Τα τελευταία χρόνια, στα προγράμματα υγείας των ασφαλιστικών εταιρειών συντελέστηκαν και συνεχίζουν να συντελούνται σημαντικές αλλαγές. Η καταγεγραμμένη στροφή προς τα ετησίως ανανεούμενα προγράμματα και η απομάκρυνση από τα ισόβια αποτέλεσαν την αρχή για μια νέα εποχή τόσο για τις εταιρείες όσο και για τα ίδια τα προγράμματα.
Τα ετησίως ανανεούμενα προσφέρουν ευελιξία και ενσωματώνουν τις εξελίξεις της ιατρικής επιστήμης, όπως νέες θεραπείες και την κάλυψη σύγχρονων παθήσεων, αποτελώντας σημείο αναφοράς στη διεθνή ασφαλιστική αγορά. Παράλληλα, διαμορφώνουν μια νέα σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ εταιρειών και ασφαλισμένων.
Η τεχνολογία στην ασφάλιση
Ακολουθώντας τα νέα δεδομένα της «βιομηχανικής επανάστασης» και της Τεχνητής Νοημοσύνης, οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν εισέλθει σε ένα αγώνα δρόμου για να υιοθετήσουν και να αξιοποιήσουν τεχνολογικές εφαρμογές που εστιάζουν στην πρόληψη και την θεραπεία, με στόχο να φέρουν ποιοτικά αποτελέσματα στους ασθενείς.
Οι ασφαλιστικές εταιρείες επενδύουν διαρκώς σε τεχνολογία, την οποία παρέχουν στους ασφαλισμένους για να παρακολουθούν τα συμβόλαιά τους, για να βελτιώσουν την υγεία τους υιοθετώντας καλές πρακτικές διαβίωσης. Αναζητούν νέες εταιρείες που δημιουργούν έξυπνες εφαρμογές για την υγεία και μεριμνούν για ολοένα και περισσότερες διαδραστικές με τους ασφαλισμένους σχέσεις επικοινωνίας, συμβουλών, υπόδειξης πρακτικών που συντελούν στην καλύτερη υγεία.
Οι ενημερωμένοι νέοι
Οι ασφαλισμένοι, κυρίως οι νεότερες γενιές, εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, αγκαλιάζουν τις νέες ψηφιακές παροχές. Οι εφαρμογές αυτές τους επιτρέπουν να μοιράζονται δεδομένα υγείας και τρόπου ζωής με τις ασφαλιστικές εταιρείες, αποβλέποντας σε μειώσεις ασφαλίστρων δίκην «bonus» για τις υγιεινές τους συνήθειες είτε για να εξασφαλίσουν εξατομικευμένες υπηρεσίες. Σύμφωνα με έρευνες, περίπου το 70% των καταναλωτών δηλώνει πρόθυμο να δώσει προσωπικά δεδομένα υγείας, αποβλέπον ζητούν και εξατομικευμένες υπηρεσίες.
Παράλληλα, οι ασφαλιστικές εταιρείες ανταποκρίνονται στις ανάγκες αυτές, παρέχοντας λύσεις που προσαρμόζονται στις ανάγκες του κάθε πελάτη. Σε έρευνα για την Ελλάδα από την Accenture, το 87% των συμμετεχόντων ανέφερε ότι οι εξατομικευμένες υπηρεσίες και η τιμή παίζουν σημαντικό ρόλο στην επιλογή ασφαλιστικού προγράμματος. Παράλληλα, το 83% επιζητεί γρήγορη επίλυση προβλημάτων, ενώ το 74% προτιμά την απομακρυσμένη επικοινωνία και εξυπηρέτηση.
Σχέσεις εμπιστοσύνης
Οι ασφαλιστικές εταιρείες καταγράφουν αυτά τα δεδομένα και δημιουργούν λύσεις, εφαρμόζουν καινοτομίες και επιδιώκουν να βελτιώνουν την ψηφιακή επικοινωνία τους με τους ασφαλισμένους. Θέλουν να δημιουργούν μια ισχυρή σχέση εμπιστοσύνης, να διευκολύνουν και να προσφέρουν ό,τι καλύτερο μπορούν στο θέμα της Υγείας, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα και τη διατήρηση στο πελατολόγιο.
Ασφάλιση: Η κρίσιμη ερώτηση που πρέπει να κάνετε πριν επιλέξετε το κατάλληλο πρόγραμμα υγείας
Πόσο ακριβό είναι ένα πρόγραμμα υγείας – Οι παράγοντες που επηρεάζουν το κόστος
Ιδιωτική ασφάλιση: Τι πρέπει να γνωρίζετε πριν αγοράσετε ένα συμβόλαιο υγείας