Συμπτωματικά το πρώτο καταγεγραμμένο κρούσμα κορωνοϊού στην Ελλάδα ήταν πελάτης της Interamerican. Ως πελάτης του συστήματος «bewell» της εταιρείας, πριν ακόμα καλέσει τον ΕΟΔΥ, επικοινώνησε με τη Γραμμή Υγείας 1010 της Interamerican. Ο γιατρός της Γραμμής Υγείας 1010 του παρείχε τις σωστές συμβουλές και κατευθύνσεις. Κατόπιν νοσηλεύτηκε στο δημόσιο νοσοκομείο, όπως προβλέπεται από τον ΕΟΔΥ. Μετά τη νοσηλεία της επέστρεψε υγιής στην καθημερινότητά του και μάλιστα έχει ήδη αποζημιωθεί με την επιδοματική κάλυψη του προγράμματος «bewell», το ελάχιστο που μπορεί να προσφέρει μία ασφαλιστική εταιρεία η οποία δεν εξαιρεί την πανδημία από τις καλύψεις της.

Η επιστολή που απέστειλε κατόπιν μιλάει εύγλωττα για το πόσο σημαντικό είναι να έχεις την υποστήριξη μιας καλής ασφαλιστικής:

«Θα ήθελα να ευχαριστώ την Interamerican και την υπηρεσία 1010 για την καθοδήγηση της και την άμεση εξυπηρέτηση της στο να απευθυνθώ στο κέντρο αναφοράς της πόλης μου, όπου πήγα και διαγνώστηκα θετική στον covid-19. Αυτή την στιγμή είμαι αρνητική στον ιό και θα ήθελα να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου τον κ. Λούβαρη Βαγγέλη για το διακριτικό του ενδιαφέρον αλλά και για την ενημέρωση του ως αναφορά την αποζημίωση μου. Γιατί πραγματικά μέσα στον παγκόσμιο πανικό εξαιτίας του covid -19 δεν θα μου περνούσε από το μυαλό ότι υπάρχει αποζημίωση ασφαλείας λόγω πανδημίας. Χάρη στον κ.Λούβαρη Βαγγέλη ενημερώθηκα και έλαβα την αποζημίωση μου μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Σας ευχαριστώ», Δ.Β. Αλλά δεν είναι μόνον αυτό.

Αληθινά περιστατικά υγείας
Με την απαγόρευση της κυκλοφορίας, πολλοί άνθρωποι με πρόβλημα υγείας βρέθηκαν πιο μόνοι από ποτέ, με δυσκολία να φτάσουν στον γιατρό τους, αλλά και δυσκολία στην προσέλευση συγγενών κοντά τους. Το αποτέλεσμα ήταν να χάνεται πολύτιμος χρόνος για την υγεία τους. Επιπλέον, τα νοσοκομεία ήταν σε επιφυλακή για ένα ενδεχόμενο σφοδρό ξέσπασμα της πανδημίας του κορωνοϊού.

Η Interamerican ήταν όπως πάντα στο πλευρό των ασφαλισμένων της. Οι γιατροί μας στη γραμμή υγείας 1010 υποδέχτηκαν και απάντησαν δίνοντας οδηγίες σε συνολικά 1.949 κλήσεις πελατών. Από αυτές, 1.146 κλήσεις αφορούσαν διάφορα θέματα υγείας και 803 θέματα υγείας που είχαν σχέση με τον κορωνοϊό. Τα ασθενοφόρα της, κατά το διάστημα των έκτακτων συνθηκών πραγματοποίησαν 430 υγειονομικές μεταφορές διαφόρων αιτιολογιών -όχι κρουσμάτων covid-19, αυτό εξάλλου απαγορεύεται από τον ΕΟΔΥ, ενώ πραγματοποιήθηκαν και 2 αερομεταφορές από δύο νησιά των Κυκλάδων για 2 επείγοντα περιστατικά.

