Τα ασφαλιστικά προγράμματα υγείας δεν καλύπτουν μόνο τις επείγουσες περιπτώσεις, αλλά αξιοποιούνται ευρέως και για τις προγραμματισμένες επεμβατικές πράξεις. Μέσα από τις απαραίτητες εξετάσεις, ο κάτοχος ενός ασφαλιστικού προγράμματος μπορεί να διαπιστώσει ποιες επεμβάσεις χρειάζονται και να κλείσει συγκεκριμένο ραντεβού για να λάβει τις αντίστοιχες ιατρικές υπηρεσίες.
Ωστόσο, δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που οι ασθενείς έρχονται αντιμέτωποι με τη γραφειοκρατία των ιδιωτικών νοσοκομείων. Κατά την εισαγωγή τους, μπορεί να τους ζητηθούν εξετάσεις, παραπεμπτικά και άλλες γραφειοκρατικές διαδικασίες, κάτι που μπορεί να προκαλέσει άγχος και επιπλέον δυσκολίες, ειδικά σε επείγουσες καταστάσεις.
Η σωστή διαδικασία
Για να αποφευχθούν αυτές οι δυσκολίες, οι κάτοχοι ασφαλιστικών προγραμμάτων υγείας θα πρέπει να μεριμνούν για την τακτοποίηση όλων των απαραίτητων διαδικασιών πριν την προγραμματισμένη εισαγωγή τους:
- Επικοινωνία με την ασφαλιστική εταιρεία: Είναι σημαντικό να επικοινωνήσουν έγκαιρα με την ασφαλιστική τους εταιρεία, με τη βοήθεια του ασφαλιστή τους και να ζητήσουν προέγκριση για τη νοσηλεία τους.
- Παροχή των απαραίτητων στοιχείων: Η ασφαλιστική εταιρεία θα ζητήσει όλα τα απαραίτητα έγγραφα, θα τα εξετάσει και θα δώσει κατευθύνσεις.
- Πράσινο φως για το ραντεβού: Μετά τον έλεγχο, η ασφαλιστική εταιρεία θα αποστείλει όλα τα απαραίτητα έγγραφα στο νοσοκομείο, διασφαλίζοντας την έγκριση της νοσηλείας.
Με αυτή τη διαδικασία, ο ενδιαφερόμενος θα εισαχθεί στο νοσοκομείο χωρίς τις δυσκολίες των γραφειοκρατικών διαδικασιών, έχοντας διασφαλίσει την σύμφωνη γνώμη της ασφαλιστικής του εταιρείας. Έτσι, δεν θα έχει να αντιμετωπίσει επιπλέον προβλήματα κατά την εισαγωγή του στο νοσοκομείο.
Ιατρικά έξοδα πριν και μετά τη νοσηλεία: Όλα όσα θα πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλισμένοι
Νοσηλεία στο εξωτερικό: Τρεις κατηγορίες καλύψεων που προλαμβάνουν κάθε απρόοπτο
Ιδιωτική ασφάλιση: Σε ποιες περιπτώσεις δεν προσφέρεται από τις εταιρείες