Πέντε συνολικά κορυφαίες διακρίσεις συγκέντρωσε η φαρμακευτική εταιρεία Servier Hellas στα Best in Pharmacy Awards και Healthcare Business Awards, δύο θεσμούς επιβράβευσης της επιχειρηματικότητας, της καινοτομίας και της κοινωνικής προσφοράς στον φαρμακευτικό κλάδο.
Η εταιρεία βραβεύτηκε για την Εκστρατεία Ευαισθητοποίησης για την Ορθή Χρήση των Φαρμάκων «Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου!» αποσπώντας τις εξής διακρίσεις:
Best in Pharmacy Awards:
- PLATINUM βραβείο. Πρόκειται για ειδικό τίτλο που απονέμεται σε υποψηφιότητες με εξαιρετικές επιδόσεις.
- GOLD βραβείο στην κατηγορία Τηλεόραση
- GOLD βραβείο στην κατηγορία Social Media
Healthcare Business Awards:
- GOLD βραβείο στην κατηγορία Τηλεόραση
- SILVER βραβείο στην κατηγορία Social Media
Η Servier Hellas ανέλαβε την πρωτοβουλία υλοποίησης της εκστρατείας με σκοπό να συμβάλει στην ανάδειξη και την αντιμετώπιση του φαινομένου της χαμηλής προσήλωσης στη θεραπεία, δηλαδή της νοοτροπίας πολλών ασθενών να τροποποιούν αυθαίρετα τη δοσολογία ή να διακόπτουν τη λήψη της φαρμακευτικής αγωγής τους, χωρίς να συμβουλεύονται τον γιατρό τους. Αυτή η νοοτροπία είναι φυσικά εσφαλμένη, καθώς δεν γίνεται σωστά η θεραπεία του νοσήματος και η υγεία του ασθενούς τίθεται σε σοβαρό κίνδυνο.
Στο πλαίσιο αυτό, στόχος της Εκστρατείας «Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου!» είναι η αύξηση της ενημέρωσης των ασθενών με χρόνιες παθήσεις, αλλά και του γενικού πληθυσμού, για την αναγκαιότητα της ορθής τήρησης της αγωγής που έχει συστήσει ο θεράπων ιατρός. Για την προβολή των μηνυμάτων της εκστρατείας δημιουργήθηκε η ιστοσελίδα www.akolouthotinagogi.gr που περιλαμβάνει αναλυτική πληροφόρηση και συμβουλές που βοηθούν τους χρήστες να λαμβάνουν σωστά τα φάρμακά τους. Η καμπάνια πλαισιώνεται επίσης από τηλεοπτικό σποτ, προβολή στο YouTube, ενέργειες διαδικτυακής προβολής, σελίδα Facebook καθώς και έντυπο ενημερωτικό υλικό.
H Αναστασία Βασμουλάκη, Project Manager Servier Hellas, δήλωσε: «Πιστή στις αρχές της ασθενοκεντρικότητας και της κοινωνικής προσφοράς, η Servier Hellas παραμένει προσηλωμένη στην εξυπηρέτηση των αναγκών των ασθενών σε κάθε στάδιο του ταξιδιού τους με τη νόσο. Γνωρίζοντας καλά τις σύνθετες ανάγκες τους, θεωρούμε αναπόσπαστο μέρος της ευθύνης μας απέναντί τους να συνεισφέρουμε έμπρακτα στη δημιουργία μιας ενημερωμένης και ενδυναμωμένης κοινότητας ασθενών, οι οποίοι θα αναλαμβάνουν ενεργό ρόλο στη διαχείριση της νόσου τους και θα επιτυγχάνουν τους θεραπευτικούς στόχους τους. Η εκστρατεία Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου!, υλοποιούμενη σε μια περίοδο όπου η ανάγκη για ενημέρωση σχετικά με την προσήλωση στη θεραπεία έγινε περισσότερο επιτακτική από ποτέ, αποτελεί προϊόν αυτής ακριβώς της ευθύνης. Η πολλαπλή βράβευσή της σε δύο καταξιωμένους θεσμούς αναγνώρισης της αριστείας στον κλάδο της Υγείας, μας χαροποιεί ιδιαίτερα και μας κινητοποιεί να συνεχίσουμε να συνεισφέρουμε θετικά στην ελληνική κοινωνία».
Η Εκστρατεία Ευαισθητοποίησης για την Ορθή Χρήση των Φαρμάκων «Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου!» σχεδιάστηκε από την εταιρεία επικοινωνίας PHOCUS και τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας και της Ελληνικής Εταιρείας Αθηροσκλήρωσης.