Την παρακάτω σχετική μαρτυρία αφηγείται ασφαλιστικός σύμβουλος της Interamerican:

« Πριν από λίγες μέρες, στο νησί μας, πελάτης μου νεαρής ηλικίας αντιμετώπισε σοβαρό πρόβλημα υγείας, με εσωτερική αιμορραγία. Στις 11:00 το πρωί έλαβα τηλέφωνο από τη μητέρα του παιδιού. Ο γιατρός που επιμελείται του περιστατικού – γενικός παθολόγος στο δίκτυο της Interamerican, μας λέει ότι πρέπει να μεταφερθεί σε νοσοκομείο γιατί θα χρειαστεί επέμβαση. Επικοινώνησα με το 1010, να αναφέρω το περιστατικό για να ξεκινήσει η διαδικασία. Στις 17:00 το απόγευμα ο πελάτης μετέβη στην Αθήνα όπου στο αεροδρόμιο τον περίμενε το ασθενοφόρο της Interamerican για τη μεταφορά στο ιδιωτικό νοσοκομείο της επιλογής του, από το δίκτυό του.
Στην αεροδιακομιδή στην Interamerican πάντα κοιτάμε την πιο γρήγορη διαδικασία. Μπορεί αυτό να είναι αεροπλάνο των αεροπορικών εταιρειών της γραμμής, μπορεί του στρατού, μπορεί ελικόπτερο super puma, ακόμα και καράβι αν είναι απαγορευμένη η μεταφορά του ασθενή με εναέριο μέσο. Στη δική μου περίπτωση ιδανική ήταν η αεροδιακομιδή, και επειδή λόγω Covid-19 δεν υπήρχε αεροπλάνο γραμμής και επειδή ο πελάτης δεν επιθυμούσε μεταφορά με κρατικά μέσα. Η Άμεση Ιατρική Βοήθεια της Interamerican ξεχωρίζει και για την απευθείας κάλυψη χωρίς να χρειαστεί ο πελάτης να ψάχνει να βρίσκει μόνος του μια εταιρεία για αερομεταφορά και φυσικά να πρέπει να πληρώσει και να τα πάρει απολογιστικά μετά!».

Η αποζημίωση του 1 εκατ. ευρώ
Στο μεταξύ και όσο η πλειονότητα των ανθρώπων ανησυχεί για την εξέλιξη της πανδημίας του κορωνοϊού, κάποιοι συνάνθρωποί μας συνεχίζουν να δίνουν τη δική τους μάχη ενάντια σε σοβαρές ασθένειες. Ευτυχώς, όταν υπάρχει μια αξιόπιστη ασφαλιστική εταιρεία, τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα για αυτούς.

Την παρακάτω μαρτυρία αφηγείται ασφαλιστικός σύμβουλος της Interamerican, εκ μέρους του πελάτη του.

«Λέγεται ότι οι επαγγελματίες δεν επιτρέπεται να εκδηλώνουμε έντονα τη συγκίνηση, τον ενθουσιασμό και την υπερηφάνεια μας, προδίδοντας τις αδυναμίες μας. Μαθαίνοντας όμως την τελευταία αποζημίωση που η εταιρεία μας Interamerican, πλήρωσε σε πελάτη μου από 20ετίας και πλέον, επικοινώνησα μαζί του κυριεύθηκα από συναισθήματα. Ευχήθηκα στον πελάτη μου να είναι σιδερένιος και το περιστατικό να είναι το τελευταίο από μία σειρά συμβάντων υγείας. Εκείνος μου απάντησε ότι καθημερινά προσεύχεται για μένα και καλοτυχίζει τον εαυτό του που με συνάντησε και που τον έπεισα να κάνει αυτό το συμβόλαιο κάλυψης της υγείας του. Στο παρελθόν, κάθε φορά που ο πελάτης μου δυσκολευόταν τον έπειθα ότι επιβάλλεται να το κρατήσει. Φτάσαμε τον μήνα Μάρτιο του 2020 και η Interamerican του παρείχε ποσό ύψους 385.000 ευρώ και συνολικά περίπου 980.000 ευρώ. ‘’Σε άλλες συνθήκες θα ήταν αδύνατο να νοσηλευτώ στα πλέον εξιδεικευμένα κέντρα του Εξωτερικού και σήμερα δεν θα ήμουν στη ζωή», μου είπε. Συνεχίζοντας είπε ότι η δύναμη που παίρνει από εμάς τον κάνει να μην απογοητεύεται για την ασθένεια που τον ταλαιπωρεί εδώ και πολλά χρόνια και πως είναι σίγουρος ότι τελικά θα βγει ΝΙΚΗΤΗΣ».

Πάντως, η κρίσιμη περίοδος της πανδημίας για την Interamerican δεν είναι η ευκαιρία για να κάνει κάτι διαφορετικό, από αυτό που ξέρει να κάνει τόσο καλά. Το κάνει ούτως ή άλλως. Βρίσκεται δίπλα σε κάθε ασφαλισμένο για να του προσφέρει όσα χρειάζεται για την υγεία του. Γρήγορα, με ασφάλεια, ανθρώπινα, με βαθύ σεβασμό για τη ζωή και με πραγματική αγάπη.