Όσο σημαντική είναι η ασφάλιση υγείας παρέχοντας ένα δίχτυ προστασίας για κάθε ασφαλισμένο, άλλο τόσο σημαντικά είναι τα βήματα που έχουν κάνει οι ασφαλιστικές μέσω της εξέλιξης της τεχνολογίας να παρέχουν υπηρεσίες στους ασφαλισμένους τους.

Όλες οι ασφαλιστικές εταιρίες διαθέτουν τηλεφωνικά κέντρα που παρέχουν πληροφορίες για θέματα υγείας. Οι υπηρεσίες αυτές στην ουσία διευκολύνουν το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό να κρίνει ποιος χρειάζεται άμεση ιατρική βοήθεια.

Πρόκειται για συντονιστικά κέντρα που ενημερώνουν, οργανώνουν και κατευθύνουν τους ασφαλισμένους ανάλογα με το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζουν.

Σε κάποιες εταιρίες ανάλογα με το ασφαλιστικό προϊόν που διαθέτει κάποιος, υπάρχει και η αντίστοιχη τηλεφωνική γραμμή μέσω της οποίας οι ασφαλισμένοι ενημερώνονται σχετικά με τις παροχές. Μπορούν να λάβουν πληροφορίες για το δίκτυο συνεργαζόμενων ιατρών, διαγνωστικών κέντρων καθώς και για συμβεβλημένα νοσηλευτικά ιδρύματα.

Είναι πολύ σημαντικό πως μέσω της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, ο ασφαλισμένος έχει την δυνατότητα να προγραμματίσει τα ραντεβού του για ιατρικές και διαγνωστικές επισκέψεις, ετήσιο check up καθώς και για εξειδικευμένες υπηρεσίες βάσει του συμβολαίου του. Σύμφωνα με τους όρους του εκάστοτε προγράμματος, προβλέπεται ακόμα και επείγουσα αερομεταφορά.

Πολλές ασφαλιστικές εταιρίες συνεργάζονται με αντίστοιχες του εξωτερικού παρέχοντας σιγουριά στους ασφαλισμένους τους όταν δεν βρίσκονται στην Ελλάδα και προκύπτει μια ξαφνική ασθένεια η ατύχημα.

Η τεχνολογική πρόοδος σε πολλούς τομείς έχει άμεση επίδραση στην ζωή και την καθημερινότητα. Η τηλεϊατρική αποτελεί την εξέλιξη των τηλεφωνικών γραμμών υγείας. Στην Ελλάδα αρκετές ασφαλιστικές εταιρίες έχουν μεριμνήσει για τη χρήσης της τηλεϊατρικής. Με την μετάδοση ήχου και εικόνας ο εκάστοτε ιατρός έχει την δυνατότητα πρώτης εκτίμησης της κατάστασης του ασθενούς.

Μέσω της τηλεϊατρικής οι ασφαλιστικές εταιρίες στοχεύουν να μειώσουν κόστη που προκύπτουν από τις επισκέψεις των ασφαλισμένων σε δομές υγείας για να λάβουν μια γνωμάτευση ή να χρησιμοποιήσουν μια υπηρεσία.

Συγκεκριμένα, όπως παρατηρούν ασφαλιστικές εταιρίες που προσφέρουν πακέτα τηλεϊατρικής, τα οφέλη τους είναι ότι ο ασφαλισμένος μπορεί να κλείσει ανά πάσα στιγμή ραντεβού, γρήγορα και εύκολα. Ανεξάρτητα από την περιοχή κατοικίας, οι εφαρμογές τηλεϊατρικής παρέχουν την δυνατότητα επικοινωνίας του ενδιαφερόμενου με γιατρούς για να λάβει μια σωστή καθοδήγηση για το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει.

Η ψηφιακή φροντίδα όμως δεν σταματά εδώ. Οι κινητές εφαρμογές υγείας είναι διαθέσιμες για λήψη από όλους, προσανατολισμένες στον ασθενή διευρύνοντας ουσιαστικά την εμπειρία του, αφού τού παρέχεται η δυνατότητα να αναλάβει ενεργό ρόλο στη φροντίδας της υγείας του. Οι εφαρμογές αυτές επικεντρώνονται περισσότερο στην πρόληψη παρά στην θεραπεία.

Συμπερασματικά λοιπόν, όσο οι τεχνολογίες εξελίσσονται, παρατηρούμε να πραγματοποιούνται αλλαγές και να ισχύουν νέα δεδομένα. Οι ασφαλιστικές εταιρίες δεν μένουν αμέτοχες, ακολουθούν τις τάσεις και επενδύουν συνεχώς σε νέες τεχνολογίες που τους επιτρέπουν να βρίσκονται κοντά στους ασφαλισμένους προσφέροντας τους ιατρικές υπηρεσίες και λύσεις.

 

Διαβάστε επίσης

Ασφαλιστήριο: Οκτώ σημεία – κλειδιά που πρέπει να προσέξετε πριν υπογράψετε

Επίδομα σοβαρών ασθενειών: Σε ποιες περιπτώσεις δίνεται – Γιατί είναι απαραίτητο