital media
Η εξειδικευμένη ομάδα Onboarding Customers & Needs του Health & Financial Future Tribe της Interamerican, που γεννήθηκε δυο χρόνια πριν με τον δομικό μετασχηματισμό της Interamerican σε agile οργανισμό, επενδύει στοχευμένα σε digital media στρατηγικού ενδιαφέροντος. Μέσω αυτών των digital καναλιών επικοινωνεί τα καινοτόμα ασφαλιστικά προϊόντα, τις πρωτοπόρες υπηρεσίες και τις άριστα εξοπλισμένες και στελεχωμένες ιδιόκτητες υποδομές υγείας του ομίλου με στόχο την εκδήλωση ενδιαφέροντος για αγορά ασφάλισης υγείας και ζωής και τη διανομή των leads στους Ασφαλιστικούς Συμβούλους της εταιρείας. Με τον τρόπο αυτό διευρύνεται σημαντικά το πελατολόγιο των ασφαλιστών της εταιρείας.
Όλα ξεκίνησαν μετά την πανδημία
Τα ψηφιακά αντανακλαστικά της Interamerican ακονίστηκαν μετά την πανδημία όταν διαφάνηκε μια τάση αύξησης της ζήτησης ασφαλειών υγείας. «Μετά την πανδημία, η ζήτηση για ασφάλεια υγείας φαίνεται να παρουσιάζει αυξητική τάση, με την συρρίκνωση του εισοδήματος των ανθρώπων, λόγω των πληθωριστικών πιέσεων, να τους κάνει πιο συνειδητοποιημένους και επιλεκτικούς. Μέσω της Leads Generation & Nurturing στρατηγικής που υλοποιούμε ως Health & Financial Future Tribe απευθυνόμαστε σε αυτό το κοινό που για την επιλογή της κατάλληλης ασφάλισης υγείας, αναζητά ενδελεχώς και συγκρίνει τις επιλογές που έχει μέσα από πολλαπλές πηγές του διαδικτύου και των νέων μέσων» δηλώνει η κα Νατάσα Σατερλή, Health & Financial Future Tribe Leader της Interamerican.
Leads Generation, το νέο digital κανάλι πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών
«Στην Interamerican επενδύουμε με συνέπεια και στρατηγική σε ένα μοναδικό μοντέλο Δημιουργίας, Διανομής και Διαχείρισης Leads. Αξιοποιώντας τα κατάλληλα digital media και εργαλεία έχουμε καταφέρει να αναδείξουμε το Leads Generation ως ένα νέο κανάλι πώλησης για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες Υγείας της Interamerican, συνδυάζοντας τεχνικές Direct Πώλησης με Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση. Παράλληλα, έχουμε χτίσει ένα σημαντικό community, το οποίο εκπαιδεύουμε ενεργά και υπεύθυνα σε θέματα υγείας, ευζωίας και ασφάλισης, με στόχο να του εμπνεύσουμε εμπιστοσύνη για αγορά ασφαλιστικού προϊόντος Υγείας μελλοντικά» υπογραμμίζει η κα Ελένη Τριαντοπούλου, Product Owner του Squad Onboarding Customers & Needs και Senior Digital Marketer.
Την ανοδική πορεία των Health Sales Leads πιστοποιεί και η κα Ναστάζια Μουγκογιάννη, Digital Marketer του Squad Onboarding Customers & Needs εξηγώντας ότι «τα Health Sales Leads παρουσίασαν άνοδο κατά 65,75% σε σχέση με το 2021, με ταυτόχρονη μείωση του Cost Per Lead στο -6%. Παράλληλα, για το 2023, έχουν δρομολογηθεί επιπλέον ενέργειες και στρατηγικές προσέγγισης ενέργειες των δυνητικών πελατών, μέσω νεών τεχνολογιών και εργαλείων».