Η Chiesi, ο πολυεθνικός φαρμακευτικός Όμιλος προϊόντων υγείας με επίκεντρο την έρευνα (ο Όμιλος Chiesi), αποκάλυψε την νέα του οπτική ταυτότητα που είναι εμπνευσμένη βαθύτατα από τους ασθενείς του, το πως βλέπουν την εταιρεία και πως ζουν με τα προϊόντα του ομίλου. Αυτή η ανακοίνωση σηματοδοτεί το πρώτο βήμα σε μία εξελικτική πορεία δημιουργίας μίας εταιρικής κουλτούρας, με ειλικρινή ενσυναίσθηση προς τους ασθενείς, σε απόλυτη ευθυγράμμιση με τις υψηλότερες προδιαγραφές ηθικών προτύπων και αειφορίας, τα οποία ακολουθεί η Chiesi ως πιστοποιημένη B Corp επιχείρηση.
Ως μέρος αυτής της διαδικασίας, ο Όμιλος Chiesi επιδίωξε μία πρωτοποριακή προσέγγιση, καθιερώνοντας έναν διάλογο με τους ασθενείς, τις οικογένειες και τους φροντιστές τους, ώστε να ακουστούν οι πραγματικές εμπειρίες από την καθημερινή διαχείριση της ασθένειάς τους.
Η προσέγγιση μέσω της ενσυναίσθησης χτίζει τα υψηλά ηθικά πρότυπα που ο Όμιλος Chiesi ακολουθεί ως ο μεγαλύτερος φαρμακευτικός όμιλος παγκοσμίως με πιστοποίηση B Corp.
Τα συμπεράσματα προσέδωσαν στον Όμιλο Chiesi μία μοναδική γνώση για το πως αντιλαμβάνονται οι ασθενείς την κατάστασή τους, δημιουργώντας μία συναισθηματική βάση, που οδήγησε στην ανάδειξη της νέας εταιρικής οπτικής ταυτότητας, μέσα από μία σειρά διεργασιών από εργαζομένους όλων των βαθμίδων, διαφορετικού υπόβαθρου και από διαφορετικές γεωγραφικές τοποθεσίες.
«Η νέα εταιρική μας οπτική ταυτότητα – και ο τρόπος που επιλέξαμε να φτάσουμε σε αυτήν – αποτελούν την πρώτη δημόσια εκδήλωση της κουλτούρας μας, «πρώτα ο ασθενής», ως οικογενειακή και πιστοποιημένη B Corp επιχείρηση», δήλωσε ο Alberto Chiesi, Πρόεδρος του Ομίλου Chiesi. «Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι η ενσυναίσθηση βρίσκεται στον πυρήνα όσων κάνουμε. Ο καθένας μας στην Chiesi πρέπει να καταλάβει ειλικρινά τις ανάγκες των ασθενών και τι βιώνουν, στην προσπάθειά τους να αντιμετωπίσουν καθημερινά χρόνιες και σπάνιες ασθένειες. Ό,τι μάθαμε στην πορεία είναι ανεκτίμητο. Θα συνεχίσουμε να ενθαρρύνουμε τον ενεργό διάλογο μεταξύ των ασθενών μας, των εργαζομένων και των παρόχων υγείας προσβλέποντας στην από κοινού βελτίωση της ανθρώπινης ζωής με κοινωνικά και περιβαλλοντικά υπεύθυνο τρόπο».
«Είναι μία ξεχωριστή στιγμή για την Chiesi, όπου δημιουργείται ένας μοναδικός τρόπος προσέγγισης για τη φαρμακευτική βιομηχανία», πρόσθεσε ο Martin Lindstrom, brand & culture transformation expert και ιδρυτής της Lindstrom Company, ο οποίος στήριξε τον Όμιλο Chiesi στη δημιουργική αυτή διαδικασία. «Η νέα ταυτότητα σηματοδοτεί μία ειλικρινή δέσμευση προς τους ασθενείς, μιλώντας στη γλώσσα τους. Αναδεικνύει την εστίαση της Chiesi στην ενσυναίσθηση και την αυθεντικότητα, στοιχεία απαραίτητα για τη βιομηχανία».
Ως μέρος της νέας εταιρικής οπτικής ταυτότητας, ο Όμιλος Chiesi βασίστηκε στις τρεις κατηγορίες Air (Αναπνευστικό), Rare (Σπάνιες Παθήσεις), και Care (Εξειδικευμένα Σκευάσματα & Καταναλωτικά Προϊόντα Υγείας). Παράλληλα με τον νέο συνδυασμό χρωμάτων, τα ονόματα των θεραπευτικών κατηγοριών είναι εμπνευσμένα από τον τρόπο που αναφέρονται σε αυτές οι ασθενείς. Η απλοποιημένη ορολογία αυξάνει την προσβασιμότητα και βελτιώνει την κατανόηση των θεραπευτικών λύσεων που προσφέρει ο Όμιλος Chiesi:
- Air δηλώνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που βελτιώνουν την αναπνοή, από τα πρόωρα νεογνά έως τους ενήλικες.
- Rare επικεντρώνεται στη θεραπεία των ασθενών με σπάνιες και πολύ σπάνιες παθήσεις.
- Care συνδυάζει προϊόντα και υπηρεσίες που υποστηρίζουν την ειδική φροντίδα που παρέχεται από επιστήμονες υγείας σε ασθενείς, αλλά και από τους καταναλωτές απευθείας στον εαυτό τους.
«Το λανσάρισμα της νέας εταιρικής οπτικής ταυτότητας, είναι η πρώτη από πολλές ακόμη αλλαγές οι οποίες προοδευτικά θα παρουσιάζονται στην πορεία εφαρμογής μιας ασθενοκεντρικής προσέγγισης με οδηγό την ενσυναίσθηση», δήλωσε ο Ugo Di Francesco, CEO του Όμιλου Chiesi. «Σκοπός μας είναι να διευκολύνουμε και να κάνουμε πιο άνετη τη ζωή των ασθενών μας και εκείνων που τους φροντίζουν. Για να πετύχουμε τον σκοπό μας, οι άνθρωποι της Chiesi σε όλο το εύρος του Ομίλου δουλεύουν πάνω σε πολλά projects, όπως οι εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης που βοηθούν τους ασθενείς με τη δοσολογία της αγωγής τους ή νέες συσκευασίες οι οποίες είναι άμεσα αναγνωρίσιμες από ασθενείς με αχρωματοψία».
Επιπροσθέτως, ο Όμιλος Chiesi συνεχίζει την πορεία του ώστε να γίνει μια πλήρως αειφόρος επιχείρηση. Ένα σημείο στο οποίο επικεντρώνεται ιδιαίτερα είναι η αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και πάνω σε αυτό η εταιρεία θα παρουσιάσει τους περιβαλλοντικούς της στόχους με τη δημοσίευση του Sustainability Report 2020 στις αρχές Ιουνίου.